Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 21. září 2011

Powerful Purple by MAGNETIC

Minulá středa pro mě byla zlomová. A to díky mojí kamarádce, která mi věnovala lak na nehty China Glaze.
I když jsem se svým nehtům vždy věnovala a pár laků doma mám, ta OPI, ORLY, China Glaze mánie se mě nikdy netýkala. Tedy až do minulého týden.
Po vyzkoušení High Hopes jsem si řekla, že by nebylo na škodu omrknout pár nehtových blogů a nechat se zlehka inspirovat. Nejdřív jsem se podívala na Day loves colours a pak už jsem se vezla.
Tolik nádherných barviček,úžasných recencí s popisem vlastností jak barev tak laku! A já zjistila, že mám novou mánii:(
Už mám na cestě pár láčků (tedy možná o chlup více než pár), ale co mám dělat, než mi dorazí? Vůbec si neumím představit, že bych ted měla na nehtech jednu barvu deset dní jak jsem zvyklá(díky bohu za tekuté sklo a myčku nádobí). Omrkla jsem tedy svoje domácí zásoby i v rámci toho, abych si náhodou neobjednala něco podobného než mám doma.
Asi před třemi lety byly velmi modní holgrafické, neboli měňavé laky na nehty a já si tehdy několikery pořídila. To, že jsem vyzkoušela jen stříbrný a na zbytek jaksi zapoměla nebudu zmiňovat, že ano :)

Jsou to miláčkové od Magnetic, jestli vám to něco říká a zde menší ukázka.











Lakoval se bez problémů, jen mi i při otření štětečku pořád stékal lak, takže bylo třeba jej otřít dvakrát a k plnému krytí stačily dvě tenké vrstvy.
Vypadá, jako by v něm byly třpytky a opravdu jsou a to tisíce úplně mini mini třpytek, tím pádem naprosto bezproblémové odlakování. Shne leskle, ale pro jistotu jsem nadlak použila.
Jediné mínus vidím v tom, že lak je nádherne trojrozměrný pouze v umělém světle(foto), na denním tolik nevynikne.

8 komentářů:

  1. Skvěle napsaný článek! Ríkala jsem si, co se asi stalo, že minulá středa byla zlomová...a on lak na nehty ;-). Chápu! ;-)
    Je to tu všechno tak parádně luxusní!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten ma prekrásnu farbu!!!:)taký si musím zohnať:P

    OdpovědětVymazat
  3. môžem sa pokusiť o Damona podeliť...aj by som to zvládla:D...a Edward...pamätám sa ako som ho mala ako imaginárneho frajera...aale to už je dávno...:P

    OdpovědětVymazat
  4. Kik: já stále! Damona si klidně nech :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá pěkně, trochu mi připomíná OPI DS laky a China glaze OMG collection.

    OdpovědětVymazat
  6. Day: taky bych řekla, je to hodně podobné Omg od ChG, ten efekt je stejný a já ušetřila :)

    Moc se těším na laky co jsem si objednala a budu se snažit, aby moje posty měly pro nehtíkové nadšence hodnotu.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná barvička, já mám třpytivé laky ráda! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika