Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 17. listopadu 2011

Příjemně strávený čas..



Několik posledních dnů jsem měla nabitých. Ne hekticky či stresem, ale příjemnými zážitky a radostí z nového. Např. jsem se rozhodla, že vážně chci některé lodičky od Chiary, že vážně nechci okované kozačky od Chiary. Taky, že by mi mohl slušet šátek Hermés a možná, ale opravdu jen možná bych potřebovala velký kašmírový šál od Burberry..

V sobotu jsem byla kamarádku podpořit na koncertě Michala Davida.
I když nejsem žádným jeho velkým fanouškem(těm co viděli Discopříběh stokrát se omlouvám), jeho lehce kolotočářskou show jsem dvě hodiny v mrazu zimní haly vydržela, dokonce si i odnesla příjemný kulturní zážitek a lehce vyřvané hlasivky. Zpívali a tančili totiž všichni a já si nepřestanu vyčítat, že jsem neulovila blikající rohy. Za pár týdnů bych je určitě ještě využila!


Dlouho, respektive asi měsíc jsem nebyla v kině, rozhodly jsme se to napravit. Nabídka nebyla nic moc a mě oslovil film In Time (Vyměřený čas). Musím říct, že i když moc nejsem na sladké chlapce typu Brad Pit, Aston Kutcher atd , absolutně mě nadchnul!


Představte si, že se narodíte a v momentě, kdy je vám přesně 25let, přestanete stárnout a zároveň se vám rozběhnou na ruce digitální hodiny s vyměřeným jedním rokem.
Odpočítávají roky, dny, hodiny a sekundy do vaší smrti. Je to tedy nejcennější platidlo, časem se platí jídlo, autobus, nájem-prostě vše. Jsou také různé způsoby jak jej získat. Základem je práce, ale člověk žuje ze dne na den, z minuty na minutu, neustále si kontroluje čas a i nemožnost zaplacení dopravy vás může stát život.
Samozřejmě je i druhá strana mince-bohatí. Ti, kteří mají na svých hodinách tisíce let ke kterým přišli na úkor zbytku světa. A proti těm se shodou okolností rozhodne bojovat mladý kluk z gheta, kterým není nikdo jiný než supersladký Justin Timberlake ve společnosti dcery magnáta Amandy Seyfried.


Timberlake su už dříve mihnul ve filmu Zkažená úča a zabodoval jako zlý chlapec v The Social Network a i když spíš vzdychám nad krásnýma herečkama, tady jsem z něj nespustila oči. Seyfried je ve filmu taky superluxusní ve stylu porcelánové panenky, od nynějška je mojí oblíbenkyní.


Jo a řeknu vám, po ukončení promítání jsem měla chut si zkontrolovat odpočítávání času!



Taky mi už začaly chodit balíčky s vánočními dárky pro moje blízké, miluji když zazvoní pošták a ještě větší radost mi dělá, když se mi povede někoho překvapit a má z dárku radost. Tlačenice v obchodních centrech mi nedělají dobře, navíc spoustu věciček které bych ráda nadělila u nás prostě nejsou k sehnání, proto raději s předstihem objednávám ze zahraničí.

Daisy by Marc Jacobs

Tedy Vánoce a předvánoční období bez stresu a umělých úsměvů a to stejné přeji i vám!

6 komentářů:

  1. Ahoj Dirty, nemohla jsem tě najít, tak musím dočíst příspěvky, které mi unikly!
    http://sofastars.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za zájem! Váš blog se nadšením sleduji, ráda se nechám inspirovat zkrášlovacími chuťovkami i třeba šátky Hermés.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, upřímně - za ten přívěšek bych vraždila!! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, ještě se dá sehnat a ani nestál moc, tak neváhej!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika