Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 2. listopadu 2016

Černočervená pohodářka v Praze

DSC_0823

Jeden z mých pražských outfitů, zaměřený především na pohodlí :-)

Často se přistihnu, že vymyslím skělý outfit, ale neuvědomím si aktuální teploty a to především večer. Tentokrát jsem na to ale myslela a poradím i vám, nezapomínejte na šály! 

Ty jsou bezvadně skladné, vejdou se do každé tašky, či je lze v případě potřeby nosit na volno. A pokud vám bude chladněji, zachumláte se do ní a hned se dostaví pocit pohodlí. Tuhle jsem si pořídila za pár liber v Primarku, takže o ni při cestování nemám přehnaný strach a udělala mi skvělou službu.

Zbytek outfitu je už taková má podzimní klasika, protože kombinaci červené a černé jste u mě u párkrát viděli a mám takový pocit, že to nebylo naposledy. Antigona se mi s novými koženými teniskami kombinovala skvěle a to nejen díky téměř totožnému odstínu, ale především díky stříbrnému kovu vyzkytujícímu se na obojím. 

Tohle je jedna ze zásad, které se snažím dodržovat. Tedy aby výrazné kovy v outfitu- kabelky, boty, zipy na bundě, byly totožné. Se šperky jsem to tentokrát tak trochu sabotovala, ale nebylo to nic extrémně razícího.

Užívejte si příjemného podzimu a napište mi, jakých zásad se rádi držíte ve vašich outfitech vy?

DSC_0820
DSC_0855
kalhoty: C&A / košile, šála: Primark / bunda: Gas / šperky: Swarovski
boty: R.Polanski / kabelka: Givenchy

DSC_0835
DSC_0830
DSC_0829
DSC_0815
DSC_0843
DSC_0825
DSC_0840
DSC_0837
DSC_0839
DSC_0831
DSC_0819
DSC_0822



4 komentáře:

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika