Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 23. května 2015

Adidas Superstar a Coccinelle B14 na procházce

DSC_7668

 Kolekce tenisek Adidas Superstar spojená s Pharrellem Williamsem čítající padesát barevných odstínů byla ihned od uvedení na trh na celém světě ohromným hitem a téměř okamžitě vyprodaná.

Jak už to se mnou bývá, když jsem je v Anglii potkala v obchodě, vůbec jsem netušila o jakou raritu se jedná, jednoduše se mi líbily ty barvy. Už jsem si takhle v životě pár věcí pořídila a vždy mě to zjištění potěšilo. Nejdříve jsem sáhla po žlutých, které mě ale na noze nijak nezaujaly, naopak s růžovkami jsem se okamžitě sžila a rozhodně nelituji! Za ten měsíc, co je mám, jsem je obula už mnohokrát a myslím si, že některým z vás jsem s nimi na Instagramu už musela lézt krkem.

Po královsky modré kabelce jsem toužila roky, ale nemohla jsem žádnou sehnat, až teď, kdy mě v letošní kolekci Coccinelle naprosto uchvátila. Model B14 se vyrábí ve třech velikostech a tahle je ta nejmenší. Prťavé kabelky jsou v posledních dvou letech velkým hitem a musím říct, že mi velmi vyhovuje i tím, že nemusím ztrácet čas přemýšlením, co si budu potřebovat vzít ten den sebou ven. Tady se prostě vezmou ty tři-čtyři věci, co se do ní vejdou a jdu :-)

DSC_7638

DSC_7630
jeansy, bunda: H&M, tenisky: Adidas Superstar, náramek: Hipanema, top: Vintage Market, prsten, náušnice: Swarovski, kabelka: Coccinelle B14

DSC_7646

DSC_7625

DSC_7692

DSC_7655

DSC_7650

DSC_7687

DSC_7658

DSC_7682

DSC_7636

DSC_7643

DSC_7676

DSC_7688

DSC_7629

DSC_7683

9 komentářů:

  1. Krásná jako vždy, jen mi na pár fotkách příjde, že ti ty lacláče zbytečně deformujou postavu:/ D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lacláče nejsou zrovna model jeansů pro sexy zadek, ale protože to dobře víme, tak se to jistě dá odpustit :-)

      Vymazat
  2. No, tie nohavice ti nelichotia Veronika. Inak fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht, u lacláčů se to dá celkem předpokládat, ale mohlo by to být i horší :-)

      Vymazat
  3. Ta kabelka je ňuňu :))), moc se mi líbí! A tobě to, jako vždy moc sluší. Opravdu ti fandím, že nosíš neobvyklé kombinace. :)
    Jsi mi moc sympatická a doufám, že když jezdím do Olomouce často, tak že na tebe někdy narazím. :)
    If nobody hates you, you are doing something wrong. ;) A máš můj obdiv, jak to zvládáš s těmi hatery. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite te rada poznám, kdybychom na sebe narazily! A ono na tom něco bude, o ne zajímavého člověka by se těžko někdo zajímal ;-)

      Ať se ti daří!

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika