Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 27. listopadu 2011

Confetti Kisses



Na tento kouzelný lak jsem narazila v H&M. Samozřejmě jsem jej tam nemohla nechat, chápete, už jen ten název! Navíc je asi z nějaké Disney edice, protože nejen že to má vzadu napsané, ale to vepředu vypadá jako Mickey s Minií..

Ty velké stříbrné třpytky hustě plovoucí mezi dalšími tečkami, vidíte je? Prostě i kdyby sám o sobě nekryl, nějak jsem cítila, že by to mohlo být zajímavé. Tak co myslíte?


obojí bez nadlaku

Mám jej nalakovaný na 108 Degrees od Chiny. Pokud se lakuje jakoby ležícím štětečkem, třpytky se krásně rozloží na nehty, ve dvou vrstvách je to dokonalá, v mém případě růžová noční obloha. Blejskátka trochu vystupují, ale dvěma vrstvami nadlaku jsem to napravila, tedy výsledkem opravdu luxusní nehtíky!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika