Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 4. května 2012

Botičkovým maniakům NEDOPORUČUJI :) stránky New look.com :)




Všechny milujeme boty. Nebo alespoň párkrát do roka po některých zatoužíme.. 

Známe asos.com, tam jsou nádherné kousky nejen pro obutí. Ale ještě větším průšvihem pro botové maniaky je dle mého newlook.com . Ty boty tam jsou za pár korun a to doslova, většina papuček z příspěvku mě vyšla kolem 6 liber, podpatky max. 20 liber.

Mají tam i hadříky, ale o tom zas někdy jindy.

Postup je velmi jednoduchý. Pokud máte na platební kartě povolené platby přes internet a dostačující limit, nic vám nebrání si z těchto britských stránek cokoliv objednat. Lhůta dodání je psána do čtyř dnů, počítejte ale spíše s deseti a poštovné je zdarma!

















V akci :)






























Pozor ohledně velikosti! Mám délku stélky/chodidla 25cm. U většiny bot (Baťa, asos, Mixer, Dior, Burrberry) mi sedí velikost 38/5, nikoliv zde.

Pokud máte podobnou délku stélky, doporučuji vzít raději velikost 6. Jinak i lodičky jsou pohodlně choditelné, a za tu cenu to chce obnovu botníku! Jestli vás něco zajímá, klidně použijte komentáře, ráda poradím :)

































Pro milovníky papuček..








Námořnický náramek Oriflame..





A malá radost k narozeninám, mentolových věciček při mé mánii není nikdy dost :)





žluté psaníčko- New Yorker, bílé psaníčko-Holešovická tržnice, meruňkové psaníčko- Accessorize 

 boty- New Look

Louis Vuitton  Blue Lagoon Monogram Denim Shawl





Holky, nemáte některá doma toto psaníčko z H&M, prodávalo se koncem roku? Moc by se mi hodilo k těm stříbrným lodičkám. KOUPÍM, pište do komentu nebo do emailu. DĚKUJI!!!




29 komentářů:

  1. Takže pokud nosím tady 37, budou mi sedět právě 5?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ano, záleží na stélce. Pokud máš cca 24,5cm, bude to 5. Kamarádka má 37 a velikost 5 jí byla akorát :)

      Vymazat
  2. Název příspěvku zněl negativně, díky za tip, mrknu ale s velikostí bot mám problém, chtěla jsem si koupit první pořádné lodičky a 37 mi byly malé, 38 velké, potřebuju 37 1/2 a ty nikde snad nejdou. Nebo na newlooku,jo? Dekuji:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kolik cm máš chodidlo když stoupneš na centimetr? Podle mě by ti ta 38/5 byla..

      Vymazat
    2. Hlavně ty lodičky jsou za pár korun, pokud by ti nesedly, prodáš je, nebo podaruješ kamarádku :)

      Vymazat
    3. Hmm, abych neporadila blbě. Ale být tebou, zkusila bych vzít tu 38/5. Malé ti nebudou, přinejhoším si tam dáš vložku do bot.

      Vymazat
  3. Paráda, hned musím omrknout... ;))

    OdpovědětVymazat
  4. ... a sakra úplně se bojím tu stránku otevřít, haha :D:D protože 100pro mi tam nějaké určitě padnou do oka a já neodolám jak se znám :)))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. wow!Krásné fotky!A ty lodičky jsou úžasné))
    xoxo T.
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně se mi vrátil foťák ze servisu, teprve se opět sžíváme, díky!

      A lodičky určitě doporučuji, za těch pár korun stojí za to :)

      Vymazat
  6. ach ty botičky:) to snad nechce ani vidět!:D

    OdpovědětVymazat
  7. those blue colourful shoes are sooo perfect

    xxx
    Daria, the Fashionsurfer

    OdpovědětVymazat
  8. Vybrala jsi moc dobře...samo jdu hned omrknout,stránky znám,ale jsem nějak zaseklá na Zaře a Mangu stále:D.....tak už máš šátek jak si mi posílala:))..je krásnej Veru..........M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, jsem zvědavá které vybereš :) A šátek, však víš, je prostě mint !

      Vymazat
  9. Mentolovej šátek je krásnej, plus ty barevný boty! Super volba :) na newlook.com musim kouknout!

    B&M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste spíše na ten sportovní styl, ale mají tam i krásné flats neboli papučky, určitě se ti tam něco zalíbí.

      Šátek už je nafocený, chudák si odbyl premiéru jako zábal na krk při nachlazení :(

      Vymazat
  10. skvělý nákup a bezva jsi to nafotila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné, já už na stránky New Looku koukala. ;) A díky za radu ohledně číslování bot.

    OdpovědětVymazat
  12. Ještě, že jsem utratila penízky za líheň :D super odkaz...

    OdpovědětVymazat
  13. Veru, to je zlo :-D Hned jsem si vybrala 3 boty (a nějaké náramky), ale tápu ve velikosti. Když normálně nosím 39, tak si mám vzít 6 nebo 7?

    OdpovědětVymazat
  14. V New Look občas nakupuji, hlavně ve slevách, ale pozor - poštovné zdarma je až od 55 liber nákupu, jinak stojí 9 liber (podle tabulky - Evropa by to mělo být 5- což by ještě šlo, jenže nás berou jako východní Evropu a to mě neuvěřitelně vytáčí:/ ). Donedávna nenabízeli mezinárodní poštovné zdarma vůbec, což je docela příjemná změna.. že bych se tam zašla zas mrknout? Oblečení je většinou šílené, ale botičky... a kabelky... Chjo, a to ještě není výplata na účtě:)
    Veroniko, mám 39ku a sedí mi skoro všechny anglické 6ky - pokud nesedí, je to pak spíš šířkou boty.
    P.S.: ty oranžové jsou božské!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si při objednávce všimla toho zařazení mezi východní Evropu :(( . Děkuji za upozornění ohledně poštovného, ono překročit těch 55liber není problém, proto jsem si to ani neuvědomila.

      Jinak bych se řídila délkou stélky, mě je jejich velikost 5 malá a přitom z většiny jiných obchodů mi sedí. Verči bych doporučila raději tu 7.

      Vymazat
  15. Veru prosím tě, když mám tedy délku stélky 24,5 tak mi budou 5tky??děkuji

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Veru,
    tvůj blog sleduju už pár dní, dneska sem narazila na tebou chválenou stránku newlook.com. Nemohla sem to pochopit ty ceny..:) super!
    Jen jsem se chtěla podělit se zjištěním, že sem tam našla šaty, který sem si minulej týden chtěla koupit v F&F v Tescu..:) akorát v broskvové a tam je měli v černé. Trochu to nechápu, ale i to je príma:)
    Taky sem se chtěla zeptat.. Říkáš že nemáš postavu modelky, mě přitom tvoje postava přijde moc pěkná, co máš teda za velikost..?:)

    Pěkný den a spoustu hezkých článků.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj, prosímtě, potřebovala bych poradit.. objendávala jsem z newlooku a zaplatilo se mi to přes paypal, ale nepřišel mi e-mail, prostě nic, že se to odesílá a mám to tam pořád v my bag.. co mám dělat? ( dufkova.d@email.cz) díky moc! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika