Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 6. června 2015

Jak docílit krásné pleti? Díl první, základní údržba aneb mytí pleti

DSC_9470

Mnohokrát jsme už spolu rozebíraly moji pleť a já bych vám nyní k mojí péči o ni řekla něco více. Bude to série článků, protože tohle téma nelze podat najednou a jak už z dřívějška víte, já ráda věc rozeberu do detailů.

Často mi pleť chválíte a věřte mi, rozhodně mi to lichotí. Samozřejmě, v mých 29.letech se už vráskám neubráním a na dvacet znovu vypadat nebudu, ale to není důvod, proč pleť neopečovávat. Vždyť je stále s čím pracovat. Rozšířené póry, zanesená pleť, šupiny či mastnota, i počínající vrásky a povadlá, zašedlá pokožka. S tímto vším se dá něco dělat a rozhodně neházejte flintu do žita, pokud se považujete za beznadějný případ. Nikdy totiž není pozdě na sobě začít pracovat.

Asi byste to neřekli, ale ani já vždy neměla super pleť. Roky jsem sice dodržovala odličování, ale nikdy neřešila nějaké póry, hydrataci a prevenci proti vráskám. U nás doma mě k tomu nikdo nevedl a kamarádky spíše řešily líčidla. Díky cestování a nákupech ve Freeshopech jsem naštěstí takovou tu lepší péči používala, ale ne nějak cíleně.

Dnes už je vše úplně jinak. Důkladně o obličej pečuji a vidím rozdíly. I téměř bezproblémová pleť jako je ta moje, dokáže pěkně pozlobit, pokud některé ze svých zvyků vynechám či začnu  flákat. Navíc bych řekla, že jsem si ji poměrně rozmazlila přírodní péčí a už se mi to vymstilo, když jsem v rámci experimentů s jinou značkou s ne až tak bio zaměřením vyzkoušela nový produkt a pleť se mi odměnila pálením a štípáním.U spousty krémů také najednou více vnímám silikonový/mastný pocit. ono to sice má nějaký důvod atd, ale nemyslím si, že zrovna tohle bych na obličej potřebovala aplikovat

A co je tedy tím tajemstvím a vlastně i doporučením pro vás?

Pravidelnost a ty správné produkty!

DSC_9489

Doslova roky jsem hledala ten správný mycí gel! Po ránu je mým zvykem si obličej umýt a to samé mám ráda pro osvěžení obličeje večer po odlíčení. Přestože mám pleť smíšenou a na vysušování-šupiny trpím jen při hodně chladných zimách, po všech gelech co jsem vyzkoušela mi pnula pleť a dostavovaly se ne zrovna příjemné pocity. Byly to jak drogérkový Loreal, tak i luxusní Chanel, než jsem vyzkoušela osvěžující čistící gel od Maria Galland. 

DSC_9467

Můžete jej nanést na navlhčený obličej a promasírovat, aplikovat na Clarisonic či očistit obličej s pomocí navlhčené Sponge houby, což je mým nejoblíbenějším ranním rituálem. Ve všech případech obstojí skvěle a je jen na vás, kterou variantu zvolíte. Výsledkem bude čistá pleť bez zanesených pórů a pokud použijete houbu či přístroj tak jako já, tak vám póry i hezky stáhne.

DSC_9420

A skvělým doplňkem je matující hydratační tonikum. Chcete uzavřít póry a mít pocit absolutní čistoty? Pokud nepoužíváte žádné další pomocníky a toužíte po produktu bez alkoholu, tohle tonikum je ideální. Póry stáhne definitivně, vytvoří tedy dnes tak žádaný dojem matné pleti!

Že je to ve výsledku až moc jednoduché? Ono mít krásnou pleť není nic složitého, jen je potřeba na ní začít pracovat :-)

DSC_9486DSC_9472

A příště si povíme o 3D séru, které mě doslova šokovalo svými účinky i o milé alternativě k Méteoritům v luxusním balení.

15 komentářů:

  1. O čistícím gelu této značky jsem ještě neslyšela, ale docela mě po přečtení tohoto článku láka :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oceňuji u nej, ze mi po jeho pouziti nepne pleť a pekne pění, konecne normální mycí gel na obličej ;-)

      Vymazat
  2. Tak tuto značku neznám, ale láká mě :D ale nevím zda by byla pro moji pleť, po vysazení antikoncepce mám zánětlivé akné. Už navštěvuji i léčitele, teď se čistím vnitřně...
    Ale zaujala mě ta houbička. To je Konjac Sponge?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, tak to netuším, zda jsou mycí gely vhodne na zánětlivou pleť, nebo zda omyvat jen vodou. Každopádně neni tam nic drazdiveho a je to hodne na přírodní bázi. Zkusila bych se zeptat lékařky jestli taky navstevujes a nebo písni na webovky Sensualite, slečna která ma Maria Galland na starost je velmi sikovna a ochotně poradí, která kosmetika je pro kterou pleť vhodná a co raději nebrat.

      Houbickou jsem objednala z jednoho eshopu a nejsem si jista, zda je to originál Konjac Sponge, ale jsem s ni a jejim použitím velmi spokojena, takze urcite objednam další.

      Vymazat
    2. Ted na to koukám a je to primo Konjac Sponge :-)

      Vymazat
  3. Veroniko, dobrý výběr! Já, naprosto "neolejový" typ jsem si oblíbila odličovací olej 67 od Marie. Taky je fajn a moc překvapil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to zni taky dobre, diky za tip! Ja si ted hodne oblíbila oleje od Nobilisu a i kdyz jsem k tomu taky byla nejdřív skeptická, je to výborná záležitost pro pleť. Odlicovaci jsem kdysi mela od Lorealu, ale s tim jsme se neskamaradili :-D nejraději mam k odlicemi asi zelenou Micelárku od Biodermy a klasickou růžovou vodu, tim ze nepoužívám řasenku se s tim v pohode komplet odlicim, včetně oci.

      Vymazat
    2. Ten odlicovaci a rozjasňujícího olej se mi libi, ted si o něm čtu a ta nemastna textura bude fajn. Ted v létě bych se po něm možná leskla, ale na zimu bych jej vyzkoušela :-)

      Vymazat
    3. Veroniko, osobně miceálky ráda nemám, je to jako šampon 2v1. Dobré je to tak na cestování, ale na mou koupelnovou poličku to nepatří. Olej určitě vyzkoušej, úžasný je i olej 94. To je opravdová pecka a efektní rozdíl na pleti (do pár dní).

      Vymazat
    4. Evi, věřím tomu, že i Micelárky mají své odpůrce, ke mě si taky poměrně dlouho hledala cestu. Roky jsem k odlíčení používala pleťové mléko a na oči dvousložkový odličovat, ale díky tomu, že nepoužívám makeup, pouze pudr, ta micelárka mi to vše stáhne a zbytek dočistí Clarisonic nebo sponge s gelem.

      Možná časem svůj názor opět přehodnotím, ale aktuálně mi pro odličování micelárka na prvním místě :-)

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí ten čisticí strojek. Myslím si že až teprve on hodně pomůže pleti.Vyčistí všechnu špínu v porech co běžnou houbičkou nevyčistíte

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, Clarisonic je úžasná věc, ale určitě není vhodný pro všechny.

      To co někomu může právě na hloubkovém čistění vyhovovat, si myslím, že může například aknózní pleti uškodit. Mám jej už pár let, kartáček na póry mi póry skvěle stáhne a plet zmatní, ale když jej chvíli nepoužívám, dokáže rašící pupínek pěkně podebrat a podpořit. Proto sama nevím, zda bych jej použila každému, ono ostatně už výrobce sám s tím počítá a v USA má každý lhůtu myslím tři měsíce na vyzkoušení a pokud mu nesedne, vrátí mu peníze :-)

      Vymazat
  5. Ale ty krásnou pleť nemáš... Vše retušuješ... Kdyby jsi měla bezchybnou pleť, jak píšeš, tak nepotřebuješ ty haldy krémů a make-upu... Jen z holek děláš blbky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že pokud by tomu tak skutečně bylo, už by mě někdo za ty čtyři roky někdo určitě ,,odhalil" :-)

      Doporučím ti tuhle sérii článků poctivě pročíst a zkusit se o svoji pleť díky tomu začít starat. Pak pochopíš, že ty haldy krémů skutečně k něčemu jsou a retuše už pak nejsou třeba.

      Vymazat
  6. Neznám lepší pocit než si ráno omýt pleť, bez toho bych nemohla žít :). A taky bych nemohla žít bez krémů saloos, pro mě to je ta nejlepší hydratační věc vůbec :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika