Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 22. prosince 2012

Která místa jsem v Římě navštívila?

Piazza Venezia je místo, které musím stále fotit, ty sochy jsou obrovské-moc se mi to líbí!

Fotky Colossea jsem vám ukazovala hned v prvním italském příspěvku, to tedy vynechám, ale ráda bych vám zprostředkovala další kouzelná místa, která jsem v Římě navštívila či momenty, které jsem zažila. Vede fontána Di Trevi, která je prostě magická a určitě to nebylo naposledy, co jsem ji navštívila!


Světýlkový autobus-vždycky když jej potkám, dýchne na mě vánoční atmosféra!
Takovými a podobnými světelnými závěsy je vyzdobený celý Řím
Obchodní pasáž
Tyhle Miu Miu brýle budou mé, tedy snad jednou :DD
Sluší mi? Ale chtěla bych je  raději v růžové.
Následuje fontána Di Trevi na milion způsobů, prostě jsem nemohla odolat!





I v noci spousta turistů




Kuk!

Parlament
I s brazilskou ambasádou..


Vánoční trhy po Italsku :)



9 komentářů:

  1. Ta fontána je opravdu kouzelná.

    Vánoční trhy po italsku jsou super. V Brně máme stánek jménem "Italské vánoce" a ten se mi moc líbil.

    Outfit je povedený. Shawl na tobě vidím ráda, sluší ti a závidím.



    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem v Římě nebyla,ale budu to muset napravit.To je nádhera!:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná místa! na ty brýle jsem zrovna včera koukala v Elle a jsou opravdu krásné! brala bych je hned :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Veru! Nádherné fotky...Fontána Di Trevi je nááádherná...Já přímo v Římě nikdy nebyla, ale asi další tip na výlet!

    Brýle miu miu jsou nádherné taky (hned po fonáně):-D

    Užívej si atmosféru vánočního Říma a těším se na další post!

    papa

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ty se máš! Vypadá to tam kouzelně! Taky bych se jednou do Říma chtěla podívat!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Večer je přímo magická, ale to já se večer už bojím někam chodit. Možná někdy příště.

    OdpovědětVymazat
  7. moc ti to sluselo, autobus je super!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika