Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 22. července 2013

Video na zkoušku a povídání o novinkách




Dnes pro vás mám po delší době video a hned v úvodu zjistíte o čem je. Schválně vám to sem nenapíšu, tak na něj určitě mrkněte. Kvalitu neřešte, je to natočené večer na umělém světle a spíše na zkoušku, abych věděla jak zní zvuk, jak mi zaostřuje objektiv, jak daleko mám sedět, co všechno jde vidět atd. Ale zase mi bylo líto jej pro vás nezveřejnit, čtenářky které mi fandí to jistě ocení.

Taky jsem jej nestihla už v neděli publikovat jak jsem měla v plánu, tak se nedivte mému přání hezkého zbytku víkendu :-)




Pro lepší kvalitu si jej určitě přepněte ozubeným kolečkem do HD a určitě slibuji pokračování, protože o některých věcech bych toho ráda řekla více a podrobněji, hlavně co se týká srovnání zrcadlovky a digitálu. Ono byla jsem z toho trošku nesvá, člověku chvilku trvá než si na to natáčení zvykne a některé věci jsem zapomněla zmínit.

Tyhle fotky z posledních tří dnů jsou focené novým přírůstkem a nijak jsem je neupravovala, jen ořízla, pro vaši představu jaké fotky dělá.

Přeji vám klidný začátek pracovního týdne a těším se na vaše komentáře!




30 komentářů:

  1. Skvělé video, Veru :) Moc hezky se tě poslouchá :) Nad tím Nikonem taky přemýšlím už delší dobu, tak uvidíme, jak to nakonec s novým foťákem dopadne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na tom, k čemu jej potřebuješ. Na něco je šikovný, na jine věci ne. Já to brala tak, že za tu cenu bych měla tak maximálně nový objektiv a konečně mám s čím fotit reálné barvy, plus je daleko pohodlnější v kabelce a hlavně to video. Na focení outfitu a mimo hodně světla je na nic, tedy pokud už jsem zvyklá na kvalitu fotek ze zrcadlovky a ještě s portretovym objektivem.

      Vymazat
  2. Strašně moc hezky se tě poslouchá, jsi fakt příjemná a krásná slečna. :) Moc se těším na další videa! :) A vůbec nemocně nevypadáš, naopak moc ti to sluší. Pěkný den přeji. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, ty si sa narodila pre moderovanie, na videu si úplne prirodzená. Super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za super tipy na knihy o make-upu. I když videa ráda nemám, nesleduji je, tvoje se mi líbilo a něco mi dalo. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  5. fotky máš pěkné, video ti taky vyšlo dobře, myslím, že je vidět co je potřeba. akorát Bobbi Brown je ženská ;) a na psaníčka se těším, prosím si to fialové YSL :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já to vím, že je to žena , ale když tu značku vidím někde napsanou, pořad o ni uvažuji v mužském rode a pak to takhle dopadne ! Příště si dám pozor.

      Vymazat
  6. Ty jsi mě tak potěšila!
    Já miluji jak se vyjadřuješ jak mluvíš!
    Opravdu jsi typ ženské s kterou kdybych se potkala myslím na ní celý den! Né že bych se zamilovala ale co z tebe vyzařuje jaké máš chování a gesta!
    Jsi podle mě opravdu žena na úrovni!

    Další tvoje plus tvůj blog nabírá určitě sledovanost! I já sama se k němu vracím několikrát! A teď ještě videa! PARÁÁDA!
    Určitě to tvému blogu přispívá! Jsem tak ráda :-) určitě tě budu sledovat a těším se na tvoje video :-*

    Ještě jednou Jsi neskutečná!Jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  7. Veru,to je hezké video,povedlo se.Jsi tak milá a roztomilá v tom videu.Přeji ti hodně štěstí(ve všem).

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, video je super. Jen tě lehce poupravím....
    Bobbi Brown je žena.

    OdpovědětVymazat
  9. Na videu více vynikne vaše charisma.

    OdpovědětVymazat
  10. Video super, doufám, že se brzy dočkáme dalšího :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super video, jsi moc příjemná a milá holka.

    OdpovědětVymazat
  12. Já se na videa určitě moc těším.Je to zase úplně jiné,než fotky.Myslím,že budeš mít velkou sledovanost...už jen těch pár témat,co jsi nakousla,zněly moc lákavě.Psaníčka,botky,no cokoliv zajímavého.Dost mě zaujaly knížky.Moc Ti fandím..a jsem ráda,že se uzdravuješ.Angíny ani jiné fujtajbly nejsou příjemné v žádném období,ale mně se párkrát podařilo si lapnout angínu v létě a je to snad ještě horší než v zimě.Takže honem uzdravit a klapka,jedem...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, v létě je to horší než v zimě a já pravidelně v červenci nebo srpnu onemocnim, no co nadelam.. A určitě mám v plánu další videa, kvůli tomu jsem ten foťák pořídila a je fakt, že o některých věcech je jednodušší mluvit, než to sepisovat do článku.

      Jj, každý kdo ten článek videl, klikl i na video, mám z toho radost!

      Vymazat
  13. Video je super, pusobis uplne prirozene a mile.

    OdpovědětVymazat
  14. Já myslím že je video, jako 'zkušební', super! Jsi sympatická baba a máš moc příjemný hlas. Ještě 2-3 videa a budeš před kamerou jako doma. ;-) Určitě se budu těšit na další. A taky ti tady budu muset nechávat více komentářů, protože tvůj blog se mi moc líbí. Do Moritze taky budu muset zajít, ale spíš do knihkupectví, omrknout novinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitulko, děkuji za milý vzkaz a diky za pochopeni, ze je to video na zkousku, bez nejakeho organizování ci úprav ;-)

      Osobně mám raději ta dvě knihkupectví na Ostružnické, tam se mi nestalo, že by neznali spisovatele či se snažili vnutit nejnovější publikaci, kterou očividně ani nečetli a občas tam člověk narazí i na různé lahůdky ;-)

      Vymazat
  15. Skvělé video...Baví mě Tě poslouchat Veru..těším se na další :)) a mooc Ti to slušíí

    OdpovědětVymazat
  16. Prima příspěvek i video Verunko - také se těším na další:-)) jsi sympatická, milá, inteligentní kočka s kultivovaným projevem, což mne nepřekvapuje :-)a je to zřejmé již z Tvých psaných příspěvků:-)..A je to hrozné, jak mnedokážeš navnadit a inspirovat...až budu mít cestu kolem knihkupectví, určitě budu pátrat po make-up knihách....Ať se Ti daří!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Veru, konečně jsem mrkla na Tvé video. Předtím jsem četla Ask a po shlednuti videa takovou kritiku vážně nechápu! Moc se mi líbil Tvůj projev a hlavně, že působíš i při projevu před kamerou velmi příjemným a hlavně přátelským dojmem. Nic není na poprvé 100% a hlavně já na Tvůj blog chodím pro rozptýlení a zábavu a ne proto, abych Tě hodnotila, jestli jsi dostatečně profesionální. Jsem moc ráda, že jsi pokročila dále a začala i s videem a doufám, že se těmi všemi narážkami nenecháš odratit. A na závěr klobouk dolů na Tvým zájmem a znalostmi o fototechnice!
    Moc zdravím Silvie

    OdpovědětVymazat
  18. Na to, že video bylo zkušební, se Ti moc povedlo.
    Jsi velmi sympatická a hezky se posloucháš. :-)

    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  19. Super! I přes to, že je zkušební, tak moc fajn. Dobře mluvíš a to je důležité ;) Tak snad ti je lépe a těším se na další tvoje videa :)

    OdpovědětVymazat
  20. Verunko, tohle video jsem zhltla...ani nevím jestli jsem mrkla :)...Hrozně hezky jsi mi zněla v uších a těším se na tvá videa...a ps: jsi moc krásná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika