Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 6. října 2014

Na jeden den pirátkou :-)


Jsem pro dovolené všeho druhu, ať jde o odpočinek na pláži a užívání si výhod pěkného hotelu a All Inclusive, tak pro dobrodružství, cestování, přežiji i menší nepohodlí, mnoho hodin letu či překračování časových pásem.

Občas to vyjde na kompromis a ráda si užiji jednodenní dobrodružství a návrat do pohodlí hotelu. Loni jsem si užila nádhernou dovolenou na Djerbě a to natolik, že mi stálo za to sem letos pozvat i kamarádku, dokonce na to stejné místo. Co jsem loni nestihla, to jsem napravila letos, takže jsme hned druhý den pobytu vyrazily na pirátskou loď a mohu říci, že nelituji!

Užijte si atmosféru fotek z lodi, která i díky četnému osazenstvu z řad místních obyvatel a báječném ,,pirátům" byla skvělá a myslím si, že se mi ji pro vás podařilo alespoň částečně zachytit :-)


























8 komentářů:

  1. Super :) krásné fotky a námořnické šaty jsou parádní :))

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky sú fakt krásne a tebe to všade veľmi pristane :) A tie deti sú tak rozkošné!! To malé dievča mi úplne pripomína modelku Michaelu Kocianovú, tebe nie?? :) Šialená podoba :) vidno, že si si to užila a to je najhlavnejšie :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/2014/10/im-back-and-i-had-vacation-on-bahamas.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! To je Michaela Kociánová junior :) brutální podoba.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie a tvoříš si nádherné vzpomínky.

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé šaty jsou moc roztomilé a ty porkmy vypadají moc lahodně ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Pravda se ti nelíbila? Proč jsi to smazala?????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic jsm nesmazala, vše uloženo pro právníka a policii. Skončila jsi.

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika