Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 7. listopadu 2013

Nad kolena



I když se moc často aktuálními módními trendy neřídím, letos jsem udělala vyjímku. 

Totiž dala jsem si za úkol sehnat kozačky nad kolena a bylo mi celkem fuk, zda budou na podpatku nebo bez, kožené a třeba fialové, jednoduše chtěla jsem něco, co mi nebude končit v půlce kolen. S mojí výškou je to celkem problém, ale jak vidíte, byla jsem nakonec úspěšná a ani mě ty botky nestály balík.

Kožené kraťásky jsem sháněla už od loňska, nakonec jsem měla štěstí v New Look, kam jsem si šla původně pro něco jiného. A jak nemám ráda pokrčené věci, zrovna v tomto případě mi to nevadí a jak jsem už vyzkoušela, narovnat je není nic složitého. Aktuálně patří mezi mé nejnošenější kousky, běhala jsem v nich spolu s Converskami po obchodech v Anglii, užívala si příjemné podvečery na Djerbě a nyní už si plánuji, jak je v zimě budu nosit se silnějšími punčochami..

A co vy, jak se stavíte k aktuálním trendům všeobecně? Musíte je mít za každou cenu, nebo jen to, co vás skutečně zaujme?






















svetr:  Reserved
šortky: New look
kozačky: Primark
náhrdelník: Miss Selfridge
kabelka: H&M

35 komentářů:

  1. WOW, tak sexy! Moc se mi to líbí. Kéž bych i já mohla nosit takové kozačky a kraťásky. Je to skvělé a moc se mi to na tobě líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vždyť můžete ;)
      Aleš

      Vymazat
  2. Jej, ty mas krasne nozky.. cizmy su krasne.. na prvej foto som si myslela, ze mas len nadkolienky :)
    Viva la Vida

    OdpovědětVymazat
  3. Bušící outfit, myšleno od bušícího srdce ženoucího krev do všech...končetin.
    Poslední dobou se z Vás stala opravdu "Pretty woman" v tom nejlepším slova smyslu. Je to opravdu velmi smyslné, přitažlivé a stále vkusné.
    Trendy mě odrazují kolikrát i když by se mi i líbil a to hlavně proto, že se nechci býti ovcí (nebo beranem).
    Nicméně kozačky nad kolena jsou super!
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aleši, psala jsem vám, že se vám příští outfit bude libit ;-)

      A děkuji za milá slova, to potěší!

      Vymazat
    2. Já vím, však jsem kvůli tomu skoro oka nezamhouřil a byl stále on-line ;) A bude další?

      Vymazat
  4. Veru, tady ti to opravdu neskutečně sekne! Líbí se mi i ta úprava vlasů, chic!

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně ti to sluší, Veru, nádherná, nádherná! Škoda, že mám 158 cm, taky by se mi líbily takové kozačky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsi hodně štíhlounká, to by šlo. Jen abys je neměla az pod zadek..

      Vymazat
  6. No téééda! :))) Ani si nechci představovat, kolik mužů se za tebou otáčelo a slintalo, tohle je fakt nádhera, padne to k tobě úplně perfektně :) A moc se mi líbí, jak máš teď vlasy!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky. To podzimní světlo je prostě kouzelné a krásná je ta fotka laviček. Moc ti sluší tyhle vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani díky, tu fotku jsem sem musela dát, je kouzelná.

      Vymazat
  8. asi se budu opakovat co píší předešlé-lí, ale musím napsat, že opravdu ti to sluší a barva vlasů krásně zkontrastnila tvůj obličej, kozačky nad kolena jsou pěkné, tedy abych to zestručnila - outfit vypadá dobře a chválím i fotografa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, jsi zlatíčko, díky!

      A taky si říkám, že se mi ty zrzavé vlasky k podzimu hodí :-) A pochvalu vyridim, sama jsem nevěděla po které fotce sáhnout dřív!

      Vymazat
  9. čižmy, vlasy, outfit, Veronika...všetko na 1* :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to je jeden z nejpovedenějších outfitů!!! hezké moc, taky jsem si napřed myslela, že máš jen nadkolenky :) Moc ti to sluší od hlavy až k patě :) teda k podpatku :)

    OdpovědětVymazat
  11. ach ten svetr :)
    Moc Ti to Veru v krataskach slusi... a na zimu opravdu k nejakym tlustym nadkolenkam a kabatku ...hmmm
    Kocka.

    Mej se moc fajn

    OdpovědětVymazat
  12. A že se pánové otáčeli, že jo? :D

    Jsi sexy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určo i ženy! :-) Já bych se otočila! :-)

      Vymazat
    2. Při mé výšce podpatky vždycky budí pozornost, radši jsem kolem sebe moc nekoukala :-D

      Vymazat
  13. Wow! Kočkaaa! Chlapi museli slintat, co? :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Stačí dvě slova SEXY a KRÁSNÁ to jsi TY!

    OdpovědětVymazat
  15. Sluší ti to! A vypadáš spokojeně. to je nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  16. Jak já tě v té Olomouci potkám, tak si ukroutím hlavu :) Prostě nádhera! Nad vysokými kozačkami taky uvažuji, vypadají luxusně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud mě zrovna nepotkáš, jak letím v papučích na poslední chvíli na poštu, tak to bude v pohodě :-D

      A doufám, že by ses ozvala!

      Vymazat
  17. Verčo, ty jsi čím dál krásnější! :-) V těch kozačkách máš nohy až do nebes, nebo alespoň mě to tak přijde. Moc ti to sluší a celkově se mi celý outfit moc líbí. A ty fotky jsou naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  18. Verunko jsi čím dál tím krásnější - úplně záříš a rovné vlasy Ti velmi sluší. Kozačky jsou úžasné, bomba jsou i šortky a kardigan. Opět krásný outfit. Bohužel, také já jsem také jedna z těch co tento trend nemohu dovolit:-)), jinak se také trendy příliš neřídím, jen občas, líbí-li se mi něco opravdu moc, inspiruji se:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi nějaká hezčí :) prijde mit o az moc vyzyvave ale jako hezkee

    OdpovědětVymazat
  20. Ajajaj, ta čeština...

    OdpovědětVymazat
  21. Kozačky - Primark?:-O Bomba! Musim se jit kouknout...Sluší ti to..takove nozky bych si taky přála!:))

    OdpovědětVymazat
  22. Super sexy! Karolína

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Veru, prosim te, kolik stal ten svetr a bude jeste v krame?
    Jinak na te lavicce jak sedis, no ja bejt chlap, tak se neudrzim, fakt.
    Pa a pusu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé já už tady dlouho nebyla a o hodně jsem přišla. Nádherná, moc ti to sluší! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika