Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 14. července 2015

V sandálech nohy až do nebes!

DSC_0594

Každou chvíli mě chytne nějaký trend či motiv, který si ohromně oblíbím a nejraději bych jej měla na všem. Nedávno to byly hadí vzory, kamarádka si zase zamilovala kaktusy  a já teď blázním po ananasech!

Mít jej na tričku je základ, tak jako na náhrdelníku a možná by to ještě chtělo na šortkách nebo espadrilkách. O tom, že už mi zvelebují domácnost stříbrná a zlatá dózička nemluvě :-) A co vy a vaše (občas) infantilní mánie?

DSC_0611
DSC_0618
DSC_0569
top: H&M, sandálky: Botovo, kabelka: Coccinelle, náramky: Cruciani, Bracelets By Cath, šortky: Heritage
DSC_0639
DSC_0601
DSC_0671
DSC_0573
DSC_0606
DSC_0598

11 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí tričko a kabelka, hlavně ta protože takovou podobnou bych chtěla..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, taky jsem si ji moc přála, obzvláště v té modré barvě :-)

      Vymazat
  2. Veru, botám tleskám, jsou úchvatné. Líbí se mi i kabelka, protože se bude hodit snad ke všemu. Po těch ananasech v HM jsem se taky koukoukala, žádnou dozičku jsem si ale neodnesla-zatím. Ale Tvou posedlost plně chápu :D
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, já být tebou, tak neváhám! Sice jich tam ještě měli hodně, ale i tak. Zrovna v tvém interiéru budou příjemně vynikat :-)

      Vymazat
  3. Ta kabelka a boty jsou skvost a pekne drahe, aproto mi k tomu nekorensponduji vytahane kousky z HM z prisernych materialu. Neber to jako urazku, ale tato kabelka pak tolik nevynikne. Hezke leto. Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domčo, musím tě vyvést z omylu. Triko je volného střihu ze splývavého materiálu, což je myslím z fotek jasně patrné. Ale určitě ocením tvůj tip na jinou značku, jen tedy nevím, z čeho by ten top měl být, aby byl takhle příjemný na těle. Snad hedvábí? Prosím ale o takové, které se nebude krčit.

      A abych pravdu řekla, botky za tisícovku a kabelka za čtyři tisíce pro mě už dávno nejsou vrcholem luxusu a jsou pro mě na stejné úrovni jako tričko za 350kč, které je kvalitativně na naprosto stejné úrovni. Kabelka vynikne při správně zvolené kombinaci barev, což se zde dle mého vkusu povedlo. Spíše se divím, že ti nepřijdou z příšerného materiálu ty boty :-D

      Vymazat
  4. Ač je to na můj vkus moc nakombinované musím vychválit Verunko vaše nohy - přesně jak píšete - až do nebe : - )) Kočka

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je naprosto úžasné a úchvatné. Fascinující je zejména to, jak boty a kabelka dokáží udělat z dítěte dámu. Nevím proč, ale rozdíl ve tvaru nohou u Vás v botách na podpadku a bez, je větší než u jiných žen. Přitom máte nohy dlouhé a štíhlé. Možná proto u mě propuká takové nadšení, když se rozhodnete pro vysoké podpatky, vážně Vám svědčí!

    OdpovědětVymazat
  6. A pre mna je toto zas jeden z najlepsich outfitov vobec ;) primerany k veku, postave, velmi pekne...

    OdpovědětVymazat
  7. Dřív jsem neměla ráda modrou, ale tohle léto jsem si jí zamilovala. Nutně bych potřebovala takové krásné botičky jako máš ty ... jsou doopravdy nádherné :) Já mám zas mánii na sovy, doma mě říkají sovoúchyl ...co je se sovou to musím mít. A moje další úchylka je vše s pražským krysaříkem, protože jednoho malého nezbedníka mám doma.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika