Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 6. července 2013

Moje plážové kabelky

Plážové kabelky aneb kabelky na koupák, tedy v mém podání :-)

Říkala jsem si, že by vás mohly zajímat i tyhle moje kabelky. Někdo žádnou extra tašku na koupaliště nemá a já se ani nedivím, potřebné věci se vám vejdou i třeba do nákupní tašky.

Já mám tyhle tři nejoblíbenější, mimo ně mám i pár plátěných z dovolených, ale tam se toho přecejen tolik nevejde..




Moje nejoblíbenější je Ipanema, kterou mám už asi 3-4 roky, je to ta velká světlá. Její výhodou je to, že je opravdu velká, ale přesto celkem lehká a vejde se mi do ní naprosto vše, co potřebuji a to včetně ručníku. Je navržena, jako beach bag, proto má uvnitř i kapsičku speciálně na plavky, která nepropouští vodu
A co vše moje plážová taška musí pojmout? To vám řeknu v jednom z dalších článků..




Další je kousek značky Guess, ktery je vlastně ve výsledku jedinou kabelkou této značky, kterou vlastním. Je kupovaná asi před osmi lety, v době kdy tyhle kabelky ještě kvalitou odpovídaly ceně. 

Vím, že je trošku divočejší svým designem, ale přesně takové dle mého k létu patří a přesto se mi stále neokoukala..




A poslední z dnešních plážovek je kabelka, kterou jsem dostala v Douglasovi k nákupu mých oblíbených ochranných sprejů od Lancasteru a musím říct, že jsem byla příjemně překvapená její kvalitou. Navíc není až tak průhledná, jak by se mohlo zdát a pro drobnosti má našitou neprůhlednou kapsičku.



22 komentářů:

  1. Veru, vsechny tri jsou skvele ale vede prvni samozrejme ���� Ja k vode bosim hnedobezovou velkou Guessku, jedina guesska kterou vlastnim, mam ji pres sest let, dostala darkem, takze taky mam k ni skvely citovy vztah, je vyborna, velka, prakticka, kozena, hodne kapes, k vode jak delana :) uzivej krasneho pocasi a at se dari ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adriána, udělej si také blog! Budaš skvělá!

      Vymazat
    2. Naprostý souhlas!

      Adri je krásná, má vkus pro fotky, luxusní postavičku a hlavně by měla o čem psát-cestování, zamilované víkendy, návštěvy Prahy, nákupy, láska k motosportu.

      Vymazat
    3. Holky, děkuji :-* Třeba se dočkáte :)

      Vymazat
  2. Nejvíc se mi na pláž Veru líbí ta Douglasu :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to chtěla napsat, souhlasím - ta poslední je nej :)

      Vymazat
    2. Je taková nejvíc plážová, viďte holky :-D

      Vymazat
  3. Tak ta od Lancastera je nádherná,miluju veselé barvy a tahle je na léto jak dělaná.Všechny jsou krásné,ale ta poslední mě dostala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já byla mile překvapená, když jsem ji dostala k nákupu :-)

      Vymazat
  4. Ipanema je vážně krásná:).Asi by mi bylo líto nosit jí na koupák:D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je na běžné nošení dost velká, ale zase se mi to hodí při cestování k moří :-)

      Vymazat
  5. krásne sú :) keď idem s mojimi deťmi na pláž, dobreže neťahám kufor :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíce se mi líbí Ipanama :)
    Je taková elegantní a jemná... přesně podle mého gusta Verunko ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první a poslední !! :) Boží :)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasim, prvni a posledni - super! Znacku Guess moc nemusim, ale je pravda, ze tahle je takova vesela, letni.
    Presne takhle jsem dostala k nakupu Estee Lauder velkou prouteno-zlatou, prvne jsem nevedela, co s ni a ted ji k mori taham furt. :-)
    L.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná první fotka :)) A nejvíc se mi líbí ta první, ale máš krásnou výbavičku :))

    OdpovědětVymazat
  10. Všechny jsou krásné, ale u mě vede nejvíc ta první. Já už nekolik let tahám na pláž černobílou průhlednou tašku, která byla kdysi jako dárek k Elle a překvapuje mě, že stále drží a to jí opravdu nešetřím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím vím která to je a bych teda nečekala, že tak dlouho vydržela!

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika