Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 10. prosince 2011

Rose Pop kráska


Byl pátek večer, tedy jsem nepříliš vyjímečně vyrazila s kamarádkama do baru. V Olomouci mám pár oblíbených podniků a s tou správnou společností to vždy stojí za to! Hadříky jsem volila hlavně pohodlné a nijak výstřední, vždycky není třeba poutat pozornost :D. Taky jsem po delší době vyvětrala oblíbenou kabelku, už zase chuderka ležela v krabici půl roku..





                                                                 
                                                                    triko: Zara
                                                                    jeans: Replay
                                                                    tenisky: Dior
                                                                    kožené sako: Diesel
                                                                    bandana a kabelka: Louis Vuitton      




Jo a mám doma Agátu! Ne teda živou, ale její novou knížku. No, ono nazývat něco o velikosti sešitku se 130 stranami knihou taky dost dobře nejde, ale nechme jí to :D. Zatím jsem jen zběžně prolistovala, fotky uvnitř z 99% procent znám z bulváru, ale třeba mě nějaká historka zaujme, proč by taky ne, určitě si na tom slečna modelka a maminka malého prďoly dala záležet.


                             
                                                             
A nezapomeňte kouknout kousek níže, svým čtenářům věnuji krásné dárečky ve vánoční giveaway!
                  

12 komentářů:

  1. Moc se mi líbí kožené sáčko, odkud je prosím?
    A ta vuittonka, aaach... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, teď čtu Diesel ! Jsem slepá! :D

    OdpovědětVymazat
  3. ani som nevedela ze ma knihu :)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka je úžasná...ta barva...krása
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    neuděla bys někdy článek / video na oblíbené parfémy?
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. To je krásná kabelka, škoda jí nechávat doma v krabici. :) A na tu knížku od Agáty jsem taky zvědavá. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Veru jak to, že mi unikly tvoje videa?! :D Teď jsem se na některé koukla a musím říct, že máš moc milý hlas. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dáši, mě to škoda nepřijde. kdybych ji nosila častěji, brzy by se mi okoukala :(, navíc potřebuju unosit i další kabelky. A v krabici je schovaná hezky v dustbagu, mám tak většinu kabelek, které zrovna nenosím.

    No Videa jsi přehlídla, jo? Já myslela že to ani nejde, je to zážitek na mě koukat :DD

    Jinak holky, jsem ráda že se vám outfit a hlavně kabelka líbily, je opravdu milovaná a mám vlastně všechny doplňky z této růžové kolekce.

    Cookie, Agáta vydala knihu tento týden a řekla bych, že je v ní hodně upřímná, ale čekala jsem to horší(držela se až na pár článků hodně zkrátka).

    Zuzko, klidně o parfémech něco postnu, ale nejsem odborník, nerozpoznám ingredience a vůni popisuji slovy: příjemná, svěží, nevím co mi připomíná :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Veru, měla jsi ukázat i peněženku, to by bylo dvojié áááách :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Veru, nemůžu až tak :D Ale mám to v plánu..

    OdpovědětVymazat
  11. Ta kabelka je úžasná!taky bych jednou takovou chtěla :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika