Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 8. června 2013

Jak si užívám své volno? Svátky města Olomouce, řemeslný jarmark, vystoupení J.A.R


Jako každý rok v tuto dobu, máme tady svátky města Olomouce a to by bylo, abych si je neužila i já. Protože bydlím vteřinu od Horního náměstí, jsem na tradičních trzích i jarmarcích jako doma a teď tomu nebude jinak.

Včera, tedy v pátek jsem omrkla stánky, nejraději mám především tradiční řemesla, stánky s občerstvením a ty s pivem. Moje oblíbené medové tam tentokrát nebylo, na druhou stranu mě opět pobavil litovelský pavouk, jak soukromě přezdívám jejich převozné mnoha pípě. V sedm hodin začal koncert skupiny J.A.R a musím říct, že jsem si jej spolu s mnoha dalšími lidmi užila naplno. 

Více vám řeknou fotky a vám přeji krásný, slunečný víkend!






















8 komentářů:

  1. Jéé, no to mě mrzí, že jsem ted kus od Olomouce:( Hned jsi mě navnadila :D Krásné fotky:)

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná Olomouc a její trhy! <3 Hned bych se tam jela mrknout. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koncert J.A.R. musel být fajn, zaujala mne fotka s hříbky, ty k něčemu konkrétnímu slouží nebo je to jen dekorace?
    Já nepiji pivo takže bych směřovala ke stánku s mojitem. :)
    Přeji příjemný víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam všechno z těch fotek s jídlem bych si dala :))
    Užívej si krásný slunečný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  5. juuu ty to tak hezky popisuješ ten Olmik, že začínám být vážně pyšná že tu bydlím :D škoda že ses nevyfotila a nepublikovala ten outfit jak si měla ty mint šatičky a vestu- byla si moooc kočka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika