Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 10. srpna 2016

Gucci Museo Firenze


DSC_0999

Když jsem pro vás chystala článek o Florencii, chtěla jsem přidat i pár fotek z muzea značky Gucci, které jsem také navštívila. No a protože jsem tam těch obrázků pořídila více než pár, rozhodla jsem se, že si zaslouží samostatný článek, protože by byla škoda jim nevěnovat více pozornosti.

Pro mě jako nadšence do módy, milovnici luxusních, kvalitních a nadčasových kousků a mimo jiné taky skromnou majitelku několika Gucci kabelek a jiných doplnků, to byl dokonalý zážitek, ale věřím, že jediněčnost a propracovanost výstavy osloví naprosto každého fanouška všeho krásného.


Gucci museo naleznete v klidné části Piazza Della Signorina, kousek od sochy Davida.  Je rozděleno do několika sekcí a jeho součástí je také kavárna, knihovna s knihkupectvím a butik s jedinečnými a unikátními kabelkami.

Samozřejmě, v několika patrech naleznete nádherné kousky staré i několik desítek let, které vám skvěle vykreslí historii značky Gucci! Jak z klasických kabelkových kolekcí, tak sportovní a cestovatelské sety a také vám dají blíže předvedou například ikonické Horsebit, Bamboo a Logomania prvky.

Zdokumentovala jsem pro vás to, co mne nejvíce zaujalo, ale abyste si i vy při vaší návštěvě užili nějaké to překvapení, nebudu publikovat vše, at se máte na co těšit :-)


Legendární Cadillac Seville z roku 1979 s čalouněním s typickým guccissima potiskem.

DSC_0989

Model Padlock ve velmi limitované verzi.

DSC_0997

Knihovna a knihkupectví plné jedinečných knih o módě a umění

DSC_0994
DSC_0990

Stylová zavazadla z roku 1927

DSC_0988

Tom Ford pro Gucci

DSC_0985
DSC_0983
DSC_0982
DSC_0981
DSC_0980

Ikonický potisk Flora byl navržen v roce 1966 pro Grace Kelly, knežnu monackou
 a jeho nadčasovost dokazuje i fakt, že jej můžeme nálezt i v aktuálních kolekcích.

DSC_0977

A mojí nejmilejší částí muzea byla výstava večerních šatů, jenž byly vyneseny na těch nejexkluzivnějších událostech od Cannes přes Los Angeles, New York až po Paříž.

Zamilovala jsem si tyhle zelené, ve kterých si neumím představit nikoho menšího než Angelinu Jolie a to konkrétně v Maleficent, už jen to peří a barva film naprosto přesně vystihují!

DSC_0976
DSC_0975
DSC_0973

4 komentáře:

  1. Nádherné! Je skvělé, že se podělíš o parádní fotky. Tam by se mi také líbilo. Parádní zážitek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, byla by škoda se nepodělit o krásný zážitek a tohle místo rozhodně stojí za to navštívit :-)

      Vymazat
  2. Jsi snad jedina česká blogerka, která když cestuje, tak jen nesedí na hotelu a nefoti drinky, ale opravdu se někam podívá. Dík za super doporučení a neméně krásné fotky, takhle to má vypadat! Iv

    OdpovědětVymazat
  3. Naprostý souhlas. Krásné fotky. Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář a přeji vám hezký den!

Veronika