Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 22. srpna 2014

S proužky do města


Moc jsem se těšila, až vám své šaty od návrhářky Marty Musilové ukáži v outfitu. Výhodou takhle výrazných kousků je samozřejmě to, že nepotřebují doplňky aby vynikly, naopak, méně je v tomto případě více.

Tedy žádné vzory či extravagance, stačí jednoduchá, stylově ladící varianta bot, kabelky i doplňků. Ale přesto jsem se na námořnicky ladících doplňcích vyřádila, jinak bych to snad ani nebyla já :-)


šaty: Marta Musilová, boty: Asos.com, nármaky: The Vamoose, Klára Nademlýnská, kabelka: v růžové 













27 komentářů:

  1. Krásný Verunko,a štíhlá jsi v tom jak proutek :-)a culík super.
    Natálka /Zlín/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit :). Máš v těch šatech pas jako vosa (možná to umocňují ty proužky). A s culíkem taky přitakávám.

      Vymazat
    2. Děkuji holky, hodně udělají i podpatky :-)

      Vymazat
  2. to je postavička! :) moc ti to sluší! elegance sama :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na poslední fotce jsi skvostná! Šaty by se mi líbily víc jen s proužkama, ale to jsem celá já, nemám moc ráda potisky apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto ti rozumím, ne každý je na potisky. Zezadu jsou ty šaty jen pruhované a díky stejnému reseni výstřihu se dají nosit i tak ;-)

      Vymazat
  4. Asi tedy začnu nosit brýle i když jdu v Olomouci po městě, moc ti to sekne .-)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že jsi stále krásnější :) a moc se mi líbí jak se tvůj blog vyvíjí pořád k lepšímu a lepšímu. Outfitu není co vytknout :)

    OdpovědětVymazat
  6. Veruu ty boty jsou úchvatné :))) Na mém blogu je soutěž o bělící pásky na zuby, takže pokud ses nezapojila ještě, budu moc ráda za tvojí účast.:))) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  7. krásná modelka :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máš krásnou postavu, šaty Ti moc sluší, jsou krasný a boty luxusní! :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší! Já sama bych si vzala jinou kabelku, ale to píšu jen proto, abych napsala víc než jen jednu větu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, docela jsem koukala, že se mi k tomu nelíbil červený Noe, tak jsem sáhla po bílé klasice.

      Vymazat
  10. Ty saty Ti delaji dokonalou figuru! Ne ze bys ji normalne nemela, ale extreme zdurazni Tvoje prednosti.. Kdo by to do uplych satu s pricnym pruhem rekl! :-)
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji za milý vzkaz a je fakt, že ani příčných pruhů není treba se bát, pokud jsou umístěny v těch správných partiích. Jde to vidět i na me postavě, která má do modelkovských mír daleko a přesto si myslím, že působí souměrně-aplikaci a pruhy zestihleny pas, který dá vyniknout ženským tvarům.

      Vymazat
  11. Na to, jak se mi většinou nelíbíš, ti to dnes opravdu moc sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba mám našlápnuto na změnu k lepšímu a začneš se ke mně chodit kochat ;-) A i kdyby ne, děkuji za loajalitu.

      Vymazat
  12. Wow! Moc ti to sluší, Verunko! Krásný outfit a hlavně máš krásnou dokonale štíhlou postavičku! Pěkné fotky, moc sluší!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  13. You look GORGEOUS! I love love LOVE that dress. I've seen quite a few striped dresses and tops with florals...but never one with sea life before. It's beautiful!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Love nautical style and think with starfish it's great combination ;-)

      Vymazat
  14. Jsi čím dál štíhlejší! Jak to děláš? Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Postavu mám stále stejnou, jen moc často nepublikuji takhle úplné oblečení, tak je to pak pro vás čtenáře asi změna.

      Vymazat
  15. Ahojky jsi krásná máš super postavu! Šaty ti dělají krásnou postavu opravdu jak proutek!
    Jinak takové boty bych taky chtěla ale v černé nebo béžovém ale neuměla bych v tom chodit :-/ potřebovala bych si je někde zkusit všude jsou jen na objednávku...
    krásné...♥

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky! Kvalitní foták dělá divy, čímž samozřejmě nechci říct, že by Ti to jinak neslušelo!!! :)) Jen to je ještě více umocní atmosféru :) Mám rada Tvůj blog!

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Saty jsou fajn (i kdyz mi ty muslicky a rybycky prijdou moc:) a desne ti slusi - mas opravdu skvelou postavu. Kabelka je dokonala a libi se mi i boty. Jo a culik ti taky sekne:) Vubec z fotek je citit krasna letni atmosfera...J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika