Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 17. března 2016

Když jaro klepe na dveře!

DSC_5533

Když jsem si pořizovala tuhle parku, těšila jsem se a zároven byla zvědavá na outfity, jenž s ní doplním. Nedá se říci, že by khaki patřila mezi mé barvy, spíše přesný opak, ale nyní jsem sama překvapená, jak jsem si oblíbila tenhle kousek oblíbila.

I přesto jsem však tušila, že v tomto případě to problém nebude a jsem nakonec skutečně ráda, že jsem si ji nepořídila v modré verzi. Byla by to velká škoda!

No a jak ji nosit? 

Chce se mi říci, s čímkoliv a já se nemohla dočkat, až vám ji opět předvedu. Tedy dnes v kombinaci s podpatky a ripped jeans. Tenhle outfit mě ohromně bavil a malý tip provás. Khaki dokonale ladí s rudými rty!

DSC_5548
DSC_5512
parka: Aliexpress, jeans: H&M, kabelka: Dior, lodičky: Botovo.cz 
šperky: Jugar N Spice, BeChick.com

DSC_5564
DSC_5515
DSC_5560
DSC_5552
DSC_5517
DSC_5498
DSC_5558
DSC_5549
DSC_5545








8 komentářů:

  1. Libi se mi kontrast bundy s dzinsy valecneho reportera a kabelky s lodickami aristokraticke damy :-)

    Moc ti to slusi!

    OdpovědětVymazat
  2. Podla mna ti Parka celkom svedčí a paci sa mi aj kombinácia s bledoruzovou :)

    Dominika Makarova Fashion blog

    OdpovědětVymazat
  3. Je to docela hezke, ale ty potrhane dzinsy jsou na me trosku moc. Hezke maji treba v Zare, ty jsou docela "decentne" potrhane. Navic ta kombinace az moc rozervanych dzinsu, parky s kozesinkou a lodicek se mi prilis nepozdava. Nemuzu se zbavit dojmu, ze jedna tva polovina chtela byt za damu, druha zase za rebela. Co se mi ale hodne libi je kabelka a prostredi.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten kožíšek na parce, ten je top!

    OdpovědětVymazat
  5. Kombinace barev je naprosto úžasná, ale stylově mi nesedí kožuch na parce (která je mimochodem moc pěkná)s rozdrbanými džínsy v kontrastu s lodičkami. Ony sice fungují tzv. stylové zlomy, ale toto už je moc. Nicméně je třeba uznat, že ty věci jako takové Vám seknou. Aida Pajda

    OdpovědětVymazat
  6. I found You blog by chance. Poland greets Czech Republic :) In Czech were laso so warm today? Anyway, it this look the best are colors! Combination of colors. Not too "warm", not too subdued. Its ok, khaki is trendy now. Ripped jeans is fine, I like DIY, it has no to big rip yet. Fur collar is cool. I like this.

    blog minimalissmo

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika