Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 8. prosince 2015

Podzim ve Philly

DSC_4201

Ach, to jsou krásné vzpomínky, když si prohlížím tyhle fotografie!

Vznikly před pár týdny ve Philadelphii, chvilku po tom, co jsem se vrátila z Miami. Letošní podzim byl opravdu nádherný, řekla bych, že snad po celém světě a budu na něj s láskou vzpomínat.
Na sobě jsem až na kalhoty měla komplet vše nové úlovky a nevím, z čeho jsem nadšená více. 

Zda z  toho super cardiganu či dokonalých kožených bot Brandy Melville. 

No ale samozřejmě, nesmím zapomenout na kabelku! Je to limitovaná edice vytvořená speciálně pro nový butik Furla na 5th Avenue v New Yorku, kterou nikde jinde na světě neseženete a pro mě je naprosto dokonalým suvenýrem. Nemusím vám povídat, že ji naprosto zbožňuji!

DSC_4308
DSC_4312
DSC_4303
jeans: Freddy Jeans, boty: Brandy Mellvile, kabelka: Furla, top: H&M, cardigan: Vintage Havana
DSC_4235
DSC_4204
DSC_4205
DSC_4224
DSC_4349
DSC_4228
DSC_4346
DSC_4260
DSC_4301
DSC_4305
DSC_4297
DSC_4320

9 komentářů:

  1. Nádhera! Fotky a celková atmosféra. A ten styling je super též.

    OdpovědětVymazat
  2. These photos are so beautiful! I love your booties and cardi :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Kouzelná atmosféra a krásné kousky.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi tady nádherná, miluji tvé vlasy!

    OdpovědětVymazat
  5. Juu, nejkrásnější suvenýr, obdivovala jsem už ve videu. J

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krasne..vsechno: ty, prostredi, obleceni a special kabelka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika