Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 16. srpna 2013

Akvárko z Top Shopu



Možná se budete smát dnešnímu nadpisu, ale při pohledu na některé fotky jsem opravdu měla pocit, jako bych koukala do akvárka :-D Jedná se o body, které jsem si koupila v Anglii ve slevách a jsem z něj natolik nadšená, že si ještě pořídím ještě nějaké.

A určitě si pamatujete, když jsem tyto ,,koně" měla poprvé, že jsem si je představovala na léto k šortkám. No ono to dlouho nebylo realizovatelné, protože si jistě dokážeme představit, jak pohodlně by mi v nich ve 30´C a více stupňových vedrech bylo. 

No a tento týden pro ně konečně bylo ideální počasí a myslím si, v tomto outfitu vypadají parádně!

Já vám přeji krásný víkend, mě čeká grilování u kamarádky a pouť v Dubu nad Moravou, prostě parádní víkend, ze kterého se určitě můžete těšit na report :-)














                       body: Top Shop
                                 vesta: Origami Fashion
šortky, náramek: Primark
                   boty: Boohoo
            kabelka: H&M


14 komentářů:

  1. Jé, to triko je super! Taková se kdysi nosila, ale to jsem ještě ani já snad nenosila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Body jsem videla nekolikrat v Topshopu a za plnou cenu, moc se mi vzdy libilo...nakonec mam podobne z asosu s letajicimi balony, taky dobre..lol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu, to tvoje může být taky zajímavé! Já jen nakonec mám asi za 8 liber a to už dá :-)

      Vymazat
  3. super outfit, moc se mi líbí ta ombré vestička:) jen mě zarazilo, není pouť až přespříští víkend?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vsadila bych krk na to, že je opravdu až toho 31.8. a 1.9.:) včera večer jsem v Dubu byla a žádné kolotoče tam nebyly:) ale kdyby náhodou, dej vědět, nerada bych zmeškala všechny ty pouťový sladkosti:) hezký víkend:)

      Vymazat
    2. No fakt ze jo! Ja to spatne pochopila ;-)

      Vymazat
  4. Tak 8 liber je super cena, taky bych nevahala aje moc krasne..
    Jeste jsem k tomu videla i sukni ...
    To balonove je taky pekne, jeste jsem ho ani na sobe nemela...

    OdpovědětVymazat
  5. povedený outfit! líbí se mi ta vesta i náušnice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na štíhlejší ženĕ by bylo hezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych nerekla, mne se to moc libi, treba na mne (jsem dost hubena) by to tak hezky nevyniklo :) to je muj nazor :) Mmch Veru, ten styl se mi u Tebe moc libi a davam LIKE!! :))

      Vymazat
  7. Holka, tohle je naprostá paráda!!! Líbí se mi to a moc a hlavně neskutečně ti to sluší! Pet.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně sladěné, za mě palec nahoru! :-) Moc Ti to sluší.
    A kvalita fotek je parádní!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika