Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 9. ledna 2016

Shades of grey


DSC_5063

A jsem tady s prvním letošním outfitem!

Letos jsem se zamilovala do barevných vest a tu z lišky jsem si opravdu přála, ale za ty peníze mám trošku obavu, jak by vypadala. No uvidíme, jestli do ní skutečně půjdu a prozatím unosím i tady tuhle za pár kaček z Ebay. 

Je škoda, že v našich obchodech s kožešinami nic moc zajímavého k dostání prozatím není a člověku nezbývá, než objednávat online. Je na každém, zda se rozhodne nosit syntetické materiály či kožešinu, zda bude veganem a nebo si rád dopřeje pořádný steak. Osobně respektuji volbu každého a proto vás předem upozorňuji, že zde nehodlám rozebírat tu moji a jakékoliv poznámky na toto téma budou rovnou smazány.

DSC_5067

A co bych řekla ke zbytku outfitu? Šedou jsem si si velmi oblíbila, myslím si, že je to z mých outfitů znát a mě moc baví, jak jednoduše se dá kombinovat. V tomto případě s bílou kaelkou, klidně jsem mohla být odvážnější a jít i do bílých kalhot, no, budu to brát jako inspiraci pro jeden z příštích outfitů.

Pevně věřím a doufám, že už pro vás budu brzy mít sílu natočit nové video. Aktuálně se už týden snažím vykurýrovat z chřipky, tohle byla jediná dvouhodinovka venku. Nesnáším být nemocná, mít horečku a cítí se slabá jako kuře, koho by to taky bavilo, že? Snad se tedy brzy dočkáte videa o mých vánočních dárcích a vzápětí i povídání o válenkách UGG, které považuji za naprosto nezbytné, vzhledem k tomu, jak jsou oblíbené a kolik z vás se na mě obrací s dotazy o jejich údržbě, vhodné velikosti atd.

DSC_5074
DSC_5059
vesta: ebay,  jeans: Freddy Jeans, kabelka: Mansur Gavriel, svetr: Monicasi.cz, prsten: Pandora
DSC_5071
DSC_5082
DSC_5078
DSC_5075

16 komentářů:

  1. Moc moc moc hezké. Šedou mám taky ráda. Vesta je krásná, já,bohužel, tak chlupaté věci nosit nemůžu. Vypadám v nich jako medvídek :-) mám totiž o takových 29kg víc než ty :-) A boty jsou absolutně úžasné.
    Ať jsi brzy zdravá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Míšo za hezká slova a ver mi, i ja v ni trosku jako medvidek vypadam :-D

      Každopádně bych ti doporučila par vest vyzkouset-delší, kratší, prepásané páskem a uvidíš, treba ti nakonec v některém stylu bude pasovat ;-)

      Vymazat
  2. Tohle ti absolutně sedí :) šedá k tobě jde.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Veronika, ked uz mas take vyhladene celo, nebolo by na skodu, aby si si dala napichat aj nosovo ustne vrasky, lebo takto vyzeras ako svoja vlastna karikatura.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co mi to sem porad píšeš za bláboly? Jsi normální, někoho posílat na zákrok? To ze se na fotkách nesklebím a nemam vrascite čelo neznamená, ze zadne vrásky nemam, ale ze jsem profesionální.

      Jeste ze jsi mi nevycetla kruhy a vrásky kolem oci, kdyz týden lezim s chřipkou v horeckach.

      Vzpamatuj se a zamysli se nad tim, jak vnimas realitu, takovýto nesmysl clovek jen tak nevyplodí! Rozhodne nepodporuji to, aby clovek hned s každou vraskou letěl k doktorovi a nehodlám tady podporovat takhle hloupe a omezené názory, pozor na to!

      Vymazat
    2. Já vůbec nechápu, co je to v dnešní době za nešvar pořád komentovat / hodnotit/ soudit vzhled jiných....A ještě takhle zle a útočně :/ A navíc u lidí, kteří se vzhledem neživí a za modelky prodávající produkt svým vzhledem se ani nepovažují, tj. proč má někoho pálit Váš vzhled??? Btw koukala jsem na nějaká nová (pro mě nová) videa o Lídě Baarové a zas jsem si na Vás, Veroniko, vzpomněla, Vy jste jí tak podobná!!!! Alespoň v mých očích....Kdybyste nahodila stejný účes a hnědé čočky tak Baarová hadr :) Měla jste jí hrát Vy a ne Pauhofová!!! :P :D Mějte se! V.

      Vymazat
    3. Budu tu stylizaci do Baarové muset opravdu někdy vyzkoušet, holky mi to sem píší už léta :-) Jste moc milá, děkuji!

      Vymazat
    4. Tak to pak nezapomeňte dát na blog, určitě tím nejen mě potěšíte :) V nějakých pěkných prvorepublikových šatičkách nebo volných kalhotech s vysokým pasem, a fotky bych dala black& white nebo ještě lépe sépie...:)

      Vymazat
  4. Ta modrá je přímo elektrizující! Moc krásná kombinace. Škoda že tyto barvy by mi takto dohromady neslušely, protože je to skvělá inspirace. Tobě sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti!

      Na tobě by zase byla úžasná tmavší zelená či bordo, treba s hnědou. Uplne te v tom vidim ;-)

      Vymazat
  5. Super, ta šedá a modrá je nádherná kombinace ♥ Já jsem si koupila vestu v sekáči tady http://unimoda.cz/ v tmavě hnědé, tahle je o hodně hezčí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočko a když je tahle o hodně hezčí, proč mi sem teda dáváš odkaz na jakysi sekáč? Za reklamu se platí, priste to rovnou mažu.

      Vymazat
  6. Verunko i přes nemoc ti to moc sluší, už jsem se nemohla dočkat nových outfitových postů! Ta vesta je úžasná, no a snad se dočkáš i vysněné lišky. Budeš v ní dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  7. Great bag, love the colour of the vest!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika