Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 16. srpna 2013

Akvárko z Top Shopu



Možná se budete smát dnešnímu nadpisu, ale při pohledu na některé fotky jsem opravdu měla pocit, jako bych koukala do akvárka :-D Jedná se o body, které jsem si koupila v Anglii ve slevách a jsem z něj natolik nadšená, že si ještě pořídím ještě nějaké.

A určitě si pamatujete, když jsem tyto ,,koně" měla poprvé, že jsem si je představovala na léto k šortkám. No ono to dlouho nebylo realizovatelné, protože si jistě dokážeme představit, jak pohodlně by mi v nich ve 30´C a více stupňových vedrech bylo. 

No a tento týden pro ně konečně bylo ideální počasí a myslím si, v tomto outfitu vypadají parádně!

Já vám přeji krásný víkend, mě čeká grilování u kamarádky a pouť v Dubu nad Moravou, prostě parádní víkend, ze kterého se určitě můžete těšit na report :-)














                       body: Top Shop
                                 vesta: Origami Fashion
šortky, náramek: Primark
                   boty: Boohoo
            kabelka: H&M


14 komentářů:

  1. Jé, to triko je super! Taková se kdysi nosila, ale to jsem ještě ani já snad nenosila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Body jsem videla nekolikrat v Topshopu a za plnou cenu, moc se mi vzdy libilo...nakonec mam podobne z asosu s letajicimi balony, taky dobre..lol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu, to tvoje může být taky zajímavé! Já jen nakonec mám asi za 8 liber a to už dá :-)

      Vymazat
  3. super outfit, moc se mi líbí ta ombré vestička:) jen mě zarazilo, není pouť až přespříští víkend?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsadila bych krk na to, že je opravdu až toho 31.8. a 1.9.:) včera večer jsem v Dubu byla a žádné kolotoče tam nebyly:) ale kdyby náhodou, dej vědět, nerada bych zmeškala všechny ty pouťový sladkosti:) hezký víkend:)

      Vymazat
    2. No fakt ze jo! Ja to spatne pochopila ;-)

      Vymazat
  4. Tak 8 liber je super cena, taky bych nevahala aje moc krasne..
    Jeste jsem k tomu videla i sukni ...
    To balonove je taky pekne, jeste jsem ho ani na sobe nemela...

    OdpovědětVymazat
  5. povedený outfit! líbí se mi ta vesta i náušnice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super cute outfit, loving the boots!

    xoxo, Diana ☠
    www.TheNeonFactor.com

    OdpovědětVymazat
  7. Na štíhlejší ženĕ by bylo hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych nerekla, mne se to moc libi, treba na mne (jsem dost hubena) by to tak hezky nevyniklo :) to je muj nazor :) Mmch Veru, ten styl se mi u Tebe moc libi a davam LIKE!! :))

      Vymazat
  8. Holka, tohle je naprostá paráda!!! Líbí se mi to a moc a hlavně neskutečně ti to sluší! Pet.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně sladěné, za mě palec nahoru! :-) Moc Ti to sluší.
    A kvalita fotek je parádní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika