Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 12. února 2012

I WILL ALWAYS LOVE YOU Sbohem, Whitney Houston



Jako dítě jsem jejího BODYUARDA/Osobního strážce s Kevinem Costnerem viděla snad milionkrát a vždy mě ohromil její úžasný a nenapodobitelný zpěv. Přestože u nás nebyla příliš známá, sledovala jsem její kariéru a fandila, aby se dostala jak z dosahu tyranského manžela, tak drog.

Bohužel, dnes v Los Angeles ve věku 48 let zemřela.

Vím, že nebyla důležitý politik, nic nevynalezla, ale já ji měla opravdu od malička ráda a proto je pro mě důležité zde o ní napsat pár slov..









                                               
                                                                 

                                                           
         



                                                    

                       
                                                     








           



                                                 

                                                                                    ...

2 komentáře:

  1. ahoj jsme tvé nové fanynky! TENTO POST JE STRAŠNĚ KRÁSNY, AŽ DOJEMNÝ..
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika