Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 21. července 2014

Z kouzelné zahrady..


Jsem člověk, který si snadno oblíbí nějaké místo a pak se na něj rád vrací. Tahle zahrada je jedním těch nejzamilovanějších už jen proto, že je v ní klid, téměř celoročně kvete a je skvělým místem kam se uchýlit v těchto parných dnech.

Přiznám se, s kabelkou byla docela legrace vymyslet outfit. Člověk by řekl, že kombinace černých koženkových šortek a světlých bot k ní bude naprosto bezproblémová, ale opak byl pravdou. Už jsem celkem nevěděla vzhledem k omezenému šatníku, co k ní a pak jsem náhodou zkusila svoji klasickou jeansovou kombinaci a ono to šlo :-)

Méně je někdy více a proč se zbytečně zdržovat s ,,dokonalým" laděním, že? 

Co vy na to?


espadrille: Dune London, topVintage, jeans: Asos.com, náramek: Hipanema, kabelka: Valentino, prsten: Swarovski 





















32 komentářů:

  1. Outfit super, ale víc mi vrtá hlavou místo - kde je to prosím focené ?

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to, máš krásné vlnité vlasy, to mě napadlo jako první. Oblečení ti sluší, ale ty vlasy jsou the best.

    Nejsem pravidelným čtenářem blogů, tak jsem otevřela poslední post a myslela, jestli to nebude botanická zahrada v Ol., když píšeš o zahradě, ale i tak povedné :) Zdraví taky Olomoučačka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ;-)

      Bohužel to není v Olomouci, ale i tak u nás máme spoustu krásných míst k procházce či odpočinku ;-)

      Vymazat
    2. Jo, to jo. Moc se mi líbí, že máš fotky právě v Ol. Myslím, že je to neuvěřitelně fotogenické město. Pocházím odtud. Sice nyní žiju pár let v Brně, ale často se do Ol. vracím navštívit rodinu.

      Ale myslím, že už jsi nějaký post měla z toho malého mostu, co k botanické vede.

      Tak hodně zdaru a budu se těšit na další posty, fakt ti to moc sluší a jsem ráda, že někdo od nás dělá tak super blog.

      Vymazat
  3. Hezký outfit! Moc ti to sluší. Ráda bych tu kabelku viděla naživo, protože to je snad poprvé, co se mi kabelka úplně nezdá. Jinak ochám, achám skoro nad všemi.

    Sk

    Měj se hezky! Škoda že to není v Olomouci, tam bych hned vyrazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, co to znamená, že se ti kabelka nezdá? Jinak naživo je to samozřejmě něco jiného, to už se jen kocháš tím dokonalým zpracováním a krásnou kůží.

      Vymazat
  4. Já nevím, tu kabelku to úplně zazdilo a tvůj outfit je vážně příšerý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Místo tvého přehnaného hodnocení si bych raději přečetla doporučení, s čím ji tedy nakombinovat. Co ty na to?

      Vymazat
    2. To by mě taky zajímalo? Má ji snad Veronika nosit na stříbrném podnosu s cedulkou Valentino, aby víc vynikla?

      Vymazat
  5. Ahojky, moc krásné fotečky! Moc ti to sluší, outfit je opět na jedničku! Líbí se mi tvé vlasy. Máš je od přírody tak hezky vlnité nebo si je nějak upravuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy mám takhle svoje bez tužidla či laku a zrovnajsem si koupila novou masku, dělá ohromný objem ;-)

      Vymazat
    2. Moc se mi libi ty dziny a botky. A jakou mas novou masku na objem vlasu? X

      Vymazat
    3. Mám ji tadyv Anglii z drogerie, přemýšlím, že bych pár kousků přivezla na vyzkoušení, s Macadamiovým olejem.

      Vymazat
  6. Tak proc si kupujes kabelku, kdyz ji neumíš zkombinovat? :(

    OdpovědětVymazat
  7. Je to strašně krásný a báječný a velmi inspirativní :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké. Úsměv ti náramně sluší!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší :)) v jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, krásná kabelka. Sluší, Veru :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych k tomu dala světle růžové oversize triko a změnila barvu nehtů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý napad, az budu doma, to tríčo vyzkouším, díky ;-)

      Sice zase budu zamatronu, ale nelze se zavděčit všem :-D

      Vymazat
  12. Me se toto moc libi. Kabelka mi k tomuto outfitu ,,sedi,,. Jinak - taky by me zajimalo, co se pisatelce na kabelce nelibi?! Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, každá máme jiný vkus, s tím nic nenaděláme. A přiznám se, že sama jsem jsem byla překvapená, jak si Valentino s džínovinou padl do noty, ocividne to není žádný snob ;-)

      Vymazat
  13. Ahojky :-)
    Dlouho jsem ti sem nepsala nestíhala jsem ale sleduji tě pilně! :P
    Zahrada je krásná a fotky ani nemluvím ! Jinak jsi odvážná že sis vybrala takovou barvičku kabelky když je tak příšerně drahá :D nevím kolik stojí ale jen odhaduji! :-)
    Ale vím že ty miluješ barvy a ráda to kombinuješ a jde ti to! Mě se tvůj outfit líbí ! Kabelka to rozzáří!
    Ta fotka nebe je dokonalá ! Opravdu jsem si ji musela zvětšit! Jediný co se mi zdá že jsou ti velké ty kalhoty! Nechapu kdo ti píše takové bludy! Jsi hubenoučká úžasná ! Ty tvoje nohy! No sama víš chválím ti je snad od založení blogu :D a ty botky se mi moc libí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, však víš, že já barvy vnímám trochu jinak. Co je pro někoho divočina, je pro mne universalka a upřímně, raději si pořídím něco výraznějšího když to jde. Černých a tělových kabelek bude vždycky dost, ale představ si az za deset let vytáhnu z šuplíku neonovou limitku Valentino z roku 2014 ;-) Ona si každá kabelka, tak i boty rady na svoji prilezitost7 počkají a ja už mam vyzkoušeno, že se nebojím mosit ani ty výraznější kousky ;-)

      A mraky vyšly krásně, mám ještě nafocený zapad slunce, samajsem byla mile překvapená, co se mi povedlo vyfotit :-)

      Vymazat
  14. Zdravim Verco, moc ti to slusi.Za tve vlasy a nohy bych vrazdila...dziny a boty jsou super.
    Kabelka je nadherna, mne by zase pasovala k bezove kosili, ruzovym lodickam a nehtum ve stejne barve.

    Mej se bajecne!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Luci za doporučení, ono je mi to bude jinak kombinovat doma, než když mám jedny džíny, jedny šortky a tři trika :-)

      Vymazat
  15. Pěkný outfit, ty barvy ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  16. Krása. Celkový outfit je moc pěkný, vše k sobě perfektně ladí a růžová kabelka ku modrému oblečení krásně vyniká!! ;)

    OdpovědětVymazat
  17. kabelka je sladká, moc by se mi líbila. škoda že hodně kabelek neunosím... hezký outfit, nechala bych to tak, nic bych neměnila. více se mi líbíš v těch vlnitých vlasech, co máš přirozeně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika