Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 6. července 2016

Louis Vuitton 4 Key Holder Damier Ebene Canvas

DSC_0695

Hledáte nápaditý dárek, chcete si v LV udělat menší radost a nebo jednoduše potřebujete praktickou klíčenku? 

Pak určitě pokračujte ve čtení, protože vám o této šikovné věcičce podám kompletní info!

Značka Louis Vuitton byla úplně první, kterou jsem mezi těmi luxusnějšími zaregistrovala a před takovými osmi lety jsem do ní byla úplně blázen. 

Kabelky, boty, šátky, peněženky-to vše mě zajímalo a upřímně vám řeknu, že jsem v té době vůbec neřešila výdrž, ale tak nějak jsem očekávala, že cenovkám by měla odpovídat kvalita.

DSC_0676

Tak tuhle klíčenku mám sedm let. Ze zvědavosti jsem si to ověřila podle Date Code a je tomu tak. Sedm let každodenního používání. Žádné ohledy, je to věc účelová, patří do klíčové dírky a nebo do kabelky.

O stavu si udělějte představu sami, za sebe mohu říci, že zlatý kov se už trošku ošoupal a protože mám na jednom háčku dva klíčky, jedno místo uvnitř je nerovnoměrně namáhané a tím pádem odřené. Na ty roky používání bych řekla, že je to dobré scóre, co myslíte?

DSC_0673

A v čem je vlastně to kouzlo a proč vůbec tuhle věcičku vlastnit?

Je to klíčenka na čtyři klíče Louis Vuitton 4 Key Holder Damier Ebene (existuje i varianta na šest),  jejíž ohromnou výhodou je to, že do ní klíče jednoduše zavřete a ty vám neodřou vše v kabelce, ani kolem zámku. Necinkají a v placaté formě jsou jaksi skladnější, to samé platí i o dveřích, do kterých zasunete pouze jeden klíč a ty ostatní zůstanou hezky bezpečně schovány uvnitř futrálku.

DSC_0055

Pro mě šikovná a elegantní záležitost, kterou používám každý den a i když mě samotnou nenapadlo si ji pořídit, jsem ráda, že si ke mě našla cestu. 

Prodávají se v různých barvách a materiálech, ale za sebe rozhodně doporučuji nesmrtelný Damier. Je jasné, že klíčenka z kůže by mi v tak hezkém stavu nevydržela tolik let, ale mít ji třeba na střídačku s jinými, proč ne? Peněženku také nenosím deset let jednu jedinou

DSC_0688

Jedinou nevýhodu vidím v omezeném počtu klíčů, pro které je použitelná. Také to chce klíče placatější, například masivnější bezpečnostní už by ji mohl deformovat a klíčenka by se více by odírala, taktéž do ní nezavřete klíče / čip od auta.

Co vy a vaše klíče? Nosíte klíčenky a nebo raději cinkáte?

DSC_0671




1 komentář:

  1. Ahojka Veru, nedavno jsem narazila na tvuj Blog a bavi me :-)
    Klicenku uz dlouho rozmyslim a bude to damier pro sest klicu. Rozhodovala jsem se mezi kapsickou a timhle futralkem, ale kapsicka znamena vyndat vždy cely svazek klicu a zase ho ukaznene zandat. Tohle jednotlive uchyceni je asi praktictejsi. Diky za Info. Papa Miriam 🌷

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika