Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 11. května 2014

Znáte způsoby, jak se dá uvázat Louis Vuitton bandeau?



Když jsem si před lety šla do butiku Louis Vuitton pro svoji první kabelku, odnesla jsem si s ní také peněženku a bandeau. 
Tyhlety bandánky totiž už tehdy ohromně frčely mezi námi LV děvčaty na Omlazení a později na Makeupboxu, milovaly jsme je a každá z nás alespoň po jedné toužila. O co se to vlastně jedná? Je to podlouhlý hedvábný šátek ve stylu kravaty, který hraje krásnými barvami. Dokonale vám oživí jakoukoliv, tedy i neznačkovou kabelku, vaše zápěstí či vlasy.

A víte co? 

Proč vám tady o tom budu vykládat, když jsem pár svých bandeau vyfotila v akci :-) Těch variací je opravdu spousta, já pro vás zvěčnila své v posledních letech nejoblíbenější.


Užijte si fotky mých miláčků a napište mi, zda jde tento trend mimo vás, či nějakou vlastníte nebo jakou byste si přály.

Přeji vám krásný zbytek víkendu vám přeji!







23 komentářů:

  1. Ten fialový mě zaujal hned na první fotce, ač tam není moc vidět,:)) A to využití na poslední fotce je skvělý nápad. Ještě jsem to nikde neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ten byl muj první a tehdy jsem jej věšela snad na vše, fialová je jedna z nej barev ;-)

      Vymazat
  2. Krtásný fotky ♥ Taky bych si ji přála nevím kde jí seženu snad časem budu mít štěstí na tu kabelku to vypadá prostě luxusně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. super je ta kombinace s košilí :) já žádný bandeau nevlastním a ani po něm netoužím, nějak se mi to ke mně nehodí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, každý má svuj styl, takže se ti vůbec nedivím a ona každá barva se nehodi ke každé kabelce. Zrovna na ty tvé by se ani moc nehodily, i když jak vidíme, možností pro využití je spousta :-)

      A na jednoduché košili to vypadá vždy efektně, těch uvazů se taky dá vymyslet vice.

      Vymazat
  4. Kreatívne, najviac sa mi páči na ruke a s košeľou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach Verísku :-)všechny jsou krásné.ten fialový a růžový wau :-)i ten hnědý má své kouzlo.jak jsem byla nedávno v LV tak mě právě ukazovala prodavačka novou kolekci těchto šátků a vůbec nebyly hezké.ty starší kolekce byly fakt krásnější a to samé i u značky aspinal of london,všimla sis? Natálka Zlín

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natálko, Já už bych si nějakou dobu přála další, ale nezaujala mě žádná barvička či vzor, snad se brzy dočkáme lepších kousků ;-) A Aspinal už nesleduji vůbec..

      Vymazat
  6. Na té košili je to fakt paráda, ale líbí se mi to i na té sukni:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ta poslední je rozkošná...elegantní,krásná....spoustu využití,ale mě nejvíce nadchly kabelky..:-D Krásně to oživí a není to přeplácané.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na jednobarevných vyniknou nejlépe, nejraději mám, když jsou na kabelce i bandeau stejné barvy v kontrastu s jinými, to si pak dokonale ladí :-)

      Vymazat
  8. Ta nejsvětlejší je nej! Krásné jsou všechny! Nemám originál LV, ale i tak se mi líbí. Byl to hezký dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, krásný je jakykoliv kvalitní šáteček, nemusí to být jen Louis Vuitton ;-) Hlavní je, že dělá radost!

      Vymazat
  9. Pro me je nejkrasnejsi ten hnedy, absolutne nej! X
    Ale nepohrdla bych zadnym..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to Marti sice na hranici kýče, ale já ji miluji na Speedy, krasně si vzájemně s těmi obrázky ladí ;-)

      Vymazat
    2. Presne, k te Speedce se absolutne hodi. Nadherny...

      Vymazat
  10. Musím uznat, že tahle věcička se mi už dlouho moc líbí. Je to roztomilé, hravé a navíc tak variabilní. Ve vlasech je to naprosto dokonalé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáry, ty by jsi mi měla psát články! Sama bych to nevyjádřila lépe ;-)

      Vymazat
    2. Veroniko, co jsi dalamamince ke Dni matek?

      Vymazat
    3. Já se vyklubala z vejce, tenhle svátek neřeším.

      Vymazat
    4. 😊 no me tatka sklepal ze stromu ;)

      Vymazat
  11. Hezká inspirace. Mě nejvíc oslovil ten fialový a hnědý. :)
    No a nejvíce se mi líbí na kabelce, ale i jako "kravata" vypadá parádně.

    OdpovědětVymazat
  12. Veru, máš nádherné fotky (mimo jiné :) )!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika