Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 11. září 2011

pastelově růžová

K blogování patří i prohlížení ostatních blogů a tím pádem člověk zjistí, že některé zhlédnuté kousky či jejich varianty akutně potřebuje.
Vyrazila jsem se tedy dnes podívat po nějakých džínových kraťáscích s delšími ohrnutými nohavicemi, džínové vestičce a nějakých doplńcích.
Vše samozřejmě dopadlo úplně jinak, jak už je snad u všech zvykem. Vestičku jsem našla dle svých představ v HaM, ale neměli 40ku a větší se mi nehezky odchlipovala. Kratásky sice dokonalé, ale kapsičky jak pro krtečka, nakonec jsem si tedy koupila jen delší bílé tílko. No a pár doplňků :)
Nejsme sice Chanelka, ale i tak uděláme spoustu parády. Náramek I am a lístečky na krk Tally Weil.



5 komentářů:

  1. jo takovyhle nakupy znam :D ale tak aspon neco si poridila jako utechu.. :D a ze samy pekny veci :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lístky jsou krásný...Taky si občas vyjdu něco nutného koupit a vrátim se s něčím jiným...třeba autíčkem pro Mikyho:))....M*

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem z úlovků nadšená, pastelové barvičky mám ráda.
    To Julie:já byla ráda, že jsem neutrácela a nakonec to dopadlo takhle :D!

    OdpovědětVymazat
  4. to je u mna najhorsie, ked nieco vidim a "myslim, ze to akutne potrebujem":)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika