Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 15. července 2014

Na skok v Pardubicích


Minulý týden jsem byla v Pardubicích navštívit svou drahou přítelkyni a dnes vám z tohoto skvělého dne ve znamení pohody, báječného jídla a pití, seznámení se s kamarádkou z Instagramu, horkého počasí ale i deště, přináším pár fotek :-)

Mějte krásný den a jak tak sleduji počasí, v pátek se můžeme těšit na nástup toho pravého léta!






šaty: Mango, sandálky: Zara, kabelka: Chloe, náramky:Hipanema, Cruciani






11 komentářů:

  1. Ahoj Veru,
    já myslela, že to je halenka. Dnes vidím, že to jsou šaty. A naprosto dokonalé!!!! Moc ti sluší. A ty květiny okolo...Jako květinová víla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko děkuji, kamarádka mě vždy vezme na kouzelná místa ;-)

      Vymazat
  2. Tak já nevím, jestli jsi byla za Májou, nebo Adrianou, nebo za oběma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně ti sluší taková klasická móda! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Boze, ten pejsek!!!:-)
    Kde je to pls focene? Chystam se do Pardubic a tohle misto vypada kouzelne! Kavarna, restaurace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já tam tomu říkám kouzelný skleník :-) Je to Holflor na 17.listopadu v Pardubicích. V ohromném skleníku kde se prodávají kvetiny a doplňky, je umístěna tahle kavárna, kterou si člověk okamžitě zamiluje ;-)

      Vymazat
    2. Ahoj, moc diky! Musim navstivit, podle fotek opravdu nadherne a netradicni prostredi, tak to mam rada:-)

      Vymazat
  5. Musel být krásný den ♥ Moc ti to sluší :-*

    OdpovědětVymazat
  6. To prostředí, to mě naprosto uchvátilo!!

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne saty! Moc ti to slusi, hlavne v kombinaci s botickami :-). Ja Pardubice primo miluji, jezdim tam pravidelne pracovne a ty zahradky... to je bajo :-). Navic v Pardubicich jsem se zakoukala do sveho muze, ac ani jeden z Pardubic nejsme, o to kouzelnejsi pro me jsou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika