Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 20. července 2015

Elegantně v Atmosphere

DSC_0884

Doufám, že jste se během víkendu neupekli, teploty byly opravdu tropické a ještě nás v Čr pár horkých dnů čeká. Já se odlétám trošku zchladit do Londýna, ono i 25´C je téměř desetistupňový rozdíl, který dá člověku od toho horka trochu oddychnout :-)

Dnešní fotky jsou z mé oblíbené restaurace Atmosphere v Olomouci, kde jsem si nedávno s kamarádkou báječně pochutnaly! Což jste už ostatně zjistili i na mém Instagramu, protože nikdy neodolám se s vámi o takové dobroty v tak krásném prostředí podělit.

Měla jsem na sobě nové šaty, na kterých mě zaujal především jejich elastický materiál a vzor. Jen jsem doma bohužel zjistila, že se i po vyžehlení trošku kroutí a to mi prostě vadí, no co už nadělám. Lodičky z Botova mají bezvadný tvar a příjemně choditelný podpatek, jen jsou samozřejmě z umělého materiálu a do špičky, tedy pozor na to, pokud nemáte zrovna úzká chodidla. Na mě je rozhodně ještě uvidíte :-)

DSC_0897
DSC_0889
šaty: Monicasi.cz, lodičky: Botovo.cz, kabelka: Christian Dior, klobouk: 2.patro OD Baťa Olomouc, prsten: Swarovski
DSC_0896
DSC_0880
DSC_0894
DSC_0905

12 komentářů:

  1. Verunko, ten klobouk je nádherný! Jsem z Tvého outfitu nadšena, moc se mi líbí, úplně si Tě v něm dokážu představit na dostizích a v nějaké vyšší společnosti :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri je pravda, ze jsem se v tom klobouku cítila báječné a urcite jej brzy opet vezmu ven :-)

      At se ti daří s novým blogem!

      Vymazat
    2. Hned se mi vybavila Pretty woman, jak je na dostizích v tom úžasném kompletu - hnědé šatičky s bílými puntíky a kloboučku se stuhou v barvě šatů! :-) Jak já po těch šatech toužila :-D
      Moc Ti to sluší! Všechno super! :-)

      Vymazat
  2. Ty šaty ti dělají nádherný dekolt!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, vse v nich drží kde má i bez podprdy, což je v létě velmi prijemne!

      Vymazat
  3. Ty šaty jsou úžasný, byla jsem na ně hrozně zvědavá jak jsi dala jejich fotku na instagram a fakt jsou nádherný, suší ti to v nich :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je velká paráda. Ač já osobně mám raději tmavší barvy*, toto je přesně můj šálek čaje.
    Nádherné, ženské, elegantní!
    Katka

    * Na mně, ve světlejších se necítím, ale někdy, hlavně v létě, toho trošku lituju. Takhle na tobě se mi to líbí úplně bez výhrad.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to teda chválím! Šaty v kombinaci s lodičkami a kabelkou vypadají úžasně:) Slušelo ti to v nich:))
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak jsi to myslela, ale šaty se normálně kombinují s lodičkami (popřípadě.: sandálemi nebo balerínkami) :DD

      Vymazat
    2. Řekla bych, ze sis na dotaz odpověděla sama ;-)

      Vymazat
  6. Tie fotografie majú svoje čaro a tie šaty neskutočne pekne ladia s okolitým prostredím. Nielen potešenie oka, ale u mňa rozhodne aj duše ♥

    random questions about me
    A u g u s t ~ Summer DM Box ~ Back to school supplies

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika