Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 26. června 2016

Rhodos 2016

DSC_0186

Nebyla jsem doma z Kajmanských ostrovů ani měsíc, když jsem s kamarádkou a jejím ročním prckem vyrazila na Rhodos. Moc jsem se těšila, protože jsem na ostrově již dříve byla a co vám budu povídat, opět nezklamal!

Skvělé jídlo, super počasí, skvělá dostupnost z Čr a pohodová prázdninová atmosféra, no, co víc by si člověk mohl přát :-)

Vybraly jsme si zájezd na poslední chvíli a nikdy bych nevěřila, že budeme mít takové štěstí na hotel.   Skvělé umístění kousek od hlavního města, taktéž od letiště. Pokud cestují dospělí, zase tak důležité to není, ale s malým dítětem člověk ocení spíše nenáročnou cestu.

DSC_0327

Byla jsem v životě na hodně Last Moment zájezdech s All Inclusive, ale snad poprvé jsem byla maximálně spokojená až v v hotelu Eden Roc. Pokud cvičíte a aktivně sportujete, víte jak je důležité jídlo. Tady byl ohromný výběr ryb, masa, luštěnin a zdravé stravy celkově, každý den jiné jídlo na oběd i večeři. Byla jsem moc spokojená!

I pro rodiny s dětmi byl hotel jako dělaný! Je v něm dokonce malý aquapark se skluzavkami do vody a další dva bazény. Už si připadám, jako bych psala placenou reklamu, bohužel ne :-)

Opravdu jsme byly velmi spokojené a ten týden nám utekl jako voda, ostatně jako každá příjemná dovolená.

DSC_0312
DSC_0244
DSC_0222
DSC_0273
DSC_0219

Jeden den jsme věnovaly i návštěvě hlavního města, kam jsem se moc těšila a dokonce jsem ulovila další kožené sandály, jako před lety. Miluji tyhle praktické suvenýry i když nepopírám, že nepohrdnu ani magnetkou na ledničku!

DSC_0218
DSC_0211
DSC_0204
DSC_0192
DSC_0161
DSC_0195
DSC_0321
DSC_0188
DSC_0163
DSC_0198
DSC_0101

6 komentářů:

  1. Připomněla jsi mi mou dovolenou s přítelem na Rhodosu, bydleli jsme přímo v hlavním městě a moc se nám tam líbilo, krása

    OdpovědětVymazat
  2. Díky Veru, už se zase těším o něco více, konečně na Rhodos v úterý:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za super doporučení! Zrovna se s malými dětmi chystáme do Řecka a tohle zní perfektně. A.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, byla jsem tam před dvěma lety a hned bych se tam vrátila.

    OdpovědětVymazat
  5. prosím tě, ten háčkovaný top máž odkud? je úžasný

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika