Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 19. srpna 2016

Florencie 2016

DSC_0114

Jak už jste si na blogu všimli, jeden z krásných letošních zahraničních výletů mě nasměroval do kouzelné Florencie. 

Nebyla jsem zde poprvé a proto jsem o městě již měla nějakou představu a co jsem se těšila nejvíce?

Jsem nadšený požitkář a proto jsem se nemohla dočkat skvělého italského jídla a vína, které jsem si užila přesně dle svých představ a i vám doporučuji zkoušet a experimentovat, nezažila jsem pokrm, jenž by mne v této zemi nenadchl!

Jsem take typický turista, proto musím navštívit všechny známé i neméně známé památky a vyhlášená místa. Někdy v davech dalších nadšenců, jindy jsou to kouzelná zákoutí, ve kterých máte možnost nasát atmosféru města. 

Na Florencii je báječné, že kamkoliv dojtete pěšky a která místa mě osobně nadchla nejvíce?

Západ slunce u Ponte Vecchio, pohádkový kolotoč na Piazza della Repubblica, vyhlídka na město na Piazza Michelangelo, makronky z Ladurée, muzeum značky Gucci a mnoho jiného. Už jen při toulkách uličkami narazíte na spoustu krásných míst a i když v tomto příspěvku nejsou zachyceny všechny, které jsem zaznamenala, můžete se brzy těšit na InstaFlorence :-)

A jak bych vám Florencii přibížila?

Jednoduše kouzelné místo. Čisté a klidné oproti Římu, očekávala jsem daleko větší davy turistů. Město módy, odkud pochází mnoho vyhlášených italských značek a díky tomu zde najdete nádherné butiky se skvělým servisem a velmi dobrou dostupností i velmi limitovaných kolekcí. Jedním z našich úkolů byl i ,,lov kabeleky", proto jsem během těch tří dnů aktivně (několikrát) navštívila oba butiky Gucci i Louis Vuitton a vždy se setkala s ochotnými asistenty prodeje s trpělivým přístupem a jsem ráda, že vysněná kabelka byla pořízena.

Florencie má úžasnou historii a určitě vám před její návštěvou doporučuji navštívit google a už předem si najít místa, která by vás mohla zajímat a zároven je zajímavé i vědět více detailů o sochách, náměstích a mnohém dalším jenž potkáte.

Dale take můžete vidět jeden z mých outfitů, který vám více také přiblížím v jednom z nadcházejících příspěvků a řeknu vám, klobouk nikdy nepoutal tolik pozornosti a do historického města v parném létě byl skvělou volbou!

DSC_0070
DSC_0918
DSC_0970
DSC_1004
DSC_1039
DSC_1052
DSC_1079
DSC_0043
DSC_0049
DSC_1050
DSC_0046
DSC_0067
DSC_0053
DSC_0999
DSC_0096
DSC_0093
DSC_0103
DSC_0052
DSC_0105
DSC_1053

6 komentářů:

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika