Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 8. března 2012

Barvy, dárečky, jarní úlovky..




V únoru jsem měla svátek, to víte. Psaníčko YSL jste viděli.. Dárečků od mých milých bylo ale více. Třeba naušnice do setu Preciosa od K, Lurex Shawl Brown LV od T a spousta jiných drobností, které jsem si pořídila při okukování jarních kolekcí.

Sešlo se mi pár fotek všeho možného na toto téma i jen tak a já se s vámi o ně chci podělit :)

















16 komentářů:

  1. Líbí se mi ty růžovky, ale těšila jsem se na sako v akci, ale určitě se dočkám....

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné kousky a máš krásnou vanu! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Blongie, hned v příštím postu se dočkáš :-)

    Veru, díky. Na novém bytě jsem si dala záležet..

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šperky a koupelna! Úplně závidím!;-)

    OdpovědětVymazat
  5. A zase ta luxury koupelna! trhá mi to žíly! :P


    Shawl je krásnej. Jak ti závidím. Dnes je MDŽ, tak ti přeji at' si dnešní den užiješ. U nás v místní restauraci dávají dnes k obědu dvě dcl vínka jako dar pro každo ženu k dnešnímu dni. Cha cha... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné luxusní kousky a ta koupelna je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dejnička, Elizabeth, Spiced Chocolate, S, Veronique,

    děkuji za krásné komentáře! Ta koupelna je mým splněným snem, poležení v takovéto vaně si člověk musí zažít :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vivi, příští postík bude o něm :)

    OdpovědětVymazat
  9. moc hezky jsi nakoupila:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ó, ty tenisky! Copak je to? Ty asi počebuju!

    OdpovědětVymazat
  11. Hani, New Yorker za pár korun. Maji i v jine barvě. Už jsem je měla venku, nerozpadly se, tedy doporučuji :-*

    OdpovědětVymazat
  12. Koupelna je úžo :) Líbí se mi ty botky a to jako moc :D Verčo, co je to za značku?

    OdpovědětVymazat
  13. tie farby to si viem úplne predstaviť, slnko, jar a toto

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika