Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 15. dubna 2014

Aktivátor vlasů Biohar a kofeinový šampon Alpecin-vyzkoušeno na vlastní vlasy!


Dnes je to pět týdnů co jsem si tyto dva zázraky slibující produkty přinesla domů a jak jsem slíbila, přináším vám první dojmy z jejich používání.

O co se vlastně jedná?


Biohar je vlasová voda, kterou si pomoci aplikátoru nanesete na pokožku hlavy a opatrně vmasírujete. Měla by u žen podpořit růst nových vlasů i v místech, kde jsme jaksi začaly plešatět :-)
Četla jsem různé reakce, například, že silně zavání alkoholem. Ano, při aplikaci cítíte menší alkoholický odér, ale zdaleka ne, jako u okeny a jakmile se voda vstřebá, necítíte nic. Také jsem měla obavy, aby se mi po ní zbytečně brzy nemastily vlasy, protože si je myji maximálně dvakrát do týdne, ale nic takového nenastalo. Jedna lahvička mi vydržela asi tři týdny, ted už jsem u druhé. Cena je kolem 110-150kč, záleží na vaší lékárně.

Alpecin je kofeinový šampon, který má předejít vypadávání vlasů a posílit jejich kořínky. Měl by být bez silikonů, což jistě spousta z nás ocení. O tom jsem se dočetla, že někoho hodně svědil, že je hodně mentolový a taky ne každému seděla vůně připomínající pánský šampon. Sama mohu říci, že je mi jeho použití příjemné, chvilinku jemně chladí na pokožce hlavy a odér přebije maska či kondicionér, plus další produkty používané při úpravě vlasů, tedy s tím nemám potíže. Jen pro upřesnění dodám, že netrpím na lupy, ani na rychle se mastící pokožku u kořínků ani nemám citlivou pleť, tedy kdo je na tom podobně, neměl by mít potíže
Cena je kolem 150kč.


A jaké jsou moje dojmy? Protože jsem oba produkty začala používat ve stejnou dobu, nevím přesně, který má na čem zásluhy. Ale ihned asi třetí den používání Bioharu a po prvním umytí Alpecinem jsem si všimla úbytku vypadávání vlasů. A to takovým způsobem, že jsem i po důkladném pročesání z kartáče vytáhle jen dva vlasy, víc nic! Teď po pěti týdnech jich vyčesávám trochu více, ale ten rozdíl tam oproti dřívějšku stále je. 

Na následující fotce, pořízené asi po dvou týdnech od první aplikace jsem si poprvé všimla i dalšího účinku. Nikdy jsem neměla podrosty, jen takové ty poletující vlásky kolem obličeje, což je při struktuře mých vlasů běžné. Ale toto mě donutilo se trošku prozkoumat a hned jsem si i při mytí obličeje všimla přilepených krátkých vlásků kolem obličeje, které nedržely v drdolu.


Tady můžete vidět efekt po pěti týdnech používání. Když jsem si Alpecin i Biohar kupovala, mým snem bylo, aby se mi alespoň trošinku spravily kouty, které se mi v posledních letech začaly trošku dělat. Myslím si, že je to přirozený proces a má s ním zkušenosti spousta z nás, jen u brunetek to jde ve vysoko vyčesaném culíku více vidět :-)

A musím říct, že jsem spokojená! Dokonce jsem si říkala, jestli si to nevsugerovávám, ale ty vlásky tam skutečně jsou oproti dřívějšku a i při vyčesaném culíku už nic nežádoucího nevidím. 



K tomu slibovanému celkovému zpevnění zatím nemám moc co říct, to se pozná až časem. Spíše mám pocit, že mám vlasy trochu jemnější a rozlítanější, přece jen kromě olejů žádné produkty se silikony na vlasy již několik let nepoužívám, tedy ten rozdíl není nijak znatelný.

Pro objektivní posouzení jsem vlásky vyfotila čerstvě po umytí, bez jakýchkoliv tepelných úprav či použití stylingových přípravků, ať vidíte jejich skutečnou podobu. Myslím si, že při jejich struktuře a jemnosti mohu být spokojená :-)

A co vy, máte zkušenosti s něčím podobným? Ať už kofeinovým šamponem či vlasovou vodou a to nejen z lékárny?


23 komentářů:

  1. hezky vlasky Veru, libi se mi ale vic, kdyz je mas rozpustene..nebo vycesany culik, ale ne ulizly..pa a hezky den

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek!! Musím říct, že kouty mě taky pěkně štvou. Vlasy mám sice celkem husté, ale jestli to takhle půjde dál, čelo budu mít až já nevím kam. Dlouho přemýšlím, že bych zkusila nějaký přípravek od Vichy, ale nedočetla jsem se moc dobrých recenzí, takže váhám, zda si připlatit a nebo zkusit něco levnějšího. O Chjo, proč si člověk nemůže koupit výrobek s jistotou, že bude fungovat...takhle se utratí spoustu peněz a ty nervy s nevyhovujícími výrobky, než se najde ten vhodný...a kdo ví jestli vůbec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci!

      Musím říct, že já si to koupila spíš pro zajímavost, ne že bych čekala nějaké zázraky a ani jsem se nijak nezkoumala, co to dělá :-)

      Ale ono se ty účinky projevily tak, že si toho nešlo nevšimnout a těch nových vlásků je více a více, takže to asi pomáhá dlouhodobě.

      No uvidím třeba za rok, tohle bylo hlavně o prvních dojmech :-)

      Vymazat
  3. Veru akorat jsem se ten Alpecin chystala zitra koupit, tak diky za clanek. X

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ono je to balení dost velké a vydrží dlouho, navíc ta částka není nijak závratná.

      Vyzkoušej a uvidíš, klidně mi pak dej vědět :-)

      Vymazat
    2. Ano vyzkousim, tady maji v Boots a Superdrug, doufam, ze to je ten samy jako u vas v cr. X

      Vymazat
    3. Myslím si, že ano, pokud je ten obal stejny a toto je varianta C1. Mají jich více, tedy u nás jsem viděla ještě jeden, ale k tomu se muselo ještě neco vzít, už si to přesně neoamatuji.

      Vymazat
    4. Ano, maji tady tu C1 a pak jeste asi 4 jine, proti lupum atd.. Zitra kupuji tenhle! Diky! X

      Vymazat
  4. No Veru, tak ja dnes letím do lekárne a určite vyskúšam. S tými kútmi mám skúsenosť aj ja, raz ich mám, potom mi vlasy opäť dorastú a tak dookola. Teraz ako už neodfarbujem vlasy sa mi kúty neurobili dávno, asi je to tým, že nepoužívam agresívne farby (blond), ktovie...Kedysi dávno bolo dostať staršiu verziu Capillanu, volal sa Capillan Q a ten bol úžasný na podporu rastu vlasov a mal nádhernú vôňu...Pekný článok! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko vyzkoušej a uvidíš :-)

      Já si říkala, že to možná nepůsobí na každého a snad budu mít štěstí ;-)

      Ty kouty podle mě máme geneticky, tak jako třeba muži pleš, není to nic za co by se člověk měl stydět.

      Ani taková Andrejka Verešová se jim nevyhla a to má jinak vlasy nádherné! Na některých fotkách z backstage to jde opravdu hodně vidět, a na akcích to zase nemá, zajímalo by mě, čím jí to maskují, protoze vysoky culik jak ona nosí, se jinak nenačeš.

      Vymazat
  5. Já mam biohaar a nejsem schopná ho pravidelně používat. Asi konečně začnu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, když už ho máš doma, tak se alespoň týden snaž to dodržovat a uvidíš ;-) Je to na pět minit s příjemnou masáží, to zvládneš i u telky ;-)

      Vymazat
  6. oba produkty sú už nejaký rôčik moje top! :)))) k tomu Donna Hair tablety a som maximálne spokojnmá ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nic takového nepoužívám ale je fakt že já si nebarvím vlasy nežehlím a občas si je jen vyfoukám fénem s respekt programem.
    Vlasy mi nějak moc nepadají ani to nepozoruji. Jediný můj velký problém je že si musím mýt hlavu každý den :-/ už mě to unavuje....:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, vidíš, každá máme svoje :-) Mě nijak extra nepadají, ale chtěla jsem to zkusit na to zahuštění a je super, že to okamžitě zabralo. Jinak ja barvim az ted tu zrz, nefenuji a na žehličku či nějaký loknovač sáhnu parkrat do roka. Snažím se je trápit co nejméně, ;-)

      Vymazat
  8. Nevis Veru jestli to funguje i na panske vlasy? Pritel ma kouty..Diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tím jsem taky přemýšlela, zda je to jen marketingový tah, nebo to u mužů nemá žádný efekt. Vím, že ty preparaty pro pany stávaly balík a tohle by se firmě asi tolik nevyplatilo :-)

      Ať je přítel rád za kouty, lepší než pleška :-D Ale zkusila bych se zeptat v lékárně či na kožní a zkusila to, vlasy mu z toho snad nevypadají. ?

      Vymazat
  9. Moje teta používá tyto produkty pravidelně od té doby co se jí zastavila rakovina a po chemoterapii a ozařování jí vypadaly vlasy. Teď po letech má tedy vlasy hustší než měla před diagnózou rakoviny. Používá střídavě s jinými produkty a nemůže si vynachválit. Takže mohu potvrdit, že to funguje. Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je krása když to pomůže člověku v takové situaci, pak mi přijde malicherné řešit svoje pidi kouty..

      Ať tetě zdravíčko slouží!

      Vymazat
  10. To musím zkusit! Děkuji :)
    vesspurplediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tak Biohar je moje stálice už dlouhé roky, a zabírá, o Alpecinu jsem četla už dřív, ale ke koupi jsem se dokopala až v úterý, a musím říct, že mi ohromně sedí! A navíc ten svěží pocit na pokožce hlavy! Super! Karin

    OdpovědětVymazat
  12. A ještě jsem zapomněla dodat, že mám rychle mastící se vlasy, a po Alpecinu se mi mastí méně :) Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika