Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 3. října 2012

Kde jsi, léto?



Podzim a celkově chladnější období tradičně sabotuji a odmítám se s ním smířit..

Bohužel, brzy ještě budeme rády vzpomínat na teploty kolem 15'C a těšit se na jaro.

Moje ne tomuto období většinou obsahuje ignoraci klasických podzimních barev, ale letos mě ten podzim nějak chytl a já najednou úplně propadla odstínům hnědé. Toto je asi jeden z posledních barevnějších postů, i když upřímně, stejně to dlouho nevydržím :))




Na burčák se těším každoročně, jen nedoporučuji se předem nacpat čokoládovým pudinkem s piškotama :D

První olomoucká vinárna, to jest burčák ze kterého nebolí hlava.














                                                                       sako: Diesel
                                                                      legíny:  Zara
                                                         tenisky, triko: New Yorker
                                                psaníčko, bižuterie: Asos.com
                                                   

8 komentářů:

  1. Veru sdílím s tebou tvůj názor - také se nemohu smířit s nadcházejícím chladnějším počasím. Zatím jsem trochu podlehla jedné podzimní barvě - a to vínové, jinak se snažím oblékat barevně, v letních odstínech:)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé burčák ! :)) Já mám podzim celkem ráda, jen mě mrzí, že mi skončilo období bouřek, které miluji.. Ten skvěle pročištěný vzduch po pořádné bouřce je k nezaplacení :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som na tom rovnako, tiež som prepadla hnedej vo všetkých odtieňoch. A to som pred tým hnedú na oblečení neznášala :-).
    A inak, tiež som sa hrozne netešila na zimu, ale pred nedávnom som si kúpila krásny zimný kabát a od vtedy už len čakám kedy bude chladnejšie a konečne si ho budem môcť obliecť :-D
    Pekné fotky :-)
    Krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych také raději léto a pak rovnou sníh a šup na lyže. :)
    Jinak sdílím tvůj názor, barvičky nosím i teď, ale podzimní trendy mi docela oslovily - hlavně vínová, pak hořčicová (z té stačí ale punčošky) a pak trochu hnědá.

    OdpovědětVymazat
  5. já mám podzim celkem ráda. pokud tedy nelije jako z konve :D a ty barvy už se snažím taky měnit, je čas ty pastelkové dát ke dnu :)

    OdpovědětVymazat
  6. A ja si zrovna nedávno poridila ve vyprodeji fosforove ruzovou plisovanou sukni ke kolenum, ach jo :(

    OdpovědětVymazat
  7. Legíny jsou skvělé,úžasné atd... mám je taky...no a k podzimu: snažila jsem se přijít na nějaké pozitivum a přišla jsem pouze na kozačky, burčák a svíčky yankee (ty v létě moc nepálím). Takže aspoň něco málo.Pa Petra S.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten náhrdelník je skvělej!
    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika