Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 2. září 2015

Prázdninové kosmetické novinky

DSC_1795

Je tady konec prázdnin, školáci už opět míří do školních lavic a i když už je to pár let, co jsem si naposledy nesla aktovku, rozhodně mě začátek září, už jen díky dětem mých přátel, nenechává chladnou.

A protože jsem si letošní léto ohromně užila, napadlo mě pro vás sepsat, co jsem si během něj pořídila za kosmetické novinky. Už jen díky cestování je toho poměrně dost, však už mě za ta léta blogování znáte. Co se týče mých oblíbených značek, nikdy neodolám jejich letním kolekcím a pokud mám možnost, rozhodně si je nenechám ujít.


Jak už jste určitě z první fotky poznali, je věnována právě značce Guerlain, jak jinak :-) 

Bronzer Terre D´Ete nádherně voní po jasmínu, který miluji a jeho odstín je neutrálně béžový. Spíše pro dobarvení opáleného obličeje, rozhodně není tak výrazný a vhodný pro definování kontur, jako loňský Sun Celebration. Zakoupen v Anglii a nejsem si jistá, zda bude k dostání u nás.

O letošních Méteoritkách Rainbow Pearls jsem se náhodou dověděla z FB pražského Guerlain Institutu, kam jsem se pro ně ihned vydala. Díky ochotě personálu jsem je získala, přestože momentálně nebyly skladem a já ještě jednou děkuji za krásně zabalený balíček a množství vzorečků uvnitř. Na první pohled se zdají poměrně světlé díky zeleným kuličkám. Ty mají jak mi bylo řečeno, eliminovat začervenání pleti po opálení a já mohu potvrdit, že tomu tak skutečně je. Jinak fungují stejně jako jiné Méteority a pokud už nějaké doma máte (a nejste sběratel jako já), tak je nepotřebujete. Ale řeknu vám, to zlaté víčko je nádherné!

V ten den jsem sice v Institutu neulovila pudřík, ale odnesla jsem si parfém Aqua Allegoria Lys Soleia. Nádherně letně svěží kombinace lilií s tuberózou, ylangem a citrusy. Přestože je jeho výdrž hodně chabá, ta vůně je hodně výrazná a proto není pro každého Momentálně mám vedle sebe kytici lilií a ta podoba plus nádeche pomeranče je hodně věrná. 

Rtěnku Kiss Kiss Roselip jsem si pořídila spolu s bronzerem. Pokud hledáte lehkou balzámovou rtěnku ve svěžím odstínu, pak ji doporučuji!

A mám skvělou zprávu pro milovníky jasmínových vůní! Loňská limitka Terracotta le Parfum, kterou považuji za nejkrásnější co může jasmín nabídnout, se má stát součástí stálé nabídky. Tedy pokud se vám dosud nepoštěstilo si ji pořídit, určitě budete mít brzy možnost.

DSC_1784

Na oleje co se týče péče o obličej mě naučila Šárka, už jsem se vám o nich na blogu určitě zmiňovala.

  Hydralunové sérum Nobilis Tilia mám už několikáté balení a mohu vám jej upřímně doporučit. Zpevňuje kontury obličeje a především úžasné má regenerační účinky. Modřiny, oděrky, vyrážka-u všeho mám po potírání ověřeno daleko rychlejší hojení, než je u mě zvykem.

Kiehl´s Midnight Recovery Concentrate je světově proslulým zázrakem pro vaši pleť. Mám jej doma chvilinku, takže zatím jen první dojmy. Oproti jeho denní verzi je hodně mastný, ale do rána se vstřebá, pupínky mi po něm nevylezly a ani zanášení pórů zatím nepozoruji. Uvidíme ale časem, po týdnu absolutně nelze hodnotit. Na druhou stranu bych řekla, že ráno mi pleť připadá svěžejší a ráda si počkám, co to udělá s příchodem podzimu a zimy

Diorů Hydralife ať už v klasické či sorbet verzi jsem měla nepočítaně. Používám jej už možná deset let a překvapivě musím  říct, že jako hydratační krém mi stále vyhovuje. Za ty roky se mi pokožka obličeje určitě změnila, tak jako má péče o ni, přesto pro svoji smíšenou pleť neznám lepší krém na léto, než je tento a do budoucna s ním stále počítám.

page2

V Anglii jsem odolala, po návratu domů už ne. Orly Purple Crush skvěle splňuje moji představu o dokonalém letním laku. Výrazném, růžovém s fialovými podtóny a přesto že bez třpytek, efektním a nepřehlédnutelném.

Lakování už taková pohádka není, na štětečku ulpívá až moc laku, ale s trochou cviku to lze eliminovat. Krytí ve dvou vrstvách. Výjimečně sem vkládám foto z mobilu, zrcadlovka mi tu barvu vůbec nechtěla zachytit. I přesto to není úplně ono, kdyžtak zkuste omrknout swatche na Google.

DSC_1818

Značku Kiko znám z Instagramu a když jsem na jejich obchod narazila v Drážďanech, hned jsem šla omrknout jejich nabídku. Za pěknou cenu jsem ulovila rtěnky 04 a 05 plus tvářenku. Jsou to spíše balzámy, dělají krásně šťavnaté rty, obzvláště červená 04 varinta (foto níže). Co mi vadí, že se po chvíli vpijí do kontur rtů, odkud je třeba je odlíčit, nemizí rovnoměrně ani při promnutí a je třeba stále pusu kontrolovat.

Tvářenka s růžovým nádechem dodá hezkou svěží barvu a je dostatečně pigmentovaná, aby dobře posloužila už po prvním přejetí štětcem.

IMG_5754
DSC_1802

Už před měsícem jsem si z Anglie přivezla slavnou Urban Decay Smoky paletku a musím říct, že tentokrát je to opravdu pecka. Žádné prášení jako u předchozích paletek (používám štětce Real Techniques). Stíny jsou jako máslíčko, krásně se blendí, samotná paletka je skvěle barevně nakombinovaná, obsahuje odstíny matné i se shimmerem.

Chanel Entrelacs paletku jsem si právě pořídila v Anglii a na rovinu se vám přiznám, že jsem do ní ještě nesáhla, je mi líto narušit ten krásný reliéf. Až se k tomu odhodlám, už z testru vím, že se dočkám krásných neutrálních odstínů, tedy přesně takových, jaké mám ráda :-)

M.A.C Cheeky Bronze je skvělá kombinace rozjasňovače a bronzeru se super jemným shimmerem a jak už jeho název napovídá, je v bronzovém odstínu. Ideální pro opálenou pleť, čím tmavší, tím lépe!

DSC_1812

Teď troška z praktického okénka. Do teď jsem byla až na pár experimentů věrná zelené micelární vodě od Biodermy. Když jsem ale jsem v drogéri potkala Mixu (a viděla její cenu), rozhodla jsem se ji vyzkoušet. Tahle verze mi nevysušuje pleť, ani nezpůsobuje její pnutí a zatím jsem nezaznamenala žádné zanášení pórů. Tedy ideální adept na kombinování se stávající vodou, kterou používám ráno a večer pro očištění a odlíčení pleti.

Zubní gel Dentilit od Nobilisu je nepěnivou pastou obsahující ultrajemný zelený jíl, který vám vaše zuby opravdu dokonale vyčistí. Počítejte s žabí zelenou barvou a netradičním aromatem, ale rozhodně je to záležitost, kterou vaše zoubky musí zažít, to mi věřte.

S tím souvisí elektrický zubní kartáček Oral-B Pulsar, který vás vyjde na pár kaček, ale udělá vám službu za milion. Já zatím používala Curaprox a TePe, tohle je naprosto nesrovnatelné. Údajně se jedna minuta čištění zubů s ním rovná dvaceti s běžným kartáčkem a já i když nejsem odborník, ten rozdíl cítím. A o to více mě s ním ústní hygiena baví! Nevím, zda je u nás dostupný, pokud na něj někde narazíte, určitě vyzkoušejte.

A ještě jednou musím zmínit Fenjal krém na ruce, i když už jsem vám o něm povídala v nedávném článku. Pomalinku mi dochází a já mám v plánu pořídit si další, protože jak už jsem se zmínila, lepší krém proti suchým rukám a hrubým patám neznám.

DSC_1823

A na závěr tady mám dvě rtěnky. Letos mě baví ty balzámové, které rtům dodají šťavnatý vzhled (já vím, už to tady bylo), vyživí je a když už mizí, tak nenápadně-do ztracena. Mezi takové bezesporu patří i tato Lancome Shine Lover 321 v lehce lososovém odstínu.

Jejím naprostým opakem je Urban Decay F-Bomb, což je naprosto nádherná sytě červená, jenž dělá krásně bílé zuby a nejen že se hezky nanáší (na tyhle fotky jsem se rtěnkovala při pohledu do přední kamerky mobilu místo zrcátka), ale hlavní je, že drží!

page3

Tohle tedy byly moje kosmetické novinky za posledních pár týdnů, co vy na ně? Zaujaly vás některé, nebo si je také plánujete pořídit? A jaké byly vaše letní úlovky?

19 komentářů:

  1. Beautiful makeup

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Mixa vyhovuje,o Aqua Allegoria/v jiné verzi/uvažuji a Nobilis lákají-zkusím si zjistit podrobnosti.Díky za inspiraci.S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sofie, dekuji za ohlas a u Allegorii jen doporucuji predem vyzkouset, některé se nerozvoni uplne hezky. Me takhle zklamala jedna citrusova a to jsem se za ni v parfumerii doslova otočila!

      Vymazat
    2. Tak to děkuji za upozornění,právě citrusová mně v parfumerii zaujala.S.

      Vymazat
    3. Jj, ona byla mandarinkova ci pomerancova, zpočátku nádherná, ale později az skoro bolehlav :-/

      Vymazat
  3. Tenhle zluty hnus ze jsou zuby opticky belejsi diky rtence? Tak to bych rada videla bez rtenky. Fuj, misto dalsi kabelky si radeji zajdi na zubni hygienu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, to ze jsi hovado vím uz dávno a je smutné, ze to musíš dokazovat tisícům lidi u me na blogu. Ale nevidím důvod, proc se nadále věnovat psaní blogu, kdy jedinou odezvou jsou mi takovéto hulvatske komentare.

      Zuby si nebelim, ale mam je v perfektním stavu. Take bych neřekla, ze bych je oproti jiným blogerkam mela žluté, ba prave naopak. Ale poměrně vazne uvažuji nad tim, ze ty hodiny věnované foceni fotek a psaní clanku, raději věnuji charitě, treba praci v kojeneckem ústavu ci jiném místě, tak jako zde bez nároku na honorář.

      Řekla jsem, ze budu blogovat do te doby, dokud mi blog bude přinášet radost. A to se uz pomalu přestává dít.

      Vymazat
    2. No konecne :)))

      Vymazat
    3. Nemyslim,ze bys mela zuby zlute, ale kdyz jsi schopna opevovat elektricky kartacek oral B., oproti manualnim a to v tvem pripade i velmi dobrym, tak bych byt tebou na dentalni hygienu zasla...

      Vymazat
    4. Díky za přečtení článku a zeptám se tě, v čem s tím kartáčkem vidíš problém? Opěvování mi přijde jako silné slovo, ale jak uz jsem zmínila, jako laik s nim pri čistění rozdíl cítím. Používám jej chvilku a proto nejen ja, ale i čtenáři budeme rádi za nazor člověka, který ma treba vice zkušenosti ci odbornější znalosti. Diky!

      Vymazat
    5. Plak, to co se ze zubu odstranuje, kdyz se cisti, se drzi hlavne pod dasni u krcku, aby byly zuby ciste, musi byt bez plaku a ten se da odstranit pouze spravnym mechanickym pohybem, ktery tento elektricky kartacek nezvlada. Spravny kartacek, tedy lepe receno efektivni, vypada idealne jako tepe compact xs nebo curaprox 5460-ma malou hlavu, mekka a rovne strizena vlakna, coz ten od oralu postrada a kdyz se k tomu jeste prida ten pohyb, ktery dela, tak efektivita cisteni neni idealni. A posledni vec-elektricke kartacky maji casovac a to svadi k nedostatecnemu cisteni-jak dlouho se zuby maji cistit se rict neda-musi se cisit tak dlouho, dokud nejsou ciste=hladke na dotek:-).

      Vymazat
    6. Silvi, dekuji za podrobné vysvětlení problematiky, vážím si toho a rozumím v čem je problem. Jinak tenhle frčí jak vibrátor, nevypina se :-D

      Urcite to nezlehcuji a asi se opet vrátím k mým klasickým kartackum, nebo to budu aspoň kombinovat, dokud tenhle nevypotrebuji. Jeste jednou diky!

      Vymazat
    7. Neni za co dekovat:-) rozdil se da stejne nejlepe poznat v ustech, takze idealne pro tve zdravi;) oba kartacky s sebou na hygienu:-). Hezky zbytek dne

      Vymazat
  4. Jeden výrobek úžasnější než ten druhý.... Smoky od UD je na mém Wishlistu, vypadá božsky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlata, dekuji!

      A dej mi pak vědět, co na Smoky říkáš, co ji mam jsem po oblíbeném Chocolate Baru ani po jiných paletkach nesahla ;-)

      Vymazat
  5. Novinky vyzerajú parádne! A ten rúž s guličkami, och *///*
    Nobilis Tilia kozmetiku mám veľmi rada a hyalurónové sérum som skúšala tuším začiatkom roka.
    Veľmi pekné fotografie ♥ ♥

    random questions about me
    A u g u s t ~ Summer DM Box ~ Back to school supplies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gábi, diky za krasne vzkazy u clanku a co na to hyaralunove sérum říkáš? A co jineho to jeste od Nobilisu vyhovuje?

      Vymazat
    2. Hyalurónové sérum som používala len niekoľko týždňov. V tom čase som mala ešte problémy s akné, ktoré je teraz už chvalabohu preč. Avšak sérum mi sadlo, nespozorovala som žiadnu alergickú reakciu, príjemne voňalo a celkom rýchlo sa vstrebalo do pokožky. Zanechalo ju jemnú, hladkú a hlavne hydratovanú! Bola ako detská prdel, doslova :3 ♥ ʕ•͡ᴥ•ʔ

      July and august favourites.

      Vymazat
    3. A ešte som zabudla - od Nobilis Tilia som vyskúšala už dosť produtkov. Sadlo mi naozaj, naozaj všetko. Je to parádna a prírodná kozmetika. Neobsahuje zbytočné chemické látky ani konzervačné látky. Spolupracujem s nimi už nejaký ten rok a pochvaľujem si veľmi produkty na telo, či už sa jedná o telové krémy, sprchové gély a pod. Pokiaľ by si chcela preskúmať viaceré produkty, kľudne klikni na môj blog. Je tam tých recenzií naozaj dosť ^^~

      July and august favourites.

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika