Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 1. září 2014

Nejošklivější jeansy


Budete se smát, ale přesně tak jsem nazvala tyhle boyfriendy ihned, jak jsem je v Topshopu uviděla. A protože vím, že ty nejškaredší věci na ramínku často vypadají úplně jinak, než jak vyniknou na postavě, musela jsem si je vyzkoušet..

To víte, je trendy nosit maximálně orvané jeansy a moje nejotrhanější zdaleka nedosahují toho ,,módního" měřítka. Prostě, chtěla jsem je vidět na sobě. Tento typ jeansů totiž sám o sobě dle mého nesluší nikomu, musíte je doladit. Vysokými podpatky, výraznou kabelkou či, v mém případě, odhaleným pupíkem.

Řeknu vám, takovéhle outfity na blog běžně nedávám, ale měla jsem chuť něco nafotit a neměla nic jiného na sebe a s výsledkem, což je důležité, jsem spokojená!








 jeans: Topshop, tričko: Retro, kabelka: H&M, espadrilky: Bertie Shoes, wayfers: H&M, náramky: Cruciani








15 komentářů:

  1. Díky tomu bříšku je pohled na tebe zajímavý :-) Jinak džíny mám také a asi to vážně už není nic pro mne. Já v tom vypadám fakt divně a bříško už vystavovat nemohu. Jsou ale tááák pohodlné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že je to jeden z nejpohodlnějších kousků co mám a myslím si, že v nich taky vypadam divne.. Ale už je nedám ;-)

      Vymazat
  2. Džíny vypadají suprově! boyfriendy miluju a ještě k tomu, když jsou rozervaný! jinak parádní botky, Veru! :) sluší ti to!*

    OdpovědětVymazat
  3. Roztrhany jeans se mi nelibi (kaslu na trendy:) a taky se mi moc nelibi tricka nad pupik:) Ale moc se mi libi ty prosluneny stromy na fotce, uaaah, hlavne kdyz se ted podivam z okna. Krasna letni atmosfera...J.

    OdpovědětVymazat
  4. ty kalhoty jsou náhodou fakt supr :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky, Veru, moc ti to sluší :) a musím říct, že jsem si hrozně oblíbila tyhle tvý botičky <3
    Můžu se zeptat, to je focené někde v Olomouci?
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, letos tyhle espadrilky taham pořád, byl to dobrý kup. A bohužel, tohle není foceno v Ol.

      Vymazat
  6. Ahoj Veru, tak tohle teda můj šálek kávy není. Asi to bude tím, že jsem zvyklá kvůli práci nosit pouze elegantní oblečení. Měj se krásně. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Me to prijde vtipne, ze prodavaji takovy hadry, ikdyz je teda modni, za treba 1000,- :) Ale to uz je moda..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me prijde spis smutne to, kolik jsou nekteri ochotni dat za to, co ani hezke neni..

      Kazdopadne clanek byl napsan s nadsazkou, nikdy si nekupuji neco jen proto, ze je to momentalne in.

      Vymazat
    2. To jo boyfriendy jeste ujdou, ale kdyz jsou k tomu jeste roztrhane tak to uz je "sila" :) A tobe se tyhle libi, planujes je jeste nosit?

      Vymazat
    3. Ze bych si kupovala a prezentovala neco, co se mi nelibi a nemam v planu nosit?

      To jako vážně?

      Vymazat
  8. Džíny Ti to moc sluší, skvělé fotky :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Veru, tak tenhle outfit za mě nic moc. Asi to není úplně můj styl... Boyfriend džíny mám ráda, ale na těchto mi něco vadí, a přesto nedokážu říct přesně co. Možná to, že až zbytečně moc tu postavu deformují. Doufám, že kritiku přijmeš a nebudeš se zlobit, Martina.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkný outfit, mě ty džiny naopak přijdou přesně jak ušitý na celkovou Verčinu vizáž :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika