Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 12. října 2015

Agent Provocateur Fatale Intense Eau de Parfum

DSC_2787

Vášeň, emoce, sex, vzrušení.

Provázejí nás životem, každý se jim více či méně odevzdáváme. A právě parfémy  jsou zde, aby  podpořily náš prožitek. Abychom se cítily báječně, sebevědomě či jakkoliv si právě v ten moment přejeme.

DSC_2868

Dnes vám představuji třetí z řady parfémů Agent Provocateur Fatale a to konkrétně Fatale Intense. Musím říct, že ne u každé vůně oceňuji inovace, ale zrovna u Agent Provocateur musím na rovinu říci, že mi nové verze sedí více než ty předchozí. A jsem si říkala, že mi Fatale Black sedí jako na míru! Kouzlo vidím v tom, že jsou jiné, odlišné. Ne vylepšené či upravené.

Fatale Intense mi přijde rafinovaná, dospělá, luxusní. Náročná, exotická, nezaměnitelná. Dívku promění v ženu a dámě dodá na rafinovanosti. Tak nějak to vnímám i z temně rudého broušeného flakonu, který se svou barvou odlišuje, sálá z něj živočišnost!

DSC_2742

Hlava: akord černé lékořice, divoká ostružina, pikantní červená paprička
Srdce: šťavnatý lotosový květ, květina champaca
Základ: ambra, akord kůže, tahitská vanilka

DSC_2779

K dostání online na Sensualite.cz a ve vybraných parfumeriích.

25 komentářů:

  1. Veroniko, tyhle fotky se ti povedly. Přesně jak opisuješ parfém, tak vnímám tebe na snímcích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic mě nepotěší více, než když člověk při pohledu na mé fotky pochopí, o čem píši. Když nemohu zprostředkovat přímo tu vůni, tak alespon emoce, které vzbuzuje :) Díky!

      Vymazat
  2. Opět nádherné fotky! Oceňuji, že se v nich sama angažuješ, Člověk si hned představuje sám sebe, jak by mu ta vůně sedla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nevíš jakou mám radost, že to čtenáři ocení. Přece jen, člověk musí být kreativní, jinak by byly všechny blogy stejné a to by byla nuda :-)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Děkuji, vyloženě si užívám vymýšlet, jak to pojmout! :-*

      Vymazat
    2. Mne sa tiež veľmi páčia tieto fotky...neskutočne sexi a luxusné pózy,vykúkajúce spodné prádlo je úžasné. Tá druhá fotka je dychberúca, nenapadli by mi také pózy, avšak ako percipientka si ich užívam a obdivujem nápaditosť

      Vymazat
  4. Velice ti to na fotkách sluší! Líbí se mi prostředí. Já bych se bála, že mne zajede tramvaj :-) Olomoučani asi koukali, zvlášť ti v bundách. Nádherná podprsenka. Ach ten dekolt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tramvaje v tomto úseku hvízdají, víš o nich minimálně minutu předem. Každopádně kdo by to řešil, pokud chce pro čtenáře nafotit atraktivní a netradiční fotky :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky! Prozradíš mi prosím, kde jsi sehnala ty super boty? Díky, V.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou krásný, moc ti to na nich sluší a vážně vystihují "poselství parférmu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasne jsi to Luci napsala, diky!

      Moc se nam ty fotky povedly :-*

      Vymazat
  7. Moc ti to tady sluší, sakra fakt moc! :) Miluju na tobě tuhle rtěnku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu, díky moc! A doufám, že až půjdeš kolem parfumerie, skocis si parfem ovonět ;-)

      Vymazat
  8. Musím říct, že na tvoje fotky k parfémům se vždycky těším, pokaždé jsou prostě perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, jsi zlato :-*

      A na které parfémy jsem te uz nalakala?

      Vymazat
  9. I like how you combine clothes and the combination of colors that you choose. And lovely pictures!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí, jak jsi zkombinovala recenzi parfému s těmi fotkami :) jinak ty fotky se ti opravdu moc povedly a moc ti to na nich sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  11. Wau riadne iskrive fotky, slusi ti to :)

    OdpovědětVymazat
  12. nice :) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  13. Ty fotografie jsou opravdu nádherné! :) Vypadáš skvěle :)
    Ale přiznám se, že tenhle parfém nebude nic pro mě, už jen podle složení..na mě bude vůně moc těžká :))

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné Jani, každá máme rády jiné vůně ;-) Ale mezi těžké parfémy bych ji nezařadila, tedy ve srovnání třeba se Shalimarem či jinými. Vyzkoušej a uvidíš ;-)

      Vymazat
  14. Wow beautiful look!!! You are so pretty!!!
    Would you like to follow each other? let me know...And I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika