Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 4. září 2015

Šest faktů o mně

DSC_1927

Vážně i nevážně aneb několik faktů o mně.


Co ráda snídám?

Nemohu se rozhodnout mezi ovesnými vločkami namočenými v kokosovém Alpru s chia semínky a ovocem, či kombinací šunky, vajíček na měkko, avokáda, cottage a rajčat. Takže obojí!


Jakou knihu právě čtu?

Znovu a znovu si každé léto musím přečíst Na Větrné hůrce od Emily Bronteové. Rok od roku se mění můj názor na jednotlivé postavy, ale ten příběh mě dojímá stále.


Nejlepší rada v poslední době?

Začít pravidelně jíst a hlavně-naučit se snídat!


V co věřím?

Nejsem žádného konkrétního vyznání, ale už od malička věřím v osud. Tedy v to, že to co se má stát se stane. Občas nastanou situace či dokonce období, která nejsou úplně šťastná. Vždy se mi ale potvrdilo, že vše zlé je k něčemu dobré a i malý krůček nazpět může být předchůdcem velkého skoku vpřed. 

Pamatujte na to!


Kdybych měla utratit 10 000€ za módu?

Konečně bych si pořídila Rockstud lodičky od Valentina, Lance sandálky od Jimmy Choo, kabelku Fendi Peekaboo, Chanel Le Boy, dvacatery legíny do fitka ( La Bella Mafia, Six Deuce, Dharma Bums), sluneční brýle Christian Dior So Real a ještě by mi možná zbylo na hezkou soupravu od Agent Provocateur :-)


Čeho si v životě nejvíce vážím?

Své samostatnosti, soběstačnosti, pevného zdraví a pozitivního přístupu k životu. A nesmím zapomenout ani na své přátele, protože bez nich bych nebyla tím kým jsem.



Užijte si víkend a napište mi, jak byste odpověděli vy?

12 komentářů:

  1. Zdravím Veru!!! Velmi zajímavé odpovědi. Chválím, že snídáš, to je základ šťastného dne.
    Moje odpovědi, ať si taky počteš:
    Ráda snídám jogurt čerstvým ovocem, čaj, kávu a někdy když si přispím vajíčka s cibulkou a dobrý křupavý chlebík. Mňam.
    Právě čtu knihu - Hodina žen. Bohužel teď nevím autora. Je to skutečný příběh ženy a její rodiny, který se odehrává po osvobození Rusy....Doporučuji!
    Moje rada, ke které jsem dospěla za léta zkušeností je: Hlavně nic nevysvětlovat! ( Kdo nezažil na vlastní kůži - neví a nepochopí ...a odsoudí tak jako tak.. )
    Pevně věřím, že dobro odplatí dobro, zlé potrestá zlo....Vše co vyšleme do vesmíru se nám vrátí zpět... Přej a bude ti přáno, dej a bude ti dáno....
    10 000 Eur bych raději věnovala na cestování a po cestách bych si něco hezkého koupila.
    Nejvíce si vážím svého života, neboť je jediný, který mám, tudíž se nebude opakovat..dále si vážím, že jsem svobodná, mohu dýchat, rodiny, přátel a zkrátka všech těchto věcí o kterých si zdánlivé myslíme, že jsou všední a obyčejné, ale opak je pravdou....Každý den je dar.
    Přeji ti Veru jen to dobré!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za reakci, je fajn si taky přečíst neco o svých ctenarich a mam pocit, ze máme hodne společného, co se postoje k životu týče.

      Jinak s tim cestováním bych neváhala, ale chtela jsem to napsat jen za módu, takový tak trosku dream wish list :-)

      Užij si víkend!

      Vymazat
    2. Jasně, chápu, jak jsi to myslela... zjistila jsem, že já takový whish list vlastně ani nemám...takže co by mi při cestách padlo to oka, to bych si koupila... Tobě taky hezký víkend, Baru.

      Vymazat
  2. Mám ráda žitný chléb a slabý krajíček si ráno neodpustím,Na Větrné hůrce čtu také stále dokola -naprosto miluju/občas nějaký rok vynechám/,za 10 000 Eur,jo, to by byl svátek to bych si užila- něco pěkného vespod i navrch a tvoje kabelka G-Antigona je nádherná,ta by mi lákala.I když příspěvek přede mnou- cestovat a cestou si něco pěkného koupit- to je nápad! I Já věřím v osud a stále naivně věřím,že když se já budu chovat ke každému slušně,tak se budou slušně chovat ke mně/hahaha/.No a zdraví si vážím o to víc,že letos mi osud ukázal ty ty ty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sofie, zdraví máme jenom jedno, je nenahraditelné a preji ti, ať už tě nic netrápí!

      Vymazat
  3. Ja bych si koupila suquu stetce to je muj sen a chanel kabelku :) a snidam rano jahlovou kasi ta neprekyseluje a vodu s citronem. Hezky vecer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voda s citronem se ráno doporučuje pro nastartování metabolismu, dobre děláš!

      Vymazat
    2. Ano a vyrovnava ph v tele :)

      Vymazat
  4. Snídám nejradši ovesnou kaši s jahodama a javorovým sirupem.
    Právě čtu Pět jazyků lásky od Garyho Chapmana - a upřímně se mi nijak zvlášť nelíbí a neztotožňuji se s autorem o "citových nádržích".
    Radu nemám za poslední dobu, ale už na gymplu jsme si s kamarádkou říkaly: "Buď hrdá, ale nebuď blbá." - no a tak nějak se tím řídím i na prahu třicítky :-D
    V co věřím? Věřím ve vědu, v sílu přírody...ale to je těžko jen tak "popsat ve větě"...
    Ooooo....tak to bych si koupila určitě Birkinku :-D No a nějaký Manolky stopro :-D
    Vážím si života - to, že mám milujícího manžela, skvělou rodinu, báječné přátele, že jsme zdraví, máme co jíst a nemusíme se bát (o o život, o střechu nad hlavou, o zdraví, o sebe sama). Nic z toho není samozřejmé a neskutečně si toho vážím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika