Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 6. prosince 2011

Sephora Rouge, můj broskvičkový zázrak..



Chtěla jsem napsat, že tato rtěnka je moje absolutně nejoblíbenější. Ale zní to objektivně od někoho, kdo vlastní čtyři rtěnky a z toho používá jednu a půl?


A proč ne! Tedy Sephora Rouge R07 je moje absolutně nejoblíbenější rtěnka v úžasném lososovo-broskvovém odstínu. Mám i její méně nápadnou sestřičku, ale o té někdy jindy. Rtěnky zásadně používám bez jakýchkoliv podkladových bází a vždy s leskem. Není to asi ten správný postup, ale bázi pod oční stíny jsem taky objevila teprve nedávno, tak co :)




U Sephory je příjemné to, že zespod vidíte odstín rtěnky, nemusíte tedy všechny otevírat, abyste našly tu správnou.

Krémovka bez třpytek-pro mě ideální...

10 komentářů:

  1. vyzera fakt dobre!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To je nadherna barva! Mas krasny tvar rtu. Nebudes publikovat take Tvuj vanocni "wishlist"? Rada bych se inspirovala.. :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, wishlist mám vlevém dolním sloupci. Vyloženě vánoční nemám, to už byt to bylo časově limitované a já mám ráda překvapení :)

    Barvička je to opravdu krásná, nedám na ni dopustit!

    OdpovědětVymazat
  4. A jo, nevsimla jsem si ho! :-) Super vecicky! Na mem seznamu je taky (mimo jine) satek Hermes a ted jsem zatouzila po Lady Dior a pasku a a a...!
    Preju Ti, at najdes pod stromeckem same krasne prekvapeni!
    L.

    OdpovědětVymazat
  5. Pořád hledám tu správnou rtěnku, ale né a né si vybrat. Potřebuji nějakou která se neleskne! Jak vypadá rtěnka před použitím lesku, který přes ní nanášíš ? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gabi, doplním ti post o foto na denním světle bez lesku. Ale je matná, proto leskuju.

    Luci,letošní dárek by se mi pod stromeček nevešel, ale pár hezkých drobností tam určitě bude :) A to přeji i tobě!

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je teda barvicka:-)
    ja na tyhle broskvove nejsem, neslusi mi, ale na jinych se mi to libi, je to jak bombonek pomerancovy:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle barva vypadá božsky, navíc třpytky v rtěnkách nemám ráda, na to mám přece lesky :) Máš krásné rty!

    OdpovědětVymazat
  9. je krásná!! a ty taky! :))
    http://evasblackbuttons.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika