Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 6. srpna 2016

Nikdy není pozdě splnit si dětský sen!

DSC_1068

Když jsem dostala nabídku vybrat si retro šaty ze sortimentu Blankastraka.cz, byla jsem moc zvědavá, jak mi padnou. 

To víte, vysoká postava, štíhlý pas, typicky moravské boky a plný dekolt není úplně jednoduché obléci, aby model bez úprav hezky sedl. Navíc o dostatečné délce ke kolenům a hezky projmutém pase, kdy by materiál nepnul přes prsa jsem snila snad roky!

A najednou tady máte nabídku desítek šatů jenž vypadají, jako by vám byly šity na míru, no není to pohádka?


Vybrala jsem si model Isabella značky Lady V London s krásným vzorem White Bloosom Floral. Pokud se rozhodujete mezi dvěmi velikostmi, které vám vyjdou v tabulce, berte tu menší a nebo se poradte. Já měla obavu, aby mi šaty padly přes prsa, ale protože jsou vyloženě šité na obdařené ženy, prostoru na vnady je v nich díky propracovanému střihu spousta a upřímmně vám řeknu, kéž by takové střihy byly běžně dostupné v obchodech!

A kde byly tyhle krásné fotky pořízeny?

Při mém výletu do Florencie, ze kterého zde bude brzy článek o místech, která navštívit a také menší lookbook. No a jakmile jsem zahlédla na náměstí, u kterého jsem bydlela, tento pohádkový kolotoč, bylo mi okamžitě jasné, že tyhle dokonalé šaty si zaslouží nafotit právě u něj.

Užívejte léta!

DSC_1137
šaty: Lady V London via Blankastraka.cz / boty: Salvatore Ferragamo
kabelka: Christian Dior / náušnice: Swarovski

DSC_1065
DSC_1084
DSC_1053
DSC_1079
DSC_1088
DSC_1077
DSC_0002

7 komentářů:

  1. I love carousels! You look absolutely lovely in this dress <3 I like your bag, too.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jako pro panenku, moc ti sluší! A to prostředí je prostě dokonalé, krásné fotky :) Nat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda za tak krásné prostředí pro nafocení fotek!

      Vymazat
  3. Tak s tímto nesouhlasím : "...vysoká postava, štíhlý pas, typicky moravské boky a plný dekolt není úplně jednoduché obléci...". Takové postavě právě že sluší úplně všechno, i pytel od brambor. Jinak vypadáš ohromně...tady ten styl, kdy necháváš vyniknout svou ženskost ti moc sedne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale kež by tomu tak bylo!

      Bohužel se běžně neprodává mnoho modelů, aby vynikl pas a látka nepnula přes prsa či aby člověk nebyl, jako ve stanu :-) Proto jsem z těchto šatů tak nadšená.

      Vymazat
  4. Krásné šaty! Máte pravdu, že retro šaty vypadají krásně na ramínku, ale na těle je to někdy problém. A tyhle vám padnou opravdu skvěle!
    Jelikož je léto a festivaly se to všude jen hemží, tyhle šaty by si zasloužily speciální festival 50. léta :)
    A pár typů, jak se obléct třeba na rockový víkend: http://empireclothes.cz/obleceni-na-festival/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem nebyla správně pochopena, o tom jak vypadají šaty na ramínku nebyla řeč, navíc u toho modelu je ihned patrný skvělý projmutý střih a dokonale řešený prostor pro poprsí.

      Vymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika