Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 15. července 2016

Námořník a růžová

DSC_0648

Proužky mě baví a námořnický styl celkově miluji, doslova se vyžívám v jeho kombinování. Člověk by řekl, že stačí jednoduché šortky a pruhované triko, ale ono to chce sladit i boty a kabelku a to tak, aby to nebylo přeproužkované a nebo nudné.

A já jsem zjistila, že moje růžová Valentino kabelka se nehodí jen ke krajce a džínovině, ale také k pruhům a proužkům. Vlastně se mi poměrně překvapivě letos hodí téměř ke všemu! Ono u tak výrazné barvy hrozí, že se vám brzy okouká a nebo s ní budete působit infantilně, proto nedoporučuji kombinování se stejným odstínem.

V tomto outfitu jsem se jednoduše našla a vidíte zde i další můj oblíbený trend-espadrilky. Není to žádná novinka, ale záležitost, která se neokouká. Já už jich mám několik a celkem uvažuji, že bych vám o jejich kombinování a také tipech kde a jaké pořídit natočila video, co vy na to? 

Na Snapchatu i Instagramu tahle má doporučení mají skvělé ohlasy a já bych se ráda na YouTube začala angažovat více. Co se týče módních blogů, mám pocit, že v posledních letech už je čtenáři nesledují a ani u těch nejznámějších nevídám zdaleka takové ohlasy, jako třeba před pěti lety. Jaký je váš názor? 

Každopádně se nemusíte bát, že bych s blogem skončila. Focení, aranžování outfitů a pózování miluji, je to můj velký koníček a aktuálně mám spoustu nových témat, která se na blogu brzy objeví.

DSC_0608
šortky: Lindex / top: Veroniky bazárekespadrilky: Dune London
kabelka: Valentino / náramky: Jugar N Spice, Cruciani, Vamoose

DSC_0670
DSC_0640
DSC_0624
DSC_0669
DSC_0637
DSC_0609
DSC_0633
DSC_0643
DSC_0604

11 komentářů:

  1. tento outfit mi k tobě skvěle sedí, nejsem pravidelný komentátor, ale toto jsem okomentovat musela, když jsem fotku tvého outfitz viděla na instagramu okamžitě mě zaujala :) líbí se mi jak to máš zkombinované:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Mne se tve outfity libi vzdy a tento neni vyjimkou. Moc ti to slusi! Krasne fotografie.

    OdpovědětVymazat
  3. Omg, girl. I love your bag. So chic

    OdpovědětVymazat
  4. Držím ti palce s YouTube, tvoje videa jsou super a myslím si, že někdo takový u nás chybí. Jsem pro kabelková videa!

    OdpovědětVymazat
  5. Czechiatip.blogspot.com18. července 2016 v 9:25

    určitě se drž i blogu. ne každý je na videa. Co jsem tak odpozorovala - cílová skupina youtube je 14-18 let a blogy čtou starší. A myslím si, že by bylo dobré udržovat oba kanály stejně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úžasné vlasy! Natočíš o péči o ně video?

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit Verčo :) ...a konečně jsem narazila na blogerku, které je stejně let jako mi :) ...ps: já jsme ta, které jsi na vintedu pomohla s výběrem těch krásných bílých plavek z NY :D Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat
  8. krásny outfit veľmi sa mi tam páči ta výrazná ružová kabelka ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Velmi mě zaujala kabelka a náramek s kamínkem, obojí jsou skvělé kousky, které bych hned brala taky!

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  10. Hezky sladěný outfit.. Moc se mi líbí ta kabelka :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika