Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 16. června 2015

Sněhurka a SELFIE

DSC_9241

Selfíčka nebo-li focení sebe sama, jsou v posledních letech ohromným hitem a neznám snad nikoho, kdo by se někdy nevyfotil v zrcadle či přední kamerkou na mobilu. A protože jsem pro každou srandu, nešlo odolat triku z dnešního outfitu s trefným popiskem :-)

Jak jsem vám slíbila v minulém postu, představuji vám další z mých nóbl igelitek alias Longcham Néo Navy. O té doby co ji mám, ji nosím poměrně často a nemohu si ji vynachválit. Člověk je občas ze všech těch Valentino, Chloé, Dior či Louis Vuitton kabelek unavený a rád si vezme něco nenápadného, co nepoutá pozornost a nemusí to opečovávat.

Co vy a Longcham kabelky? Líbí se vám, nosili byste je?

DSC_9255
džíny: Zara, boty: Baťa, taška: Longchamp, tričko: Primark
DSC_9257
DSC_9242DSC_9231
DSC_9265
DSC_9262
DSC_9269
DSC_9227
DSC_9258

13 komentářů:

  1. vidis,toto je hned ine kafe,super!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám "Longchampku" taky Navy, ale s hnědou kůží a prostě ji miluju. Vždycky to tak nebylo, ale po několika návštěvách Paříže, když jsem viděla s jakou noblesou ji ty Pařížanky nosí a jaký mají styl a ta kabelka jim ho dokonale podtrhuje, už jsem věděla, že moje srdéčko po ní také touží :) Ale chápu, že to někdo má za předraženou igelitku, asi jako já považuju O bag za kus předražené pneumatiky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj Luci, to mas klasickou Le Pliage, v te modrohnede kombinaci je moc hezka. Samozřejmě pokud bych ji vazne nemusela, tak si ji neporidim, ale na zadek si z ni taky nesedam. Každopádně je to praktická, pohodlná a lehoulinká taška, jsem s ni spokojena.

      A obag jsem nikdy nikde neviděla a najednou ji ma v černé v Olomouci každá. Nijak me to nezaujalo, ale v nějaké veselejší barvě na koupak, proc ne, pokud se to hned neodre ;-)

      Vymazat
    2. Ja mam obag dve a barevne a jsou vyborny a vydrzi dost

      Vymazat
  3. Nádherný boty, Veru :) a teda fakt moc bych jednou chtěla být unavená z těch kabelek, co píšeš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom život není, jsou to jen blbiny pro radost :-D Ale řeknu ti, oproti těm kozenym kabelkam je to fakt úleva, ty jsou občas težké i samy o sobě a občas to uz člověka nebaví ;-)

      Vymazat
  4. O kabelce jsem přemýšlela, mně osobně se líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkousej a uvidíš, pokud potřebuješ nenáročnou tašku co neco vydrzi, je idealni. Schválně jsem ji nafotila i s propadlým dnem, proste tak jak vypadá v běžném provozu.

      Vymazat
  5. Jé, ty fotky jsou krásný. Sněhurka je nejlepší, sluší ti to Veru <3:)

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, prosím Tě, moc hezká bunda. Asi jsem slepá,nebo tam není popisek? Všechny co jsem zkusila (z běžných řetězců, jsou mi buď krátké, nebo široké.Taky jsem vysoká :D Ale mooooc po nějaké toužím.Dáš mi typ?

    OdpovědětVymazat
  7. Boty super mam podobny miluju Ty podrazky

    OdpovědětVymazat
  8. Veroniko, take mne velmi zaujala tva jeansova bunda. Rada si pockam na odpoved, odkud bunda je. Libi se mi, ze to strihove neni klasicka bunda, ale spis sako (tedy dle meho nazoru). Predem dekuji za odpoved.
    Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika