Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 24. dubna 2016

První momenty mé narozeninové dovolené na Kajmanských ostrovech

Když jsem zjistila, že jedním z darů k mým třicátým narozeninám je cesta na Kajmanské ostrovy, nemohla jsem tomu uvěřit! Byl to splněný sen a navíc první opravdová dovolená s mým milým, no co vám budu povídat, nemohla jsem se dočkat! Dny do odletu ubíhaly překvapivě rychle a já jsem tak šťastná, že si konečně užíváme naše společné dny na tomto nádherném místě.

Kajmanské ostrovy jsou jednou z perel Karibiku, navíc jsou Britské a proto jsou celkově více v Evropském stylu oproti jiným místům v této části světa. Už teď mohu říci, že lidé jsou zde milí a přátelští, v obchodech s alkoholem seženete vše na co si vzpomenete a ceny mi nepřijdou nijak extra nadsazené.

Na delší trasy preferujeme British Airways a co je skvělé, z Londýnského Heathrow je přímý let až do George Town, jen s rychlým mezipřistáním v Bahamském Nassau. 12 hodin letu nebyla žádná pohádka, na druhou stranu, BA je společnost se skvělým servisem a pohodlnými letadly, takže cesta nebyla zdaleka tak náročná, jak jsem se obávala.

První den byl odpočinkovým, tedy jsme byli mimo hotel pouze na snídani. Z výhledu z našeho pokoje jsem naprosto unešená, no mohla bych jej fotit stále dokola.

Hned jsme zažili i bouřku, naštěstí v Karibiku je to vždy rychlá záležitost a večer jsme si stihli užít nádherný západ slunce.

Dnes se jdeme pomazlit s želvičkami v želví farmě a vy se brzy můžete těšit na první dovolenkový outfit :-)