Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 20. prosince 2012

Roma, co přinese dnešní den?



Dnešní snídaně :)

Omrkla jsem pár obchůdků

Butik Brandy Melville mě zaujal :)
Baleríny Aldo, které za měsíc naplno využiji.


Takhle nám tady svítí sluníčko!

Tartaruga :)
Večer jdeme do divadla!

16 komentářů:

  1. Teda, takový krásný počásko tam máte.. Tady máme zataženo, mokro-no prostě hnus :( Užívej si to tam Veruu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No brzy mě to čeká taky, ale co naděláme :-/

      Zase mi ale přijde divné, že tady před svátky není sníh či nemrzne, prostě ta naše atmosféra je jiná.

      Vymazat
  2. To je k naštvání takové krásné počasí :)..užívej ho plnými doušky. Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. slušííí, a ty náramky sou přenádhernééééé zajímavé úžasné, až mi mráz po zádech přeběhl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, díky za hezký vzkaz! Ono i drobnost umí udělat radost, asi ještě po nějaké zajdeme :)

      Vymazat
  4. Ty se na tom sluníčku vyhříváš jako ještěrka:) Taky mi ale v ČR chybí sluníčko a teplíčko.. Jinak moc hezké fotky a hlavně ty balerínky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha ha, přesně tak jsem si taky připadala, po tom zataženém počasí v u nás :)

      Vymazat
  5. Jeee to se nekdo maa:-)
    Krasny balerinky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. ty náramky jsou opravdu krásné :)) mám ráda tyhle maličkosti, vždycky mi udělají ohromnou radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, máš krásnou postavu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ty náramky jsou fakt krásné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Verčo,promiň,ale dneska se mi nejvíc líbí ovocné košíčky a fotka se sluníčkem,ta je nádherná,ta se povedla.Hezký den a užij si divadlo.

    OdpovědětVymazat
  10. strašně krásné tyhle články z jiných zemí, moc mě baví bejby :) Určitě jsi inteligentní žena =)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty děláš ,,luxusní" společnici?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Společnicí jsem svým přátelům, rodině, partnerovi a myslím si, že opravdu není třeba být luxusní.

      Vymazat
  12. Verco, odkud mas ty leginy??jsou krasny
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika