Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 31. prosince 2012

Otevřeni novým zítřkům aneb těšme se na rok 2013!



Moje milé čtenářky, ráda bych vám poděkovala za vaši přízeň v uplynulém roce. Na Štědrý den jste mi daly ten nejlepší dárek-400 followerů. To je pro mě ohromný úspěch, řeknu vám před rokem bych si na takové číslo ani netroufala pomyslet. Moje vysněné číslo od prvního dne blogování bylo 500 a ono to asi opravdu možné je! 

Každopádně velmi si vážím každé z vás, které mi na stránku nakouknou, at jsou odběrateli či ne. Proto vám do nadcházejícího roku přeji, at je pro vás minimálně tak úspěšný jako ten minulý a v životě co nejméně překážek!


A co se u mě událo v roce 2012?


Oficiálně jsem olomoučanda!

Zjistila jsem, k čemu je pleťová voda, micelární voda a jak je používat.

Mám dvě nové mánie-tvářenkovou a rtěnkovou :)

Přibrala jsem tři kila :-/

Získala jsem nové přátele a s některými se rozloučila.

12 nových párů bot, šestery nadčasové šaty, pět ocvočkovaných kousků a jedna kabelka.

Přiznala jsem si, že je na čase si opět pořídit brýle a momentálně hledáme vhodné kontaktní čočky. S těmi to po očích korigovaných laserem totiž není vůbec jednoduché :(

Leasingy a hypotéky? 0!

A spousta jiných větších, či menších radůstek, za které jsem vděčná, protože minulé měsíce pro mě byly po všech směrech velmi náročné.


Tedy vám moje zlatíčka přej ještě jednou jen to nej do Nového roku a samozřejmě, nezapomeňme jeho příchod dostatečně oslavit! At v klídku doma u televize, s přáteli v baru nebo s partou na horách :)



30 komentářů:

  1. To je príjemná bilancia Veronika :)Hlavne ti v dobrom závidím stav hypoték 0, u mňa ešte pár rokov 1 :) ale o to väčšia radosť a hrdosť bude ked bude splatená!
    Môj osobný život tento rok je o ničom ale hor sa novým a dúfam lepším zajtrajškom! Krásny rok 2013 ti želám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji ti co nejdříve ten úžasný pocit i úlevu, samotná jsem ráda, že už to placení mám za sebou.

      V osobním životě jsem na tom podobně jako ty a proto se těším, co nám nadcházející rok přinese!

      Vymazat
    2. Ďakujem :) Držme si teda palce!

      Vymazat
  2. Tu hypoteku zavidim take! My dle situace ale snad budeme take bez, jeste nez si nekdy poridime deti :D bohuzel to ale rozhodne nebude v roce 2013

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko, krásný Nový rok. Hlavně ať jsi v roce 2013 stejně úžasná jako doteď! <'3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, plánuji být ještě úžasnějsí :-*

      I tobě do Nového roku jen to nej!

      Vymazat
  4. Verunko, přeji Ti všechno nejlepší do nového roku, hodně zdravíčka!
    Tvůj blog sleduji denně.
    PS: S tou micelární vodou to máme společné - taky jsem ji letos objevila a nedám na ni dopustit!!!
    Měj se krásně a ještě jednou všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezká bilance, neobvyklá! :) Přeji do nového roku jen to nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak ti přeju jen to nejlepší do nového roku a abys tu příští rok měla těch čtenářů minimálně dvakrát tolik! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nebilancuji, ale možná se zamyslím. Tobě přeji vše nej!

    Najdeš náhodou 12.1. na ples v Ol.?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, muzu se zeptat jaky je problém s hledáním kontaktních čoček po laseru? Plánuji na nej brzo jít, tak mě to zajímá...díky za odpověd, monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mončo.

      Čočku v oku máš po operaci daleko více plochou a bylo mi řečeno, že najít vhodné kontaktní čočky se v tomto případě podaří v asi 30% případů.

      Sama jsem zatím měla šest druhů čoček včetně jednodenních z toho nejjemnějšího materiálu a standartní je vysušené oko a přilepování čočky na něj, červené přecitlivělé oči, mžitky a škrábání v očích. Před osmi lety mi sedely hned první obyc cocky bez problémů. Ted mam jedny co celkem snesu, ale max na pár hodin a neexistuje jit treba do restaurace kde se kouri nebo jsou vypary z kuchyne, to hned skrabou. Samozrejme kapky mam u sebe stale, ale pomohou jen na chvilku.

      A jak kliniky nabizeji korekci zdarma, pokud ti napoprvé nevyjde.. Oko nejde obrušovat do nekonečna, sama mam jedno zkrz cylindr dělané dvakrát a to při čočkách zlobí nejvíc.

      Tohle mi samozrejme před lety nikdo neřekl a já v nadšení, že se zbavím brýlí se o to nijak nezajímala :-(

      Vymazat
    2. ahoj Verco, moc diky za odpoved! a tedy nezni to moc optimisticky, to si mozna jeste ten laser rozmyslim :-/ a ja se na nej tak tesila!
      muzu se jeste zeptat jaky typ operace jsi mela?
      kazdopadne preju, at ten spravnej typ cocek najdes co nejdriv!!
      M.

      Vymazat
    3. Určitě tě nechci odrazovat, ten pocit probudit se a vidět stojí za to!

      Bohužel ti nikdo nezaručí, že se ti dioptrie nevrátí, sama si myslím, ze se mi oci zhorsily po tom, co jsem si poridila chytry telefon a porad do nej koukam. To mi nikdo nepotvrdil, oci proste starnou,no.

      Ja byla v Gemini ve Zlině na metodě Lasik a dělal mi to doktor, co tuhle metodu vymyslel.

      S čočkami to nejak dopadne, každopádně se spíš děsím hledání brýlí :-D Chci želvovinové retro, neco jako mam z ebay a taky se mi musi udrzet na nose :-D

      Držím ti palce, at se správně rozhodneš. Nebud jako já a pořádně se doktora na vše vyptej!

      Vymazat
    4. Určitě doporučuji co nejvíc informací. Byla jsem jen na jednom oku a po operaci mi bylo hodně špatně (zvracení, nevolnost). Pár dní jsem nebyla schopna sama fungovat. Neviděla jsem asi týden a stálo to za nic. Pak jsem asi tři měsíce byla dost světloplachá. Pak mne ještě rok oko pobolívalo. Nyní mám občas zvláštní pocit. Neměla jsem skoro žádný problém a doktorovi jsem natolik uvěřila, že jsem na laser šla. Teď všechny v mém okolí varuji, jestli to opravdu chtějí.

      Vymazat
  9. Aj tebe krásny nový rok, nech sa ti darí vo všetkom, do čoho sa pustíš a nech ťa to baví a si šťastná! :)

    Veru, musím ti dať tip na jednu super stránku-je podobná ebayu a sú tam neskutočne nízke ceny, tak som si na teba spomenula, že rada nakupuješ cez ebay :) http://www.aliexpress.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Veru, všechno nejlepší do Nového roku i Tobě :-) Jinak si to nemůžu odpustit, ale na té fotce vypadáš zase jako Agáta :D Sluší ti to :-)
    PS. Co se týká rtěnkové mánie, podlehla jsem ji též :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Veru krásný nový rok i tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Buď především zdravá!
    A 3 kila jsou houby při tvé výšce. Já jsem minulý rok nabrala v těhotenství skoro dvacítku :) :) :) A mám metr šedesát! Rodila jsem se 74 kily a to je na mne extrém!!!! Takže se zaraduj a pěkně se napapej, protože jsi vysoká a máš postavu v pohodě.
    No, a kuchyň zkus vymámit podobně jako Iveta Bartošová někde v nějaké šou :D Vtip - Iveta je podle mě bavič roku, tak jsem ji zmínila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, nic si z toho nedělám, naopak už se těším až zase začnu cvičit a všechno hezky zpevním :-)

      Vymazat
  13. koči ukaz nam tvuj outfit na Silva, minuly si jeste pamatuji dodnes jak byl Super! =)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel žádné publikovatelné fotky nemám a jsem ráda, že se loňský outfit líbil ;-)

      Vymazat
  14. Gratuluji k úspěchům! Krásný Nový rok!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Hezká bilance Veru! Přeji ti do nového roku 2013 jen to nejlepší!

    Myslela jsem, že jsi se tento rok potkala i nového muže?! Máš tedy přítele?Pokud se pletu, tak ať toho vysněného muže v tomto roce potkáš!

    Patříš mezi mé nejoblíbenější bloggerky...a to jich moc není:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Přeji krásný nový rok! Když ti tu nechávám komentář z mobilu, tak vždy zmizí. Tomu nerozumím. Tak tento z PC tu snad bude.

    Jinak jsi fakt dobrá, čeho jsi dosáhla. Držím pěsti se vším a mnoho pozdravů do Olomouce. Nejdeš náhodou 12. 1. na ples v Ol.? Budu tam :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Great blog!
    Thanks for your comment!
    I follow you now!
    Ila.
    MoreThingsAboutFashion.

    OdpovědětVymazat
  18. Ta úvodní fotka je nádherná!!! Moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika