Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 17. října 2011

Orly Coquette Cutie

Další z Orly láčků, které jsem si pořídila.

Je to nádherná lososová barvička, která jde do oranžova, bez zbytečného přiklášlování třpytkami. Co je ale zajímavé, při západu slunce je doslova neonově růžová, když ji kamarádka viděla, nevěřila mi, že je normálně úplně jiná.

Tedy když už se vám tento lak podaří dostat na nehty, je moc fajn, foto asi po osmi dnech od nalakování.

Když jsem se jej prvně pokusila nalakovat, držela jsem se, aby neletěl z okna.
Konzistence žvýkačka a ne abych zkusila jedno místo přejet dvakrát, takové díry jsem ještě nezažila. Abych si to ulehčila, zkusila jsem lak zředit odlakovačem a protože jsem velmi šikovná, samozřejmě jsem jej nalila až po okraj. Výsledkem byla změna ze žvějky na vodu. OK. Pořád lepší než předtím. Nakonec se mi třemi vrstvami podařilo docílit jednolité vrstvy a byla jsem opravdu spokojená :)





Už se pomalinku chystám i na tmavější přírůstky, mám krásné šedé, fialové i hnědé barvičky, nemohu se rozhodnout kterou dřív :)

3 komentáře:

  1. Úžasný blog, přidávám se ke sledování :-). Co se tohoto příspěvku píše, máš nádherně dlouhé nehty, mě se vždycky zlomí :-( A taky trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  2. Cherry,
    děkuji moc za hezká slova!

    Mě se dřív nehty taky celkem lámaly, hlavně po sundání gelovek. Ale od té doby co poctivě lakuji, tak drží, i když samozřejmě občas něco odlítne, s tím se nedá nic dělat :).

    V.

    OdpovědětVymazat
  3. tie sú krásne!!;)milujem tieto farby!!sú také svieže:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika