Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 4. srpna 2014

A co najdete v mé kabelce v létě?


Loni jsem vám natočila video o tom, co nosím v tašce na koupaliště a letos přináším článek o tom, co s sebou v létě běžně nosím.

V prostornějších kabelkách toho bývá trošinku více, ale tou top je pro mne aktuálně Valentino Lock bag v nádherné růžové barvě a alespoň uvidíte, co vše se do ní vejde :-)





Miluji jasmín a absolutně top parfémem je pro mne aktuálně Guerlain Terracotta Le Parfum, jak už jste mohli vidět na mém Instagramu

Není nic lepšího, než se v horku osvěžit termální vodou ve spreji Avéne (koupíte v lékárnách) a určitě doporučuji mít stále po ruce ochranný faktor proti sluníčku (brzy bude velký článek), mým favoritem pro ochranu obličeje je Lancaster s SPF 30.

Stále nejpraktičtější klíčenka Louis Vuitton Damier Ebene.

Dokonalou červenou na rty jsem našla v krémové rtěnce Maria Galland a i lesk Guerlain jsem si velmi oblíbila.

Další věci už asi představovat nemusím :-) Milované brýle Miu Miu znáte, peněženku Louis Vuitton Insolite mám už léta, klíče od auta hovoří samy za sebe a mobil mám stále stejný (Samsung Galaxy S2).

Tohle je moje minimum, abych se cítila pohodlně a měla u sebe vše potřebné. A co vy? Co ve vaší kabelce nesmí nikdy chybět?

5 komentářů:

  1. Mohla bys udělat recenzi na peněženku:)? jestli ji máš už delší dobu, tak v jakém je stavu apod.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radko, mám ji asi tři roky (možná déle) a je stále jako nová, jen se hodně brzy začaly loupat lemy, tento model je tim bohuzel znamý.

      Jinak je skvělé, že se dají otevřít mince bez rozepinani cele peněženky a při své velikosti se vejde i do většiny psaníček ;-)

      Vymazat
  2. Koukǎ, ze vesmes nosim to same ;) ja akorat nosi jeste krem na packy 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty klíče od LV je to super :))) Alespoň se nepoškrábou věci v kabelce od klíčů :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika