Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 15. prosince 2014

Kdo si počká, ten se dočká aneb kardigan v hlavní roli


Na Instagramu i zahraničních blozích jsem ož od podzimu okukovala nádherné kardigany všech možných délek, barev i materiálů a já se nemohla dočkat, až si ke svému koženkovému černému pořídím nějaký ve vkusné barevné variaci. 

Člověk by řekl, že to nebude problém, když je jich všude tolik, ale reálně v obchodech nabídka není nic moc. Nejvíce jsem potkala jednobarevných kousků z poměrně tenkých materiálů, ale já si představovala něco hřejivého a barevného. V Anglii jsem překvapivě nesehnala,  tradiční Topshop, River Island i Primark zklamali a víte, kde jsem nakonec byla úspěšná? V brněnském Peek&Cloppenburg v Olympii za super cenu a nebyla to jediná věc, kterou jsem si nejen díky 20% slevě pořídila.

Takhle oblečená jsem v neděli venku byla asi hodinu a sama jsem se divila, že mi bylo příjemně teplo, tak snad při těchto fotkách nebudete tradičně omdlívat hrůzou :-D


kardigan: Peek&Cloppenburg, rolák: Zara, jeans: Asos.com, boty: New Look?, kabelka:Louis Vuitton, prsten: Swarovski


















27 komentářů:

  1. Verunko, super podobnej hledám, mužu se zeptat na cenu :) a mají v peeku ještě slevu těch 20% nebo to bylo jen jeden den? Díky za odpovědi, Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terko!

      Já tam byla v sobotu a ta sleva byla, myslím si, ze to budou mít až do Vánoc 😊

      Vymazat
  2. Tak tahle kombinace se mi fakt moc líbí! A ty barvy ti sluší ;) Pěkně jsi vybrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru děkuji, tyhle barvy mám rada a sama jsem měla radost z toho, jak si to všechno ladilo ;-)

      Vymazat
  3. Cardigan hezký ale to je asi jediné na fotkách, dneska ti to nějak nesluší. Možný ty brýle, výrazy nebo prostě špatnej den:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky a super outfit, moc se mi libi jak to je doladene se Speedkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsem si prvně říkala, jakou kabelku k tomu vzít, ale jak jsem kardinální oblékla, bylo to jasné :-)

      Vymazat
  5. Bože, ten kardigan je nejkrásnější na světě! Moc Ti tu sluší, ale ježiši ten kardigan, oči na něm můžu nechat! Celé dopoledne to mám v práci zaplé a když mě někdo naštve, jen si to rozkliknu a kochám se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jsem rada, ze jsem posloužila k takovému zklidnovacimu rituálu 😃

      Vymazat
    2. Ano, ale jako zklidňující rituál mi slouží Tvůj blog už pěkně dlouho :-)

      Vymazat
  6. Úplně jsi mě donutila se usmát! Supr sladění, i na ulici bych se ohlédla :) V.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru,
    krásný outfit, velmi ti tahle barevná kombinace sedne. Z fotek jde i vidět, že si to velmi užíváš a máš radost z nového kousku. A to je správné, tak to má být.
    Mám dotaz trošku mimo - Nechtěla bys prosím udělat video - nákupní haul? Vím, že vše dáváš na instagram, ale mám tvůj projev ráda, a líbí se mi jak o různých kouscích povídáš, s čím co třeba zkombinovat...atd.
    Jinak ti přeji krásný, pohodový Advent a Šťastné a Veselé!!!! Barča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, děkuji za mily vzkaz a je fakt, ze na videa se brzy opět chystám. Jen taková ta nakupovaci asi přenechám spíše těm mladším blogerkam, já uz ty nákupy tak neprozivam :-)

      Vymazat
  8. Ahoj, dnes se mi fotky moc líbí. Ta zeď je perfektní. Ten cardigan samozřejmě taky, líbí se mi, ale bojím se, že bych ho neuměla nosit. V poslední době se uchyluji spíš k basic kouskům. Smím se zeptat, zda jsi tu 20% slevu dostala s poukazem nebo bez? Já ho totiž vyhodila :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poukaz jsem dostala hned u vchodu do Peeku a myslím si, ze by ti jej buď zase dali, nebo automaticky započítali u značek, na které se vztahuje.

      Zkus si tam zavolat a poptat se.

      Vymazat
  9. Veru, moc ti to sluší ;).Kardigan je úplně boží a celá ta kombinace, super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem ho obdivovala na insta, krásný je. A ty boty, taky super.

    OdpovědětVymazat
  11. Veru ten kardigan je nádhernej, hrozně se mi líbí! Já jsem tenhle typ svetrů musela vyřadit ze šatníku, protože mi vadilo, že kvůli větším prsou vypadám s tím "řasením" přes prsa hrozně mohutná. Asi to je jen můj pocit, ale nějak jsem je pomalu přestala nosit a když vidím jak ti sluší, asi si zase v obchodech nějaký vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo Simi, to si zrovna neumím představit, že by to na tobě vypadalo takhle a já jsem v této oblasti ehm taky vybavená :-D

      Krásně to vypadá i s páskem, dělá skvělou siluetu i pas, když se lemy kardiganu dají přes sebe do kříže. Určitě vyzkoušej a uvidíš!

      Vymazat
  12. To je fakt pěkná a pohodová kombinace. A vypadá i teple, takže podle mě super. Stejně jsi pak šla do auta, ne? Ono se to nezdá, ale kdo jezdí furt autem, rázem zjistí, že neužil zimní boty a péřovku :) Po celou zimu vystačí se sakem, přeběhne a je to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byla jsem takhle asi hodinu venku. Na ty přechody do auta bez bundy nebo s rozeplou bundou si musím dávat, pozor, už se mi párkrát nevyplatily, bohužel. V druhém bytě si sice výtahem sjedu až k autu, ale toho zatím ještě nevyužívám.

      Vymazat
  13. Perfektní kup, já za poslední měsíce Peek&Cloppenburg navštěvují často, naposled jsme si odnesla tu černo-bílou vestičku, která je božíí :)
    Na fotkách ti to sluší jako vždycky, outfit pohodový, cardigan moc pěkný akorát co mi chybí, je úsměv :-))) Jo a tuhle LV kabelku naprosto zbožňují!! Myslím, že už jsem ti to i někde psala :)

    www.iamstyleiamstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Verun, já mám kardigany taky moc ráda - mám jeden z Tom Taylora a je úžasný ...:-)
    Tobě to samozřejmě sluší, jsi proste kočka :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika