Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 27. října 2012

Dámská jízda v Brně



Na pátek jsem se celý týden těšila a nebylo to kvůli nadcházejícímu víkendu, ale protože jsem se chystala do Brna na rande.

A nebylo to randíčko obyčejné, ale spíše osudové, protože jsem konečně poznala naživo slečnu, se kterou si už více než rok dopisuji. Se kterou sdílím spoustu názorů nejen na módu, ale i ze soukromého života, se kterou jsme si kolikrát inspirací a kterou obdivuji za to, jak ve svém věku zvládá mateřství a péči o rodinu.

Mnozí z vás ji znají díky jejímu blogu http://elizabethlore.blogspot.cz/ a protože máme spoustu společných čtenářek, rozhodly jsme se s vámi podělit o pár fotek z našeho setkání..


                                                           Další fotky najdete i u Elizabeth :)














51 komentářů:

  1. Kočky, moc vám to spolu sluší, je zajímavé vidět dvě holky, které ,,znám'' z Omlazení takhle spolu, je vidět, že jste si to užily. Byly jste v Olympii, že?;)
    Terka-TheKitty172

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, pro mě to bylo nejdřív taky takové zvláštní, vidět Eli ,,živě". Je to jako potkat nějakou osobnost, kterou znáte jen z televize a časopisů!

      Vymazat
    2. Mohly by jste někdy udělat i takové setkání s vašimi čtenářkami, hi hi :)) Já konkrétně jsem přesně mezi váma oběma-bydlím totiž uprostřed mezi Brnem a Olomoucí :))

      Vymazat
    3. Mě setkání se čtenářkami napadlo už dřív, proto jsem tady měla i anketu, odkud holky co mě čtou jsou. A je fakt, že od té doby mi psalo hodně olomoučanek a brňaček znám dost i já. Tak uvidíme, co třeba vymyslíme :)

      Vymazat
    4. Jo jo, třeba se dočkáme, já bych byla určitě pro :) Ještě dotaz, odkud máš tu chlupatou vestu, prosím tě? Já mám podobnou z Takka, zrovna včera jsem ji měla na sobě, do těchto dnů ideální ;)

      Vymazat
    5. Kitty, mám ji z eBay a brzy bude i v příspěvku :)

      Vymazat
  2. už jsem koukala u Eli, ale moc ráda jsem si přečetla i tvůj příspěvek :-)
    muselo to být super! a moc vám to sluší!!! :-)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  3. No vam to ale sekne :) Museli ste stravit prijemny den. A mas krasnu vesticku, uplne sa mi hodi k tomuto pocasiu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! Tu vestu miluji, mám s ní i nafocený příspěvek, ale nestihla jsem ho ještě publikovat.

      Vymazat
  4. Nádherné fotky! Veru ty rovné vlasy ti strašně sluší! <'3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch rovných vlasech jsem se cítila, jako jiný člověk :))

      Snad poprvé v životě jsem použila žehličku tím správných způsobem (jindy s ní vlasy natáčím) a jsem z toho nadšená. Jen to na těch fotkách moc nejde vidět, zkrz tu vestu.

      Vymazat
  5. Ježííííš! ty seš tady naprosto nádherná ! Ty vlasy jsou super, rtěnka! Strašně ti to sluší a věřím, že jste si to pěkně užily :)

    OdpovědětVymazat
  6. 6 a 7 boží :) Moc ti to sluší, když se usmíváš. A na té 6 vypadáš tak trochu jako "hajzlíček" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D

      Šestka byla pokud o vážnou tvář, Eli totiž chtěla alespoň jednu fotku, kde se tvářím vážně-ne s pusou od ucha k uchu :)) My se fakt smály pět hodin v kuse :D

      Vymazat
  7. to je hezký se takhle s někým setkat :) sluší vám to a jdu kouknout na blog druhý :)

    OdpovědětVymazat
  8. sluší vám to :) znám vás z omlazení a taky každý den se divám na tvůj blog a na Eli. škoda, že u Eli nemůžu napsat komentář. ještě bych zapomněla máš suprový boty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že na nás ráda koukáš, děkujeme!

      A u Eli určitě mohou psát i anonymní.

      Vymazat
    2. Ano, nově u mě mohou psát i anonymní. :)

      Vymazat
  9. Jé vy jste krásné! :) Muselo to být fajn rande :) Také Vás sleduji obě dvě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Aaaa...žárlí..někdo mi ukradnul Eliii :) Nee dělám si srandu, moc vám to holky sluší určitě jste si užily pěkný den.
    Jinak fakt ti to sekne ta vestička je skvělá:)

    www.luciet2.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám to sluší:)určitě to byl super den:)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu Ti to neskutečně sekne, vlasy, outfit, úsměv:)
    Vesta je perfektní, líbí se mi i šperk na krku, odkud?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!

      Ten náhrdelník mám už déle z asosu, ale jde najít i na eBay a odtud je i vesta :)

      Vymazat
  13. Moc vám to oběma slušelo! :) Veruš, máš super vestu! Já si jednu chlupatou chci ještě pořídit. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky! A ta vesta je úžasná!:)

    OdpovědětVymazat
  15. Krása kočky! Veru, závidím (moc) tu vestičku a kalhoty...nádhera, nějaké takového marně sháním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, mám pocit, že jsem je v Zaře zase viděla (odtud je mám) a mohly by být i v Calzedonii.

      Vymazat
  16. Ahojky sluší ti to když se směješ opravdu ihned máš hezčí fotky!!
    Strašně mi v něčem připomínáš hanychovou promin jestli to beres jako urazku ale me se ta bab libi a ty mi ji v necem proste pripomis !!
    Si sexy baba chlapum musis motat hlavu :) jen tak dal

    budu te sledovat :) a uz ty ebay ulovky tesim se

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako urážku určitě ne :) Sama ji sleduji a protože jsem na den přesně o rok mladší než ona, i se s ní ve spoustě věcí ztotožňuji-srovnávám. Že už má prcka, postavený baráček, úspěšně podniká. Je to sice éro, ale je svá, což se v dnešní domě moc nenosí.

      Sice nesouhlasím se vším co dělá a sama jsem neměla radost z jedné věci z jejího eshopu, ale tak už to v životě chodí.

      Já se směju pořád, ale při focení na blog je to prostě jiná situace, to nejsou momentky z dovči, tak jsem občas taková vážnější :DD

      Vymazat
    2. Veru, neříkala jsem ti to včera, že vypadáš chvilkama trochu jako Agáta H.? :)

      Vymazat
    3. Jo, ale já mám hezčí nos! Už by si jej taky měla nechat udělat, beztak jí jej všude retušují..

      Vymazat
    4. Tak Agátu mi nepřipomínáš, zato Lídu Baarovou ano....:) (už Ti to někdy někdo řekl?

      Vymazat
    5. Jj, už to tady párkrát proběhlo a určitě je mi to sympatičtější :)

      Vymazat
    6. Ahaa, já se sem dostala náhodou, takže jsem předchozí články a comments nečetla :)
      no ale ta podoba mě teda fakt zarazila!!!!!!!:O
      třeba máte společné předky :P :)

      Agáta je hezká, ale taková moc vulgární (na holku, podle mě...)
      Zato Lída....opravdu nádherná, okouzlující žena!

      tak se měj hezky, a třeba se někdy inspiruj tím prvorepulikovým stylem oblékání,
      určo by Ti to slušelo!

      Vymazat
  17. Verčo, jsi strašně pozitivní, inspirující a také hezká ženská.
    Krásný zbytek víkendu a těším se na nové posty.
    Lucie-Brno

    OdpovědětVymazat
  18. Veroniko, sluší Ti to moc :-) Můžu poprosit odkaz na vestu?
    Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, najdeš ji tady:
      http://www.ebay.co.uk/itm/271053445687?var=570112239846&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

      Jen upozorňuji, že jsem na ní musela přešívat knoflíky, protože byly nevím proč našité na podšívce..

      Vymazat
  19. Prvni fotky kde vypadas normalne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na jinych fotkach vypadam jak? Na blogu mám spousty fotek ze života, proto opravdu nechapu to tvoje poprve.

      Jinak snad každy pochopil, že blogerky nejsou modelky s haldou odborníků v zádech a tím pádem některé fotky s outfity ,,pózovací" budou vždy.

      Ale třeba to bylo myšleno jinak, ono se nebojím, že se to od anonyma brzy nedozvíme :-D

      Vymazat
  20. OMG!!! jedna hnusný boty ke zvířeti místo vesty.. druhá napletený melíry.. ou ou... prej módní bloggerky.. hlavně, že nechybí Luis Vuitton.. bez toho by snad móda nemohla být módou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OMG!!! Závist je hrozná věc..

      Když jsem tak koukala na tvůj profil na FB Štěpánko Kovaříková, tvoje prodloužené vlasy jsou opravdu katastrofa, outfity raději No Coment.

      Proto se opravdu nedivím, že ty jsi svůj blog vzdala hned po úvodním příspěvku a řekla bych, že to bylo jen dobře, vzhledem k tvé zálibě v pruhovaných podkolenkách :DD

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika