Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 28. července 2013

Co nosím v koupákové kabelce / video


Dnešní video je s letní tématikou, protože miluji tyhle horké dny, které trávím na koupalištích, zahrádkách v nádherném centru Olomouce či jen lenošením s knížkou v ruce. No, málem bych to zamluvila, video je o obsahu mojí plážové, tedy v naších podmínkách koupákové tašky a určitě si jej nezapomeňte přepnout do HD. 

Už bylo chvíli před zavírací dobou, nechtěla jsem mít v záběru davy, trochu jsem spěchala a pořádně nezkontrolovala nasměrování foťáku , tak se nelekněte, že mi tam jaksi chybí kus hlavy. Každopádně ten obsah to zabralo a tom to je, no ne? 





Musím říct, že letošní léto si maximálně užívám. Je skvělé, když člověk nemusí  myslet na placení hypotéky, leasingu či jiných finančních závazků a jednoduše si může dle svých potřeb udělat volno, kdy mu to vyhovuje. Bez stresu, nadřízených, zvonících telefonů a splátkových kalendářů. 

Jsem šťastná, že jsem si před lety utřídila priority a zjistila, že nejnovější model auta či aktuální kolekce doplňků z Paříže vám byt nepořídí ani nevybaví .Díky tomuto procitnutí jsem nyní,ve svých čerstvých 27 letech zabezpečená, nemusím se stresovat se splácením čehokoliv a jen si v duchu klepu na čelo nad posměváčky, kteří to ještě nepochopili a řeší stáří mého auta či kabelek..


Přeji vám příjemné prožití téhle horké neděle, nejlépe se sklenicí chlazeného drinku v ruce a jsem zvědavá, kolik teplotních rekordů dnešní den překoná!

20 komentářů:

  1. Řešit,kdo má jak starou kabelku nebo auto je opravdu k smíchu.Každý jsme prostě někde jinde a já myslím,že ty máš kabelky krásné a stáří se na nich nikterak nepodepsalo a autíčko je taky nádherné.Jde o to nežít si nad poměry,ale prostě žít si v klidu a hlavně podle svého.K čemu mi bude nová kabelka,když budu vázaná dluhy?Verunko,ty jsi rozumná holka a taky moc krásná.Obsah kabelky se mi moc líbil,myslím,že splňuje krásné odpoledne u bazénu,plné pohody,relaxu a odpočinku.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru moc ti preji tenhle stav,je strasne osvobuzujici vid.Me bude 26 a zrovna dostavujeme s partnerem domecek.Muzu rict a nestydim se za to,ze vse je diky partnerovi,nevyuzivam toho ale ani se za to nestydim.Vzdy budu tvrdit,ze vlastni strecha nas hlavou je pro zivot strasne dulezita.A pak clovek uz vydelava jen na to ,aby zivot prozil,ale to uz se da ovlivnit nebo prizbusobit.Proto take nepochopim me "kamaraky",ktere jsou o rok starsi ale takovehle veci neresi,a jen si zivot "uzivaji" na party ale pak se vraceji domu k rodicum bez kvalitniho partnera...Vzdyt ted je prave ten nejlepsi cas 20-30 si zivot tak nejak zaridit.Hezky den preju Tyna

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, měla bych praktický dotaz. Chodíš se na bazén jen opalovat a lenošit nebo si i zaplaveš? Jen mě zajímá, jestli nemáš strach nechat věci bez dozoru když vlezeš do bazénu. Děkuji za odpověď, Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ;-) Do bazénu si skočím ráda a také si zajdu pro studené pití, něco na zub a dokonce i na WC :-D O věci strach nemám, v Olomouci jsem nezažila, aby se nekomu něco ztratilo. S celou taskou by mi těžko někdo odešel a než by v ní našel něco cenného, to by mu taky chvíli trvalo.

      Vymazat
  4. Video je moc fajn, přijde mi dokonce přirozenější než to minulé, kdy se mi zdálo, že jsi byla trošku nervózní. Já když jdu na koupák na delší dobu, tak mám vždycky v krabičce ovoce, nejlépe meloun :-) Jinak se mi líbí lak, co máš na rukou, mohla bys mi prosím říct značku a odstín?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, je to Colorama, mají je teď v akci v DM 2+1 zdarma ;-)

      Vymazat
  5. Čekala jsem toho vyhazovacího plavčíka a ono nic :-D
    Parádní video. Já mám moravský přízvuk ráda, takže se mi to krásně poslouchá.
    Aktuálně sháním plážovou tašku, protože jsem měla takový docela parádní proutěný košík a při poslední dovolené se mi rozpadl. Líbil by se mi takový ten malý plastový košíček (měla jsem ho, když mi bylo asi pět - nasazovala jsem si ho na hlavu a dělala, že jsem kůň :-D ), prodávají ho v New Yorkeru - ale prošvihla jsem to a už mají jen pestré barvy, chtěla jsem černý. Letíme na dovču (to já se ptala na asku na tu zrcadlovku na pláž ;-) ) a tak s sebou nebudeme potřebovat brát osušku atd., ty jsou na pláži v ceně. Ale ta zrcadlovka by se mi do něj nevešla, tak mám dilemato pořád :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. He he, oni naštěstí jen kroužili kolem :-D

      No a jste dva, tak zrcadlovku bude mit v péči partner a ty můžeš mít košíček, no ne?

      Vymazat
    2. Možná to teď bude znít fakt blbě, ale....nad touhle variantou jsem vlastně ani nepřemejšlela, že by měl "vlastní košíčeků :-D :-D

      Vymazat
  6. Veru, sranda, líbilo :) Užívej!

    OdpovědětVymazat
  7. Máš naprosto skvělou peněženku, ta mě hned uchvátila! :) <3

    Video se mi moc líbí, to že chybí kousek hlavy myslím, že tady vůbec nevadí. Jen mi docela ke konci videa vadila ta hudba :( budu se těšit na další videa.

    Aňul

    OdpovědětVymazat
  8. Veru,jsi tak moc příjemná a milá,musíš být moc fajn holka.Videa se mi líbí,nejsi afektovaná,mluvíš úplně přirozeně a to se mi líbí.Užívej si léto..

    OdpovědětVymazat
  9. milé video a aj bez pol hlavy ti to pristane :) ja vždy hovorím, že sa treba zakrývať takou veľkou perinou na akú človek má. Ty si rozumná a byť ty chlap a ja tvoja žena, budúcnosti sa nebojím :D

    OdpovědětVymazat
  10. Super video. :) Více takových letních videí. Můžu se zeptat jestli ses natáčela sama nebo tě někdo natáčel? :) Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, celý filmový štáb včetně režiséra, dublérky a vizážistky :D

      Vymazat
  11. Video mě pobavilo. Hlavně "blíže nespecifikovatelné věci, které bych měla vyházet"... Těch já mám totiž věčně plnou jak kabelku, tak peněženku.
    Nejneobvyklejší věc, kterou jsem měla v tašce, byly asi kleště (nikoliv třeba na řasy, ale normální kombinačky), tehdy jsem měla něco jako rande s mým manželem (už je tomu krásných 14 let) a něco jsem hledala v tašce a postupně vyndávala věci, kosmetická taštička, balzám na rty, peněženka, kleště, krém na ruce, zrcátko... Ten jeho pohled si pamatuju doteď. Vlastně už ani envím, co tam ty klště dělaly... :-D
    Jinak pláž ani koupák u mě nehrozí, jsem totální "sunhater" a navíc je to pro mě strašná nuda. Na dovolené u moře se jen vždy jdeme navečer namočit (tak třikrát za deset dní), takže plážovou tašku nevedu, mám jen jakýsi "pytlík", co jsem dostala k toaletce od Lacoste, tak akorát na dvě osusušky a pár dorbností (tentokrát už bez kleští)... Ta tvoje plážovka by se mi líbila i jako normální kabelka. Je sice dost velká, ale to já ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Verco, moc hezke video!!libi se mi ty sortky a chtela bych zkusit ty pernicky!:) Sladke miluji:))

    OdpovědětVymazat
  13. docela Ti zavidim zabezpecenie v 27...... ja mam 23, dokoncujem skolu a uz teraz mam strach z hypoteky na 30 rokov.... :/ od rodicov pomoc cakat nemozem, takze docela mam kazdy den zaludoicne vredy ked si na to pomyslim :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika