Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 30. července 2014

Turistka v Praze


O víkendu jsem se vracela z Anglie a protože jsem letěla ranním letadlem a dle předpovědi mělo být pěkné počasí, bylo mi líto si nechat ujít krásný den v Praze. Jak jistě víte, do loňského jara jsem tam bydlela, město tedy trošku znám, ale nejdůležitějším bodem návštěvy byla má dlouholetá kamarádka Elen.

Udělaly jsme si tedy spolu báječnou neděli, prošly oblíbená místa a já si myslím, že by bylo škoda vám neukázat pár fotek, co myslíte?

Na programu bylo šlapadlo na Vltavě, návštěva milované restaurace Les Moules (lákala jsem vás sem už před dvěma lety) a pohodička na Náplavce. Můj vzhled neberte moc vážně, byla jsem od tří ráno na cestě a ani jsem se nenamáhala s líčením. Šlo o to si udělat fajn den a užít si jej naplno, jak jste mohli sledovat i na mém Instagramu :-)





























9 komentářů:

  1. Ahoj Veronika,

    krásne fotky... z môjho pohľadu fotíš najkrajšie fotky zo všetkých blogov, ktoré sledujem. Prosím ťa aký fotoaparát si používala pri týchto fotkách, resp. nejako ich upravujes následne, alebo v čom tkvie tajomstvo tvojich nádherných fotiek?
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko!

      Používám Nikon D5000 a Nikkor 50mm a i tyhle fotky s ním byly foceny.

      Na některých je upravený kontrast a barvy, kvůli světlu
      ;-)

      Vymazat
    2. Ďakujem za info o technike, ešte prosím ten objektív má akú svetlost? Neviem či sa správne vyjadrujem, myslím číslo za písmenom f. Dik

      Vymazat
  2. Ta poslední fotka je úžasná (!!!) :)) V.

    OdpovědětVymazat
  3. Praha :) kočky, slušelo vám to :)
    Verčo tvoje kámoška Eli už nebloguje?

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Ti to tu slusi - rekla bych, ze i vic nez na fotkach, kde jsi namalovana:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a ono to u mne zase až takový rozdíl není, většinou jen pudr, tvarenka a rtěnka ;-)

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika